CARSNEWS
AUTONEWS

Η Mercedes ανανεώνει τις CLA και CLA Shooting Brake

Πριν από δύο εβδομάδες ακριβώς η Mercedes-Benz παρουσίασε τις ανανεωμένες A-Class hatchback και A-Class sedan οπότε τώρα είναι η ώρα για το φρεσκάρισμα των υπόλοιπων εκδόσεων του entry-level μοντέλου της. Δεν χρειάζεται να αναφέρουμε δε, ότι η λογική της ανανέωσης των CLA Coupe και CLA Shooting Brake ακολουθεί το ίδιο μονοπάτι με μικρές αλλαγές σε στυλιστικό επίπεδο, επιπλέον τεχνολογία και επιπλέον ασφάλεια. Ειδικότερα, παρατηρούμε ότι το σχεδιαστικό τμήμα της Mercedes προχώρησε σε μία σειρά αλλαγών στον εμπρός προφυλακτήρα, την γρίλια με το χαρακτηριστικό μοτίβο αστεριών και τον πίσω διαχύτη ώστε να τονίσει τον σπορ χαρακτήρα των δύο μοντέλων ενώ ανανεωμένα είναι και τα γραφικά για τα φωτιστικά σώματα – LED πίσω και για πρώτη φορά standard σε όλες τις εκδόσεις, LED High Performance μπροστά. Αξίζει να αναφέρουμε ότι στην παλέτα των CLA και CLA Shooting Brake προστίθενται δύο χρώματα (Hyper Blue και Spectral Blue) εκ των οποίων το πρώτο είναι αποκλειστικό γι’ αυτά τα μοντέλα ενώ το πακέτο της αισθητικής αναβάθμισης ολοκληρώνουν τα τρία νέα σχέδια για τις ζάντες ελαφρού κράματος που είναι διαθέσιμα σε μέγεθος έως 19 ιντσών.

Στο εσωτερικό, το highlight και το σημείο που σχεδόν μονοπωλεί το ενδιαφέρον είναι η πλευστή, διπλή οθόνη που στην βασική έκδοση αποτελείται από μία μονάδα 7.0 ιντσών και μία 10.25 αλλά προαιρετικά, είναι διαθέσιμη και με δύο μονάδες 10.25 ιντσών προσφέροντας μία ολιστική “high-tech” εμπειρία και δημιουργεί μία εξαιρετικά ανοιχτή αρχιτεκτονική χώρου. Το τιμόνι επενδύεται με δέρμα Nappa σε όλες τις εκδόσεις (εναλλακτικά η Mercedes προσφέρει προαιρετικά ένα σπορ, πολυλειτουργικό τιμόνι που επενδύεται με συνθετικό Artico δέρμα) ενώ και τα καθίσματα άνεσης αποτελούν μέρος του νέου standard υψηλής ποιότητας των CLA και CLA Shooting Brake και “ντύνονται” με έναν συνδυασμό του συνθετικού δέρματος Artico με ύφασμα. Όπως καταλαβαίνεις, η αναβάθμιση του εξοπλισμού διαδραματίζει πρωταγωνιστικό ρόλο στο facelift, με την Mercedes να συνεχίζει προσφέροντας σε όλες τις εκδόσεις το Highbeam Assist, κάμερα οπισθοπορείας και το USB package ενώ από την Progressive έκδοση και πάνω, οι πελάτες επωφελούνται από τα standard Parking Package, Mirror Package και την Easy-Pack πίσω πόρτα για την Shooting Brake. Από το πακέτο δεν θα μπορούσε να λείπει φυσικά η τελευταία εκδοχή του MBUX συστήματος infotainment που εκτός από τα νέα γραφικά και το αναβαθμισμένο σύστημα τηλεματικής, προσφέρει συνδεσιμότητα είτε με Apple CarPlay, είτε με Android Auto Wireless καθώς και μία επιπλέον θύρα USB-C.

