CARSNEWS
AUTONEWS

Σαρωτική η πρεμιέρα του «Maestro» – Οσα κατέγραψαν οι μετρήσεις της Nielsen για την τηλεθέαση

Την κορυφή της τηλεθέασης κατέκτησε η ατμοσφαιρική πρεμιέρα της β’ σεζόν του «Maestro» στο MEGA, το βράδυ της Πέμπτης.

Η επιτυχημένη σειρά άνοιξε αυλαία με ένα απολαυστικό πρώτο επεισόδιο και οι τηλεθεατές της χάρισαν την πρώτη θέση με ποσοστό 20,1% στο δυναμικό κοινό 18-54. Στο συγκεκριμένο ηλικιακό group η σειρά προηγήθηκε του ανταγωνισμού με τουλάχιστον 6,2 μονάδες. Στο γενικό σύνολο, το «Maestro» κατέγραψε 16,7%.

Σε επιμέρους γυναικείο κοινό η σειρά του Χριστόφορου Παπακαλιάτη σημείωσε το εντυπωσιακό ποσοστό 41,2%. Η κάλυψη άγγιξε τους 1.500.000 τηλεθεατές.

Το «Maestro» ήταν το τηλεοπτικό γεγονός της βραδιάς και στα social media! Η σειρά του MEGA σημείωσε ρεκόρ με περισσότερα από 30.000 posts στο «X» και το σχετικό hashtag εκτοξεύτηκε στην πρώτη θέση των trends, όπου παραμένει μέχρι και σήμερα. Η απήχηση του «Maestro» στα social media ξεπέρασε συνολικά τους 8.000.000 χρήστες.  

Το ραντεβού των τηλεθεατών με το «Maestro» ανανεώνεται για την ερχόμενη Πέμπτη 23 Μαΐου, στις 22:40, στο MEGA

Related Articles

Η Volkswagen δημιούργησε ένα ρομπότ που φορτίζει αυτόματα το αυτοκίνητο!

cars

Η Hyundai δεν κάνει “copy & paste” τα εσωτερικά της.

cars

Mansory Cabrera. Προκαλεί ακραίες αντιδράσεις!

cars

Η Manthey Racing κάνει αυτό που ξέρει καλύτερα στην 911 GT3 RS.

cars

H Marie Chantal ορκίζεται σε αυτό το άψογο αντηλιακό με χρώμα – Απλά κοστίζει 170 ευρώ

cars

Κασσελάκης: Θέλουμε να κυβερνήσουμε καλύτερα για το καλό όλου του κόσμου

cars

Ο επικεφαλής σχεδιασμού της GM πιστεύει ότι τα sedans θα επιστρέψουν.

cars

Audi. Με μεγαλύτερη αυτονομία τα plug-in υβριδικά Q5, A6 και A7

cars

Dacia Sandero Stepway 1.0TCe 100PS LPG. Έχει τα πάντα και συμφέρει

cars