CARSNEWS
F1 & RACES

Τι να περιμένουμε στο GP Μεξικού από πλευράς ελαστικών

Το Autodromo Hermanos Rodriquez που φιλοξενεί το Grand Prix Μεξικού, είναι μια σχετικά νέα πίστα που έχει τις ρίζες της στο παρελθόν και περιέχει λίγο απ’ όλα.

Επελέγησαν γι’ αυτή αλλά και για τον αγώνα που ακολουθεί μία εβδομάδα μετά στις Ηνωμένες Πολιτείες της Αμερικής, ελαστικά από το μέσο της γκάμας της Pirelli.

Στο σιρκουί της Πόλης του Μεξικού που πήρε το όνομά του από τους δυο πιο γνωστούς ντόπιους οδηγούς αγώνων – θα δούμε τη γόμα C2 ως σκληρή/άσπρη, τη γόμα C3 ως μέση/κίτρινη και τη γόμα C4 ως μαλακή/κόκκινη.

Πέρυσι ο οδηγός της Mercedes, Lewis Hamilton εξασφάλισε εκεί τη διατήρηση του τίτλου του, πράγμα που μπορεί να πετύχει και φέτος!

Χαρακτηριστικά πίστας

– Η επιλογή γομών για το Μεξικό είναι ένα επίπεδο πιο σκληρή από το 2018 μια τάση που έχουμε δει σε κάποιους αγώνες φέτος, όπως ο προηγούμενος στην Ιαπωνία. Αυτό οφείλεται στο ότι οι ομάδες στοχεύουν σε μια αλλαγή, οπότε μια πιο σκληρή επιλογή επιτρέπει στους οδηγούς να πιέζουν σκληρά από την αρχή ως το τέλος κάθε τμήματος αγώνα αντί να επαφίενται στον έλεγχο του ρυθμού.

– Η στρατηγική δυο αλλαγών έδωσε πέρυσι τη νίκη στο Μax Verstappen και στη Red Bull (ο αγώνας επηρεάστηκε από εικονικό αυτοκίνητο ασφαλείας). Είχαμε δει όμως πληθώρα διαφορετικών τακτικών. Οι μισοί από τους 10 πρώτους οδηγούς στην τελική κατάταξη έκαναν μια αλλαγή. Υπήρξαν έξι διαφορετικές στρατηγικές στην βαθμολογούμενη δεκάδα. Ο οδηγός της Mercedes, Valtteri Bottas τερμάτισε 5ος με στρατηγική 3 αλλαγών.

– Η πίστα του Μεξικού είναι πολυσύνθετη καθώς διαθέτει ευρεία ποικιλία ταχυτήτων και στροφών. Υπάρχουν δυο ευθείες υψηλών ταχυτήτων, ένα τμήμα σταδίου με πολλές στροφές (κυριολεκτικά καθώς πρόκειται για παλιό γήπεδο μπέιζμπολ) εκεί κάποτε βρίσκονταν η θρυλική στροφή Peraltada.

– Πέρυσι με την πιο μαλακή επιλογή γομών είχαμε παρατηρήσει κάποια παραμόρφωση λόγω τοπικής υπερθέρμανσης. Οι Ιταλοί ελπίζουν φέτος αυτό να μειωθεί χάρη στην πιο σκληρή επιλογή γομών. Αυτή η παραμόρφωση εν μέρει οφείλονταν στο μεγάλο υψόμετρο, καθώς ο αραιός αέρας, έχει ως αποτέλεσμα χαμηλότερο αεροδυναμικό φορτίο, οπότε τα μονοθέσια γλιστρούν περισσότερο.

Τα διαθέσιμα σετ ελαστικών για αυτό το αγωνιστικό τριήμερο:

Ο Mario Isola, επικεφαλής F1 και αγώνων αυτοκινήτου της Pirelli, είπε για τον δέκατο-όγδοο αγώνα της σεζόν: «Ο αγώνας του Μεξικού είναι πάντα σκληρός και απρόβλεπτος, με φανταστική ατμόσφαιρα: ειδικά στο τμήμα του σταδίου όπου οι οδηγοί μπορούν ν’ ακούσουν τους οπαδούς να ζητωκραυγάζουν. Υπάρχουν μερικές καλές ευκαιρίες για προσπέρασμα στο γύρο. Έχουμε δει διαφορετικές στρατηγικές προσεγγίσεις στο παρελθόν. Επίσης οι καιρικές συνθήκες είναι ευμετάβλητες. Το υψόμετρο στην πόλη του Μεξικού ξεκάθαρα επηρεάζει το σετάρισμα των μονοθεσίων και αυτό έχει αντίκτυπο και στα ελαστικά. Παρότι οι κλίσεις στις αεροτομές είναι μεγάλες, η αεροδυναμική απόδοση είναι μειωμένη, αυτό οδηγεί σε πολλά γλιστρήματα. Ακόμη μια φορά κάναμε πιο σκληρή επιλογή γομών απ’ ότι πέρυσι: αυτό θα επιτρέψει στους οδηγούς να πιέσουν τα ελαστικά στο όριο».

Related Articles

Σαρώνει ο Leclerc στα Virtual GPs της F1 (vids)

cars

Ο Sainz αρνείται πως θα είναι Νο2 στη Ferrari

cars

Ολοταχώς για την πρώτη ηλεκτρική Ferrari -Πότε θα είναι έτοιμη

cars

Alonso όπως λέμε Schumacher;

cars

George Russell verdict on Sebastian Vettel possibly being his new F1 team-mate

cars

Michael Andretti names driver ‘at the top of our list’ for new F1 team

cars

Honda affirms F1 commitment with new UK base

cars

Επίσημο: Αυτό είναι το καλεντάρι της F1 για το 2022

cars

F1 GP Σ. Αραβίας: Ο Αλόνσο στην κορυφή την Πέμπτη (+video)

cars