Όσον αφορά στα μηχανικά, η Mercedes συνεχίζει να εξηλεκτρίζει και να απλοποιεί την γκάμα της προσφέροντας τις CLA Coupe και CLA Shooting Brake με 4-κύλινδρους, ήπια υβριδικούς ή plug-in υβριδικούς βενζινοκινητήρες οι οποίοι συνδυάζονται αποκλειστικά με ένα αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων (7-τάχυτο ή 8-τάχυτο, ανάλογα με την έκδοση). Στην βάση της γκάμας είναι οι “180” και “200” με τον ήπια υβριδικό κινητήρα των 1.33 λίτρων που παράγει 136 ίππους με 230 Nm και 163 ίππους με 270 Nm ροπής αντίστοιχα  ενώ ακριβώς από πάνω τους είναι οι “220 4Matic” και “250 4Matic” που εξοπλίζονται με έναν ήπια υβριδικό, δίλιτρο βενζινοκινητήρα 190 ίππων με 300 Nm ροπής και 224 ίππων με 350 Nm ροπής αντίστοιχα και συνδυάζονται όπως υποδηλώνει και το όνομα και με το σύστημα τετρακίνησης της εταιρίας. Όποιος αναζητά πετρελαιοκινητήρα, θα  τον βρει στις “180 d”, “200 d” και “220 d” με τον δίλιτρο turbodiesel και 116, 150 και 190 ίππους αντίστοιχα. Στην κορυφή της γκάμας βρίσκεται η plug-in υβριδική “250 e” που συνδυάζει τον κινητήρα βενζίνης 1.33 λίτρων με έναν ηλεκτροκινητήρα για συνολική ιπποδύναμη που αγγίζει τα 218 άλογα και ροπή της τάξης των 450 Nm.

Φυσικά, δεν θα μπορούσαν να λείπουν οι Mercedes-AMG εκδόσεις, με την “35” να αναβαθμίζεται (και) μηχανικά ενσωματώνοντας στον δίλιτρο βενζινοκινητήρα ένα σύστημα 48V που του χαρίζει χαρακτηριστικά ήπια υβριδικού. Η “βασική” AMG έκδοση προσφέρει 306 ίππους και 400 Nm ροπής και ο κινητήρας συνδυάζεται με ένα 8-τάχυτο, αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη και το σύστημα τετρακίνησης 4Matic της Mercedes για να επιταχύνει στα 100 km/h σε 4.9 δευτερόλεπτα. Η κορυφαία, “45” από την άλλη, εξοπλίζεται με τον γνωστό, δίλιτρο βενζινοκινητήρα χωρίς κανενός είδους ηλεκτρικής υποβοήθησης και προσφέρει 421 ίππους και 500 Nm ροπής αλλά ενώ διαθέτει το ίδιο αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη, το σύστημα τετρακίνησης της είναι το 4Matic και προσθέτει στο πακέτο το AMG Torque Control. Έτσι, τα 100 km/h από στάση έρχονται σε μόλις 4.1 δευτερόλεπτα ενώ δεν πρέπει να ξεχάσουμε να αναφέρουμε την “Street Style Edition” που γίνεται διαθέσιμη για την κορυφαία AMG που έρχεται με Grey Magno χρώμα, ειδικά γραφικά στο αμάξωμα, ζάντες ελαφρού κράματος 19 ιντσών και πλούσιο εξοπλισμό.

Follow @CarsnewsGr

Related Articles

Οι πωλήσεις των ηλεκτρικών έφτασαν το 54,3% στη Νορβηγία το 2020.

cars

Αυτοκίνητα: Τα ηλεκτρονικά καύσιμα θα εκπέμπουν πέντε φορές πάνω CO2 από τα ηλεκτρικά

cars

Hyundai Kona Electric. Έχει επιχειρήματα

cars

“Κάτι μεγάλο” φέρνει η Kia στο Los Angeles.

cars

FCA Greece. Mε πλήρη σύνθεση στην έκθεση «Αυτοκίνηση 2019»

cars

Παγκόσμια πρεμιέρα στο Σαλόνι της Γενεύης για το MG3

cars

Η Honda αποκάλυψε την έκδοση παραγωγής του “e”!

cars

Hyundai Kona. Ανανέωση εις βάθος και με νόημα!

cars

Όνειρα για επιστροφή του Ματίας Αλμέιδα στον πάγκο της Τσίβας

cars