Η Bugatti έχει ακολουθήσει μία διαφορετική προσέγγιση στο θέμα του “coachbuilding” σε σύγκριση με τον ανταγωνισμό. Ενώ η Ferrari για παράδειγμα, δεν έχει απολύτως κανένα πρόβλημα να κατασκευάσει πολύ ειδικά one-off μοντέλα για πολύ συγκεκριμένους, πολύ καλούς και πολύ… συλλέκτες πελάτες της, η Bugatti προτιμά να έχει τον έλεγχο. Αυτό αποκάλυψε ο επικεφαλής των ειδικών projects της φίρμας, Pierre Rommelfanger που επανέλαβε ότι η εταιρία δεν δέχεται ειδικές παραγγελίες.
Η δική της διαδικασία είναι κάπως… εναλλακτική. Επισκέπτεται διοργανώσεις (με θέμα το αυτοκίνητο πάντα) όπου συχνάζουν οι πελάτες της και μιλά μαζί τους. Αφουγκράζεται τις προτιμήσεις και τις ανάγκες τους. Εμπνέεται από αυτούς. Στην τελική όμως, η ομάδα της Bugatti είναι αυτή που θα πάρει τις αποφάσεις για το design και τον προσανατολισμό του εκάστοτε one-off ή κάποιας έκδοσης πολύ περιορισμένης παραγωγής.
“Φυσικά, ως σχεδιαστής θα μπορούσα εύκολα να πω ναι στις απαιτήσεις των πελατών. Ως μία συνολική δομή όμως, πιστεύω ότι θα ήταν δύσκολο για την Bugatti να το πραγματοποιήσει. Θα ήταν ανεύθυνο να δημιουργήσεις ένα αυτοκίνητο στο στιλ πρωτοτύπου και να το δώσεις στον κόσμο. Ακούγεται εξωτικό και φανταχτερό αλλά στην πραγματικότητα είναι εύκολο να το πεις και δύσκολο να το κάνεις.“
Δήλωσε ο Rommelfanger. Το υψηλόβαθμο στέλεχος της γαλλικής εταιρίας, είπε επίσης ότι θα είναι δύσκολο για την Bugatti να συνεχίσει με τον ίδιο ρυθμό στα επόμενα χρόνια. Μην ξεχνάμε ότι η Divo παρουσιάστηκε το 2018, η Chiron Sport “110 ans Bugatti” στις αρχές του 2019, η “La Voiture Noire” λίγο μετά και η Centodieci πριν από μερικές ημέρες. Όμως οι παραδόσεις της πρώτης θα ξεκινήσουν το 2020, η μοναδική La Voiture Noire θα ολοκληρωθεί σε 2 χρόνια ενώ η παραγωγή της Centodieci θα ξεκινήσει το 2022. Με λίγα λόγια, οι πελάτες πρέπει να αρχίσουν να λαμβάνουν τα αυτοκίνητα τους, αλλιώς η παρουσίαση νέων ειδικών εκδόσεων δεν έχει νόημα.