Κάποτε ο Andy Palmer, τότε επικεφαλής στην Aston Martin, είχε δηλώσει ότι η αγγλική εταιρία “θα είναι ο τελευταίος κατασκευαστής στον κόσμο που θα συνεχίσει να προσφέρει ένα sports car με μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων”. Από τότε όμως έχουν περάσει περισσότερα από 5 χρόνια και στο τιμόνι της Aston Martin πλέον δεν είναι ο Palmer, αλλά ο Tobias Moers που αποκάλυψε χωρίς πολλές περιστροφές ότι η μάρκα αρχίζει να απομακρύνεται από τα χειροκίνητα κιβώτια.
Είτε μας αρέσει, είτε όχι έχουμε περάσει στην εποχή του εξηλεκτρισμού, της συνδεσιμότητας και της ψηφιοποίησης και η εξέλιξη νέων τεχνολογιών, δημοφιλών τεχνολογιών έχει προτεραιότητα. Ανάμεσα στο δίλημμα της ικανοποίησης μίας μικρής μερίδας πελατών (και του διαδικτύου βεβαίως) και της απλοποίησης της γραμμής παραγωγής και των logistics, οι κατασκευαστές επιλέγουν το δεύτερο και για να είμαι ειλικρινής, δεν τους αδικώ. Είναι ρομαντικό και ενδεχομένως ουτοπικό να πιστεύει κάποιος ότι αυτό που έχει στο μυαλό του ως “αναλογικό sports car” θα σωθεί με ένα μηχανικό κιβώτιο, ιδίως αν αναλογιστεί κανείς το γεγονός ότι με εξαίρεση την Porsche που βλέπει ένα σχετικά μεγάλο ποσοστό των πελατών της να επιλέγει την χειροκίνητη 911 GT3, το αγοραστικό κοινό έχει ψηφίσει με την τσέπη του για το αυτόματο.
Γι’ αυτό, ο Moers δήλωσε ότι “ο κόσμος πρέπει να συνειδητοποιήσει ότι τα sports cars έχουν αλλάξει αρκετά” και ότι η χειροκίνητη V8 Vantage AMR θα καταργηθεί με την έλευση του facelift κάποια στιγμή εντός του 2022. Δυστυχώς, από οικονομοτεχνικής άποψης δεν έχει νόημα η διάσωση του μηχανικού κιβωτίου ταχυτήτων σε τέτοιου είδους αυτοκίνητα και η Aston Martin έχει λάβει το μήνυμα…
The post Η Aston Martin “τελειώνει” τα χειροκίνητα κιβώτια. first appeared on Εν Κινήσει.
Follow @CarsnewsGr