Η Volvo “χτίζει” την παρουσίαση του πρώτου αμιγώς ηλεκτρικού μοντέλου στην γκάμα της ακριβώς όπως “χτίζεται” το ίδιο το αυτοκίνητο. Ξεκίνησε από το πλαίσιο και συνεχίζει με τα πρώτα σκίτσα που μας προετοιμάζουν για την επίσημη αποκάλυψη αργότερα μέσα στον Οκτώβριο.
Τα σκίτσα αυτά, δεν δείχνουν κάτι ριζοσπαστικά διαφορετικό από ότι μάθαμε να περιμένουμε όσον αφορά στις ηλεκτρικές εκδόσεις αυτοκινήτων που προσφέρονται και με κινητήρες εσωτερικής καύσης. Βλέπουμε για παράδειγμα ότι η εμπρός γρίλια έχει καλυφθεί πλήρως λόγω της μικρότερης ανάγκης για ψύξη όπως βλέπουμε ότι η θύρα φόρτισης έχει τοποθετηθεί, σαν το plug-in υβριδικό XC40, στο πίσω φτερό, εκεί που υπό φυσιολογικές συνθήκες βρίσκεται η τάπα του ρεζερβουάρ.
Πιο πολύ ενδιαφέρον όμως, παρουσιάζουν αυτά που δεν φαίνονται με την πρώτη ματιά. Η σουηδική εταιρία αναφέρει ότι η “κλειστή” πλέον μάσκα χρησιμοποιείται για την φιλοξενία όλων εκείνων των αισθητήρων που είναι απαραίτητοι για τα σύγχρονα συστήματα υποβοήθησης οδήγησης ενώ πρώτη φορά αναφέρεται το γεγονός ότι το UI (User Interface ή γραφική διεπαφή/περιβάλλον χρήστη) θα είναι εντελώς νέα και σχεδιασμένη ειδικά για τα ηλεκτρικά μοντέλα της εταιρίας. Τα σκίτσα αποκαλύπτουν επίσης και τον χώρο που έχει δημιουργηθεί κάτω από το καπό από την αφαίρεση του κινητήρα – ενός χώρου 30 λίτρων που αναμφίβολα προσθέτει πόντους στον τομέα της πρακτικότητας. Για περισσότερα, υπομονή μέχρι τις 16 Οκτωβρίου!