CARSNEWS
AUTONEWS

Η νέα Ducati Diavel γίνεται V4!

Η νέα Ducati Diavel V4 είναι μοναδική, άμεσα αναγνωρίσιμη και με εκρηκτική προσωπικότητα. Με την ενσωμάτωση του εξελιγμένου κινητήρα V4 Granturismo, οι επιδόσεις της νέας Diavel γίνονται ακόμα πιο καταιγιστικές και η οδήγησή της αγγίζει νέα επίπεδα απόλαυσης. Ο κινητήρας V4 των 1.158 cc, με τους 168 ίππους και τα 12,8 kgm ροπής, είναι ο ιδανικός κινητήρας για ένα muscle bike, ικανός να συνδυάζει τη γραμμικότητα στις χαμηλές στροφές με την υψηλή ροπή σε όλο το φάσμα της λειτουργίας του.

Μυώδης, σπορ, άκρως εντυπωσιακή και ταυτόχρονα κομψή σε εμφάνιση, ικανή να μαγνητίζει την προσοχή όπου και αν σταθεί, η νέα Diavel V4 συνθέτει φαινομενικά ασύμβατα μεταξύ τους τεχνικά, δυναμικά και στυλιστικά χαρακτηριστικά, όπως αυτά των σπορ naked bikes και των muscle cruises. Με αυτόν τον τρόπο ανταποκρίνεται στις επιθυμίες πολλών διαφορετικών μοτοσυκλετιστών. Από τους λάτρεις της σπορ οδήγησης που αναζητούν μια πιο άνετη και στυλάτη μοτοσυκλέτα, μέχρι εκείνους που την απολαμβάνουν σε ένα πιο αστικό και χαλαρό περιβάλλον αλλά και τους φανατικούς των επιδόσεων και της φιλοσοφίας που σχετίζεται με τους αγώνες dragster.

Η Ducati Diavel V4 εκπλήσσει με τις δυναμικές και απολαυστικές επιδόσεις της, με την ικανότητά της να ικανοποιεί στην οδήγηση σε κάθε είδους δρόμο και να ενθουσιάζει με εντυπωσιακή επιτάχυνση και επιβράδυνση. Εξίσου απολαυστική είναι όταν κινείται και με χαμηλές ταχύτητες σε ένα αστικό cruising, καθώς η μοναδική της εμφάνιση δεν θα περάσει από πουθενά απαρατήρητη. Ακόμα περισσότερο, εκπλήσσει με την ικανότητά της στα ταξίδια μικρών-μεσαίων αποστάσεων, με πραγματικά εκπληκτική άνεση για αναβάτη και επιβάτη.

Σχεδίαση που ξεχωρίζει
Η νέα Diavel V4 καθηλώνει με την παρουσία της από την πρώτη κιόλας ματιά, καθιστώντας αδύνατο να περάσει απαρατήρητη. Μυώδης, επιβλητική, με τους φαρδιούς «ώμους» και την επιδεικτική τετραπλή εξάτμιση να φανερώνει αμέσως την μοναδική αρχιτεκτονική του κινητήρα. Η νέα Diavel V4 αντλεί έμπνευση από τα muscle cars, από την αισθητική των super heroes και αναπαράγει την εικόνα ενός αθλητή έτοιμου να εκκινήσει σε έναν αγώνα σπριντ, με όλες τις μάζες τις μοτοσυκλέτας συγκεντρωμένες στο μπροστινό μέρος, αφήνοντας στο πίσω μία ανάλαφρη και ευκίνητη ουρά.

Τα χαρακτηριστικά εμπρός και πίσω φώτα και τα φλας, τεχνολογίας Full-LED, συμβάλλουν επίσης στη μοναδική εμφάνιση της νέας Diavel V4. Τα εμπρός φώτα ημέρας (DRL*) διαθέτουν νέα σχεδίαση, με το διπλό μοτίβο σε σχήμα C το οποίο θα γίνει επαναλαμβανόμενο στυλιστικό γνώρισμα στις naked μοτοσυκλέτες της Ducati. Τα πίσω φωτιστικά σώματα αποτελούνται από ένα πάνελ με διακεκομμένα LED τα οποία είναι τοποθετημένα κάτω από την ουρά, και πάλι με την χαρακτηριστική οπτική “υπογραφή” της Diavel. Πρόκειται για ένα αποκλειστικό και ιδιαίτερα εντυπωσιακό εφέ που κάνει τη μοτοσυκλέτα άμεσα αναγνωρίσιμη. Τα δυναμικά φλας είναι ενσωματωμένα στο τιμόνι, μπροστά από τα ρεζερβουάρ του φρένου και του συμπλέκτη.

Ένα ακόμα βασικό χαρακτηριστικό της νέας Diavel, το τεράστιο πίσω ελαστικό διαστάσεων 240/45, παραμένει και σε αυτή την έκδοση. Οι τροχοί είναι πέντε ακτίνων με προφίλ διακοσμημένο από κατεργασμένες επιφάνειες και αποτελούν ένα από τα πιο εκλεπτυσμένα και χαρακτηριστικά στοιχεία της αισθητικής της νέας Diavel V4.

