CARSNEWS
F1 & RACES

Χόρνερ: ‘Πλέον θα βλέπουμε πολλούς αγώνες με τόσο μικρές διαφορές’

ΠΑΝΟΣ ΔΙΑΜΑΝΤΗΣ

Μετά την οριακή νίκη του Μαξ Φερστάπεν υπό την ασφυκτική πίεση της McLaren στην Ίμολα, ο διευθυντής της Red Bull Racing Κρίστιαν Χόρνερ είπε πως ανέκαθεν πίστευε ότι στην τρίτη σεζόν του τρέχοντος πλαισίου κανονισμών η απόδοση -όπως και η εμφάνιση- των μονοθεσίων της Formula 1 θα συνέκλινε.

Ο Βρετανός παραδέχθηκε πως όλα ήταν οριακά για την RBR και τον Φερστάπεν στους τελευταίους 12 γύρους του GP της Εμίλια Ρομάνια, όπου η McLaren MCL38 του Λάντο Νόρις ανέβασε το ρυθμό της και ο Άγγλος μείωσε τη διαφορά του από τον πρωτοπόρο Ολλανδό από τα 7,5 στα 0,7 δευτερόλεπτα.

Όλα ήταν οριακά τόσο για τη διαχείριση των ελαστικών από τον πρωταθλητή, όσο και για την υπέρβαση των ορίων της πίστας (καθώς ο Φερστάπεν είχε ήδη δεχθεί τρεις παρατηρήσεις από τους αγωνοδίκες) και για το επίπεδο καυσίμων της RB20 – που δεν θα ήταν αρκετό για να τερματίσει αν υπήρχε και 64ος γύρος στον αγώνα.

Ο αγώνας χωρίστηκε στη μέση για εμάς. Στο πρώτο μισό ο ρυθμός μας ήταν πολύ δυνατός, φτάσαμε στα 7,5-8 δευτερόλεπτα το προβάδισμά μας”, είπε ο Χόρνερ. “Αλλά στο δεύτερο μισό ο Λάντο άρχισε να μας πλησιάζει πολύ γρήγορα. Σε όποιο παράθυρο κι αν κατάφεραν να βάλουν τα ελαστικά τους, ξαφνικά το αυτοκίνητό τους ζωντάνεψε. Κι αυτό δείχνει πόσο ευαίσθητα είναι αυτά τα ελαστικά σε διαφορετικές συνθήκες”.

Με βάση τη νίκη του Νόρις στο Μαϊάμι, την απειλή του στην Ίμολα και τις μεγάλες αναβαθμίσεις των McLaren MCL38 και Ferrari SF-24 στα δύο τελευταία GP, ο Βρετανός επιβεβαίωσε ότι πλέον η εικόνα και η ισορροπία δυνάμεων στην κορυφή αλλάζει.

Δεν μπορείς να θεωρείς τίποτα δεδομένο, κι εμείς σίγουρα δεν το κάνουμε”, είπε. “Έχουμε κερδίσει πέντε από τα επτά GP, δύο στα δύο Sprint και επτά στις επτά πολ ποζίσιονς, αλλά οι διαφορές είναι μικρές, πολύ μικρές.

Περιμέναμε ότι στον τρίτο χρόνο αυτών των κανονισμών θα υπήρχε σύγκλιση, και μπορείτε να το δείτε – η εμφάνιση των αυτοκινήτων συγκλίνει, και της Ferrari επίσης. Μπορείτε να δείτε ότι και η απόδοσή τους συγκλίνει, και θα δούμε πολλούς αγώνες όπως αυτόν [της Ίμολα] με πολύ μικρές διαφορές.

Στους δύο τελευταίους αγώνες [η McLaren] ήταν η πλησιέστερη αντίπαλός μας. Θα έλεγα πως αναμφίβολα έκαναν πιο αποδοτικό το αυτοκίνητό τους, η φιλοσοφία τους είναι παρεμφερής με τη δική μας, και ξέρουμε ότι έκαναν ένα βήμα.

Οπότε σίγουρα τους περιμένουμε ανταγωνιστικούς σε όλες τις πίστες, ενώ υπάρχουν πίστες που ταιριάζουν στις δυνάμεις μας κι άλλες που δεν ταιριάζουν. Οι δύο τελευταίες ήταν, ας το πούμε, πίστες που δεν ταίριαζαν στα έμφυτα πλεονεκτήματα του αυτοκινήτου μας”, κατέληξε ο Κρίστιαν Χόρνερ.

Related Articles

Formula 1: Κυρίαρχος ο Φερστάπεν, πήρε την pole position στην Αυστρία – Στους αγωνοδίκες για την έξοδο στα πιτς

cars

Wolff has new “mindset” over Mercedes F1 recovery

cars

GP Μ. Βρετανίας FP1: Ο Φερστάπεν και οι υπόλοιποι

cars

Η Alfa Romeo μένει στηv F1 με νέα ομάδα

cars

Ελλάδα: Εντυπωσιακή αύξηση πωλήσεων νέων αυτοκινήτων-ποια κατηγορία προτιμούν οι Έλληνες

cars

F1 GP Βελγίου: Ταχύτερος ο Verstappen στο FP2 (vids)

cars

F1: Στο Μπαχρέιν οι δοκιμές ενόψει της νέας σεζόν (26-28/2)

Bury

Δες έναν εικονικό γύρο της νέας πίστας στη Σαουδική Αραβία, με υψομετρ

Bury

TAG Heuer’s Iconic 80s Formula 1 Watch Is Reborn

Bury