Το 2017, η Porsche ανακοίνωσε ότι θα διακόψει το εξαιρετικά επιτυχημένο πρόγραμμα της στο World Endurance Championship. Σήμερα, η γερμανική φίρμα παρουσιάζει το πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό αγωνιστικό της για την σεζόν 2019-2020 του πρωταθλήματος της Formula E, ενώ σε μερικές ημέρες θα αποκαλύψει το πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο παραγωγής της. Σε γενικές γραμμές, η παρουσίαση της “99X” όπως ονομάζεται το μονοθέσιο, είναι σημαντική υπόθεση καθώς είναι και το πρώτο εργοστασιακό “open-wheel” αγωνιστικό μετά την καταστροφική προσπάθεια της στα IndyCar τη δεκαετία του ’80.
Η λογική πίσω από το όνομα “99X” είναι ολίγον τι περίεργη καθώς σύμφωνα με την ίδια την Porsche:
“Ο μεγαλύτερος αριθμός, εννιά, χρησιμοποιήθηκε δύο φορές για να τονιστεί η σημασία της Formula E για την εταιρία, ενώ το “X” αντικατοπτρίζει την πρωτοποριακή προσέγγισε και τους αγώνες πρωτοτύπων.“
Σε πιο σημαντικά πράγματα τώρα, η Porsche επέλεξε τον κλασικό συνδυασμό λευκό-μαύρο-κόκκινο για το αγωνιστικό της ενώ πίσω από τα χειριστήρια των δύο μονοθεσίων θα καθίσουν οι Neel Jani και Andre Lotterer. Τώρα, απομένει μία περίοδος “ιδιωτικών” δοκιμών (από τις 15 ημέρες που διέθετε αρχικά η Porsche) πριν φτάσουμε στο τριήμερο επίσημων δοκιμών που έχει προγραμματίσει η Formula E για τον Οκτώβριο στη Valencia, πριν την έναρξη της νέας σεζόν. Μπορεί η Porsche να επαναλάβει την επιτυχία του WEC;