CARSNEWS
MOTONEWS

Οι Ινδοί ετοιμάζουν την δική τους…απόβαση στην Ευρώπη

Οι Ινδοί ετοιμάζουν την δική τους...απόβαση στην Ευρώπη
  • Διαβάστηκε από 1.079 αναγνώστες
  • Ημερομηνία δημοσίευσης: 30/08/2023

H Hero και η TVS είναι κατασκευαστές γίγαντες στην ινδική αγορά, αλλά σχετικά άγνωστοι στον υπόλοιπο κόσμο. Όμως αυτό φαίνεται ότι θα αλλάξει καθώς δουλεύουν σκληρά αλλά αθόρυβα εδώ και καιρό για μια “απόβαση” στην Ευρωπαϊκή και Βορειοαμερικάνικη αγορά.

Ποιο φίλτρο είναι ιδανικό για την μοτοσυκλέτα σου

Μια τεράστια αγορά και δυνατές συνεργασίες

Στη χώρα μας, που γενικά δυσκολεύεται να καταλάβει ακριβώς τι σημαίνει παγκοσμιοποίηση για το χώρο της μοτοσυκλέτας, υπάρχουν ακόμα πολλοί που κοιτούν αφ`υψηλού τους κατασκευαστές από την Κίνα. Τώρα όμως που οι συγκεκριμένοι κατασκευαστές αρχίζουν να εδραιώνονται στην Ευρώπη (αυτό δείχνουν οι ταξινομήσεις), έρχεται και ένα δεύτερο κύμα από την Ασία. Αυτή τη φορά θα γίνει η “απόβαση” των Ινδών.

Είχαμε αναφερθεί πριν λίγο καιρό στις Παγκόσμιες πωλήσεις μοτοσυκλετών. Τα νούμερα εκεί κινούνται συντριπτικά υπέρ των Ασιατών κατασκευαστών και η Ηero MotoCorp (που συνεργάζεται με την Harley για την παραγωγή του X440) έβγαλε 5,4 εκατομμύρια νέα δίκυκλα στο δρόμο το 2022, ενώ η TVS (έχει εξαγοράσει την Norton και συνεργάζεται με την BMW για την παραγωγή των G 310) πούλησε 2,8 εκατομμύρια δίκυκλα. Τέλος, η Bajaj (που συνεργάζεται με την Triumph και την ΚΤΜ) έφτασε τις 3 εκατομμύρια ταξινομήσεις το 2022.

Αντιλαμβανόμαστε ότι ο όγκος των πωλήσεων αυτών των εταιρειών είναι τεράστιος, ενώ οι δυνατές συνεργασίες τους με καταξιωμένους Ευρωπαίους κατασκευαστές τους έχουν προσφέρει πολλά στην τεχνογνωσία και στη γνώση της Ευρωπαϊκής αγοράς. Μέχρι τώρα ο μόνος Ινδός κατασκευαστής με σοβαρή παρουσία στην Ευρώπη είναι η Royal Enfield, όμως αυτή δεν απειλεί τους Ευρωπαίους κατασκευαστές αυτή τη στιγμή από άποψη όγκου πωλήσεων.

 

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Και αν αυτοί οι Ινδοί είναι τόσο καλοί γιατί δεν έχουν έρθει ακόμα στην Ευρώπη;


Η απάντηση σε αυτό είναι αρκετά απλή. Όπως είδαμε και από τα νούμερα πριν, οι αγορές της Ασίας είναι πραγματικά γιγαντιαίες και μέχρι τώρα δεν ήταν απαραίτητο για την ανάπτυξη αυτών των κατασκευαστών το να “κοντράρουν” τους Ευρωπαίους και τους Ιάπωνες. Τώρα όμως, έχουν φτάσει σε ένα σημείο όπου είναι απαραίτητο να κάνουν το επόμενο βήμα, το οποίο είναι και το πιο σημαντικό.

Θα πρέπει να αποδείξουν την αξία τους στις Ευρωπαϊκές αγορές, οι οποίες ακόμα κινούν σε μεγάλο βαθμό τις τάσεις των αγορών όσο ανεβαίνουν τα κυβικά. Δεν ξέρουμε για πόσα χρόνια ακόμα θα ισχύει αυτό, αλλά η αξιοπιστία που κερδίζει ένας κατασκευαστής που είναι επιτυχημένος στις Ευρωπαϊκές αγορές δεν συγκρίνεται με καμία άλλη αγορά.

Έχοντας αυτά κατά νου, η Ηero έχει στήσει ένα τμήμα έρευνας και ανάπτυξης (Research and Development) στη Γερμανία, στο οποίο όχι μόνο Ινδοί αλλά και Ευρωπαίοι και Ασιάτες από άλλες χώρες δουλεύουν μαζί για να αναπτύξουν τα μοντέλα τα οποία θα τους βάλουν στις Ευρωπαϊκές αγορές. Όσο για την TVS, ετοιμάζει και αυτή το άλμα. Οι πληροφορίες σε εκείνο το μέτωπο είναι λίγο ασαφείς ακόμα, αλλά στα μέσα Οκτωβρίου αναμένεται να έχουμε συνταρακτικά νέα για την άφιξή της στην Ευρώπη. Η Bajaj από την άλλη βρίσκεται ήδη στην Ευρώπη.

Η EICMA του 2022 ήταν η EICMA των Κινέζων, θα δούμε φέτος μια EICMA των Ινδών;

 

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Related Articles

BMW R 12 GS 2024 – Το αερόψυκτο GS επιστρέφει!

cars

Έτοιμη να κάψει καρδιές η Voge DS525X στην έκδοση Black Knight που έρχεται σε τιμή- έκπληξη

cars

Έκθεση Μοτοσυκλέτας 2023: Χιλιάδες επισκέπτες όλη την ημέρα

cars

Αλλάζουν όλα στους χάρτες της Google -Οι νέες λειτουργίες που έρχονται

cars

Υπάρχει ιδανική μοτοσυκλέτα για την Ελλάδα;

cars

Moto Guzzi Stelvio: Η νέα εποχή του θρυλικού Adventure Touring

cars

Οδηγούμε στην Ελλάδα τη νέα Honda XL750 Transalp

cars

Moto Guzzi: 4ήμερο RADUNO AREA MEDITERRANEA στην Κέρκυρα

Bury

Μοτοσυκλέτα και Leasing – το επόμενο βήμα

cars