Κινητήρας
Η νέα Diavel υιοθετεί τον κινητήρα V4 Granturismo 1.158 cc, ένα κεντρικό πλέον στοιχείο της σχεδίασης της μοτοσυκλέτας και ταυτόχρονα μια τεχνική επιλογή που αναβαθμίζει τις επιδόσεις, τα δυναμικά χαρακτηριστικά και την οδηγική απόλαυση. Και αυτό χάρη και στην επιλογή του αντίθετα προς την φορά της κίνησης περιστρεφόμενου στροφαλοφόρου άξονα, στοιχείο που μειώνει το γυροσκοπικό’ φαινόμενο και αυξάνει την ευελιξία της μοτοσυκλέτας. Ισχυρός (168 hp), πλούσιος σε ροπή σε όλη την κλίμακα του στροφόμετρου (με μέγιστη τιμή 12,8 kgm στις 7.500 rpm 0,5kgm σε σχέση με την Multistrada V4) αλλά και εξαιρετικά ελαφρύς και συμπαγής, ο V4 Granturismo (που προέρχεται από το Desmosedici Stradale της Panigale και τη Streetfighter V4) είναι παράλληλα και αρκετά ομαλός στη λειτουργία του και απολαυστικός στις χαμηλές στροφές.

Πλαίσιο και εργονομία
Οι συναρπαστικές επιδόσεις του κινητήρα V4 Granturismo συνδυάζονται με εκπληκτική ευελιξία και κορυφαία δυναμικά χαρακτηριστικά για μια τέτοια μοτοσυκλέτα. Η νέα Diavel V4 διαθέτει πλαίσιο με μονοκόκ σκελετό και ψαλίδι μονής όψης, και τα δύο από αλουμίνιο, τα οποία σε συνδυασμό με το χαμηλό βάρος του V4 Granturismo έχει ως αποτέλεσμα ένα απόβαρο χωρίς καύσιμο 223 κιλά. Αυτό σημαίνει εξοικονόμηση πάνω από 13 κιλά, (-5 από τον κινητήρα, -8 από την υπόλοιπη μοτοσυκλέτα) σε σύγκριση με τη Diavel 1260 S. Όλα αυτά χωρίς κανένα συμβιβασμό όσον αφορά προσοχή στη λεπτομέρεια και την αποτελεσματικότητα των εξαρτημάτων, καθώς η Diavel V4 διαθέτει ανεστραμμένο πιρούνι 50 mm εμπρός και μονό αμορτισέρ πίσω, πλήρως ρυθμιζόμενα και τα δύο.

Το σύστημα πέδησης εξοπλίζεται με δαγκάνες Brembo Stylema® και διπλούς μπροστινούς δίσκους 330 mm. Το αποτέλεσμα είναι μια μοτοσυκλέτα ανεπανάληπτης επιτάχυνσης και επιβράδυνσης. Μάλιστα, οι επιδόσεις του V4 Granturismo των 168 ίππων, σε συνδυασμό με το πίσω ελαστικό 240/45 και μια ειδική σχέση μετάδοσης, της επιτρέπουν να επιταχύνει από 0 στα 100 km/h σε λιγότερο από 3”.

Ηλεκτρονικά συστήματα
Ο αναβάτης μπορεί να εκμεταλλευτεί πλήρως και με ασφάλεια τις αναβαθμισμένες επιδόσεις της νέας Diavel V4, χάρη σε ένα εξαιρετικά ολοκληρωμένο ηλεκτρονικό πακέτο που ενισχύει την σπορ διάσταση αυτής της naked bike. Η Diavel V4 προσφέρει τρία προγράμματα ισχύος και τέσσερις λειτουργίες οδήγησης: Sport, Touring, Urban και το νέο Wet, σχεδιασμένο για επιφάνειες χαμηλής πρόσφυσης. Τα Riding Modes επιτρέπουν στον αναβάτη να προσαρμόζει την απόδοση του κινητήρα και την παρέμβαση των συστημάτων υποβοήθησης οδήγησης (Ducati Traction Control, Cornering ABS και Ducati Wheelie Control) στην εκάστοτε διαδρομή και στις προτιμήσεις του.

Ο αναβάτης μπορεί να ρυθμίσει όλα τα ηλεκτρονικά συστήματα μέσω των φωτιζόμενων χειριστηρίων στο τιμόνι αλλά και του νέας έγχρωμης οθόνης TFT 5 ιντσών, η οποία προσφέρει επίσης συνδεσιμότητα Bluetooth για σύζευξη του smartphone και χρήση του για κλήσεις, μηνύματα κειμένου και μουσική. Υπάρχει επίσης το “turn-by -turn” σύστημα πλοήγησης (διατίθεται ως έξτρα εξοπλισμός) το οποίο είναι διαθέσιμο μέσω της εφαρμογής Ducati Link App.

Η νέα Diavel V4 αναμένεται στην Ελλάδα τον Φεβρουάριο και διατίθεται σε δύο χρώμα : Ducati Red & Thrilling Black.

Follow @CarsnewsGr

Related Articles

Η Renault F1 μετονομάζεται σε Alpine!

cars

ΠΑΣΟΚ: Αυτός που δυσφημεί τη χώρα είναι ο Κυριάκος Μητσοτάκης, που επί πρωθυπουργίας του στήθηκε παρακράτος

cars

cars

Οδηγούμε τη Mercedes A200 sedan: Ανανεωμένη, καλύτερη και πιο… αλμυρή

cars

Ξεκίνησε η αντίστροφη μέτρηση για το καυτό Hyundai i20 N.

cars

«Βροχή» οι μαρτυρίες για τον αρχαιοφύλακα στη Νίσυρο: Σε «ερωτική φωλίτσα» καλούσε παιδιά για να τους κάνει «μάθημα»

Bury

Nissan e-4ORCE.  Aυξάνει την ενεργητική ασφάλεια

cars

Χάος στην Αϊτή – Οπλισμένες συμμορίες εξαπλώνουν κι άλλο τον έλεγχό τους στην πρωτεύουσα Πορτ-ο-Πρενς

cars

Ενδοοικογενειακός “πόλεμος”: Urus v Aventador v Huracan.

cars