Φυσικά, όταν αναφερόμαστε έτσι γενικά σε ρεκόρ, μιλάμε για την πίστα του Nurburgring, την αγαπημένη παιδική χαρά των κατασκευαστών, εκεί όπου το Lynk & Co 03 Cyan Concept κατάφερε να πάρει ταυτόχρονα τον τίτλο του ταχύτερου μπροστιοκίνητου οχήματος από το Renault Megane R.S. Trophy-R και αυτόν του ταχύτερου 4-θυρου από την Jaguar XE SV Project 8 στην γερμανική πίστα και έγινε η πρώτη κινέζικη εταιρία που καταρρίπτει κάποιο ρεκόρ στο Nurburgring με ένα αυτοκίνητο που βασίζεται σε μοντέλο μαζικής παραγωγής.
Θα παρατήρησες ότι η Lynk & Co είναι πάρα πολύ συγκεκριμένη στον τρόπο με τον οποίο εκφράζεται και αυτό γιατί το 03 Cyan Concept είναι ακριβώς αυτό… concept! Παρουσιάστηκε τον Μάρτιο που μας πέρασε ως μία άτυπη έκδοση κυκλοφορίας του αγωνιστικού που λαμβάνει μέρος στο World Touring Car Cup και κινείται χάρη σε έναν δίλιτρο, υπερτροφοδοτούμενο βενζινοκινητήρα απόδοσης 528 ίππων και 504 Nm ροπής, ο οποίος συνδυάζεται με ένα 6-τάχυτο, σειριακό κιβώτιο. Οι αναρτήσεις είναι της Ohlins, το σύστημα πέδησης αποτελείται από 6-πίστονες δαγκάνες σε δίσκους 380 χιλιοστών εμπρός και διπίστονες σε δίσκους 278 χιλιοστών πίσω, ενώ το βάρος του πρωτότυπου δεν υπερβαίνει τα 1.287 κιλά.
Όσο εντυπωσιακά κι αν ακούγονται όλα αυτά όμως, το Lynk & Co 03 Cyan Concept είναι ένα πρωτότυπο και θεωρητικά, δεν θα έπρεπε να διεκδικεί κανένα ρεκόρ. Το αυτοκίνητο που έγραψε χρόνο 7 λεπτών και 20,14 δευτερολέπτων στην πίστα των 20,8 χιλιομέτρων όμως, είναι απολύτως road-legal και έχει ταξινομηθεί στην Σουηδία. Πίσω από το τιμόνι του “δρομίσιου” αγωνιστικού δε, καθόταν ο Thed Bjork που εξίσωσε το διπλό ρεκόρ με τους τίτλους που έχει κατακτήσει, χαρακτηρίζοντας το ως “ένα highlight στην συμμετοχή μου κατά την μετάβαση από αγωνιστικά σε αυτοκίνητα δρόμου”. Άτυπο ή επίσημο, πρωτότυπο ή μη, το ρεκόρ του Lynk & Co 03 Cyan Concept είναι εντυπωσιακό και αξίζει να δεις ολόκληρο τον γύρο.