CARSNEWS
AUTONEWS

Το 70% των ηλεκτρικών αυτοκινήτων φορτίζουν την μπαταρία τους στο σπίτι ή στην εργασία

Το 70% των ηλεκτρικών αυτοκινήτων φορτίζουν την μπαταρία τους στο σπίτι ή στην εργασία. Σε αυτά τα σημεία φόρτισης η ηλεκτρική ενέργεια μπορεί να είναι πιο αργή και να διαρκεί χρονικά περισσότερο, όμως είναι η πιο φθηνή σε σχέση με τις δημόσιες θέσεις φόρτισης.

Δεδομένου ότι το 46% των Ευρωπαίων ζει σε πολυκατοικίες, στην πραγματικότητα λίγοι ένοικοι έχουν πρόσβαση σε φορτιστές ηλεκτρικών αυτοκινήτων. Αυτό αποτελεί και ένα από τα σημαντικά προβλήματα ανάπτυξης της ηλεκτροκίνησης. Στις σκανδιναβικές χώρες και στη Γαλλία, το 60% των κατόχων ηλεκτρικών αυτοκινήτων φορτίζουν τα αυτοκίνητα στη δουλειά τους, καθώς είναι πολύ διαφορετικές οι συνθήκες διαμονής τις ώρες εργασίας τους. Ακολουθούν η Γερμανία, η Αυστρία και η Ελβετία, όπου μεγάλο ποσοστό σπιτιών ή χώρων εργασίας παρέχουν συγκεκριμένες θέσεις παρκινγκ. Το 75% των αυτοκινήτων που φορτίζουν στη δουλειά φορτίζει τις μπαταρίες του μεταξύ 8:00 πμ και 4:00μμ, ενώ το υπόλοιπο 25% φορτίζει μεταξύ 4:00μμ μέχρι και τα μεσάνυχτα.

Αυτά τα δεδομένα αναμένεται πολύ σύντομα να αλλάξουν, καθώς η τεχνολογία σε πολύ λίγα χρόνια από σήμερα θα δίνει τη δυνατότητα στους ιδιοκτήτες ηλεκτρικών αυτοκινήτων να πουλούν ηλεκτρική ενέργεια σε ώρες αιχμής και να την αναπληρώνουν σε ώρες μη αιχμής όπου αυτή θα είναι φθηνότερη. Σε πολλές περιπτώσεις το κέρδος σε αυτή την περίπτωση θα ανέρχεται σε αρκετά ευρώ κάθε μήνα.

Στην 3η θέση των επιλογών φόρτισης των ηλεκτρικών αυτοκινήτων είναι οι δημόσιοι φορτιστές, μεταξύ των οποίων μπορεί κανείς να διακρίνει τα δημόσια και τα «ημιδημόσια» σημεία. Στα δημόσια οι ιδιοκτήτες ηλεκτρικών αυτοκινήτων έχουν πρόσβαση όλο το 24ωρο και μπορούν να υπάρχουν σε δημόσιους δρόμους, αυτοκινητόδρομους ή βενζινάδικα και η δεύτερη κατηγορία (ημιδημόσια) περιλαμβάνει σημεία που βρίσκονται σε ιδιωτική ιδιοκτησία και με περιορισμένη προσβασιμότητα, όπως παρκινγκ ξενοδοχείων ή εμπορικά κέντρα.

Και στις δύο περιπτώσεις το κόστος ηλεκτρικής ενέργειας είναι πολύ ακριβότερο σε σχέση με το αντίστοιχο κόστος στην εργασία ή το σπίτι. Στην περίπτωση των σπιτιών ή των χώρων εργασίας οι ταχυφορτιστές είναι συνήθως μικρότερης δυναμικής σε σχέση με τους δημόσιους όπου έχουν μεγάλη δυναμική φόρτισης.

TAGS

Related Articles

Κινούμαι Ηλεκτρικά 2: Καταβλήθηκαν οι επιδοτήσεις σε 676 δικαιούχους

cars

J2US: Εκθαμβωτική η Δώρα Παντέλη – Τραγούδησε με τον Αναστάσιο Ράμμο την «ασυμφωνία χαρακτήρων»

Bury

Πλησιάζει η ώρα του νέου Subaru WRX.

cars

Νέα Μercedes-Benz GLB. Η νέα πρόταση στα SUV

cars

Τουλάχιστον 60 νεκροί στο Αφγανιστάν σε τρεις εβδομάδες λόγω κακοκαιρίας

cars

Σημαντικά ελαφρύτερο και πιο… ευκίνητο το νέο Opel Mokka!

cars

Donkervoort D8 GTO-JD70. Ένα υπερόπλο για την πίστα και όχι μόνο!

cars

Ford. Επενδύει στα υβριδικά και στις μπαταρίες

cars

Χειροπέδες σε 5 άτομα για διακίνηση ναρκωτικών και κινητών τηλεφώνων στις φυλακές Αυλώνα

Bury