Ανεξάρτητα από το αν συμφωνείς ή διαφωνείς με τους κανονισμούς εκπομπών ρύπων που έχουν επιβληθεί στους κατασκευαστές ανά τον κόσμο, δεν μπορείς να διαφωνήσεις ότι έχουν ξεκινήσει έναν κύκλο εξέλιξης που δεν βλέπουμε συχνά στη βιομηχανία αυτοκινήτου. Όλες οι εταιρίες έχουν θέσει τους στόχους τους και έχουν καταστρώσει την στρατηγικής τους ενώ, όπως είναι λογικό για μία νέα τεχνολογία άλλωστε, όλες οι εταιρίες έχουν την δική τους γνώμη αναφορικά με το πώς θα κινηθεί το αγοραστικό κοινό στο προσεχές μέλλον. Η Honda για παράδειγμα, πιστεύει ότι τα υβριδικά θα στηρίξουν την τεχνολογία του εξηλεκτρισμού πολύ περισσότερο από τα αμιγώς ηλεκτρικά.
“Υπάρχουν πραγματικά πελάτες που να τα θέλουν; Δεν είμαι τόσο σίγουρος γιατί υπάρχουν πολλά ζητήματα στο hardware και τις υποδομές. Δεν πιστεύω ότι θα υπάρξει μία δραματική αύξηση στην ζήτηση για ηλεκτρικά αυτοκίνητα με μπαταρίες (τα λεγόμενα “battery electric vehicle ή BEV εν συντομία) και πιστεύω ότι αυτό ισχύει παγκοσμίως. Υπάρχουν διαφορετικοί κανονισμοί σε διαφορετικές χώρες και πρέπει να συμμορφωθούμε με όλους, οπότε πρέπει να συνεχίσουμε το R&D. Αλλά δεν πιστεύω ότι θα γίνουν mainstream κάποια στιγμή σύντομα.“
Δήλωσε ο επικεφαλής της ιαπωνικής εταιρίας, Takahiro Hachigo, για να συνεχίσει λέγοντας πως τα υβριδικά μοντέλα θα είναι αυτά που θα την βοηθήσουν να πετύχει τον στόχο της όσον αφορά στον εξηλεκτρισμό του 66% των αυτοκινήτων που πουλά.
“Πιστεύω ότι τα υβριδικά οχήματα θα παίξουν σημαντικό ρόλο. Ο εξηλεκτρισμός δεν είναι αυτοσκοπός αλλά ένας τρόπος να βελτιώσουμε την απόδοση των κινητήρων και πιστεύουμε ότι τα υβριδικά είναι ο σωστός τρόπος.“
Κατά τα άλλα, ο Hachigo-san επανέλαβε τον απώτερο στόχο της Honda να δημιουργήσει ένα περιβάλλον ελεύθερο από ατυχήματα επενδύοντας σε τεχνολογίες που θα βοηθήσουν στην μείωση του παράγοντα “ανθρώπινο λάθος”. Επενδύοντας στην σουίτα συστημάτων Honda Sensing με λίγα λόγια. Προσπαθώντας να την εξελίξει με τον πλέον συμφέροντα τρόπο ώστε να είναι προσιτή για όσο το δυνατόν περισσότερους πελάτες μέχρι να μπορέσει να την μεταμορφώσει σε ένα ολοκληρωμένο σύστημα αυτόνομης οδήγησης. Η Honda όμως είναι πολύ προσεκτική πάνω στο συγκεκριμένο θέμα και δεν παρέχει κάποιο χρονοδιάγραμμα. Τέλος, ο Hachigo-san επιβεβαίωσε το γεγονός ότι η Honda δεν αναζητά κάποιου είδους συγχώνευση αλλά θα συνεχίσει να είναι ανοιχτή σε συνεργασίες όπως αυτή με την General Motors. Η ιαπωνική φίρμα εκτιμά την ανεξαρτησία της και θα κάνει τα πάντα για να την διατηρήσει προσφέροντας ανταγωνιστικά προϊόντα και νέες τεχνολογίες.
Follow @CarsnewsGr