Κάποια στιγμή οι κατασκευαστές θα καταλάβουν ότι αυτή η ατέρμονη μεγέθυνση των αυτοκινήτων δεν βγάζει ιδιαίτερο νόημα μακροπρόθεσμα. Η στιγμή της συνειδητοποίησης για την Mini έχει ήδη φτάσει και το μεγάλο αφεντικό της, Bernd Korber επιβεβαίωσε ότι η επόμενη γενιά του κλασικού hatchback θα “μεγαλώσει σε κάποιους τομείς” και θα μικρύνει σε άλλους.
Πρακτικά, αυτό σημαίνει ότι η αγγλική εταιρία του BMW Group έχει αντιληφθεί το γεγονός ότι το Mini έχει μεγαλώσει υπερβολικά και οι αναλογίες του υστερούν σε σύγκριση με αυτές των παλαιότερων γενεών – ειδικότερα στο κομμάτι του εμπρός προβόλου. Έτσι, οι σχεδιαστές θα ανακατέψουν την τράπουλα και αυτό μπορεί να μην οδηγήσει σε δραματική μείωση των διαστάσεων του εμβληματικού μοντέλου, αλλά θα αλλάξει αισθητά τις αναλογίες. Στόχος είναι επίσης η ενσωμάτωση κάποιων από τα μαθήματα που προέκυψαν όσον αφορά στο packaging από την ηλεκτρική έκδοση.
“Ελπίζουμε πως στην επόμενη γενιά, θα μπορούμε να το κάνουμε πιο compact. Να επιστρέψουμε στις ρίζες της Mini.“
Δήλωσε ο Korber που συμπλήρωσε ότι όταν λανσαριστεί η νέα γενιά, περί το 2022-23, θα εστιάζει περισσότερο στην τεχνολογία. Θα αναπαριστά “ένα μεγάλο βήμα προς το μέλλον και την καινοτομία”, ότι κι αν σημαίνει αυτό. Σε κάθε περίπτωση, η επόμενη γενιά αναμένεται να περιλαμβάνει και ένα νέο, compact crossover που θα τοποθετηθεί πάνω από το Countryman αν και η υλοποίηση ενός τόσο μεγάλου μοντέλου το οποίο θα μένει πιστό στις αρχές της εταιρίας είναι κάτι που θα πρέπει να περιμένουμε για να δούμε. Τουλάχιστον, δεν θα πρέπει να ανησυχούμε για τους κινητήρες καθώς ο Korber επιβεβαίωσε ότι ναι μεν κάθε μελλοντικό Mini θα προσφέρεται ως ηλεκτρικό αλλά θα συνεχίσει να είναι διαθέσιμο και ως βενζινοκίνητο. Μονάχα το πετρέλαιο φαίνεται πως δεν έχει θέσει στο μέλλον της αγγλικής εταιρίας αλλά ο εξηλεκτρισμός της γκάμας θα καλύψει αυτό το κενό.