CARSNEWS
AUTONEWS

Η Toyota πιστεύει ακόμα στο Aygo!

Τη στιγμή που κατασκευαστές όπως η Ford και η Opel εγκαταλείπουν το πλοίο που λέγεται “κατηγορία minicar”, η Toyota συνεχίζει να βλέπει αξία σε αυτήν και απ’ ότι φαίνεται, θα διατηρήσει την παρουσία της ανανεώνοντας το Aygo για άλλη μία γενιά. Μία γενιά που ενδεχομένως να είναι πάρα πολύ διαφορετική από την τρέχουσα και δεν αναφέρομαι μόνο στον τομέα του σχεδιασμού.

Το Aygo είναι ένα πολύ καλό προϊόν για εμάς όσον αφορά στις “κατακτήσεις” και στην προσέλκυση νέων ανθρώπων στην μάρκα. Εξακολουθούμε να την βλέπουμε ως μία καλή κατηγορία για εμάς.

Δήλωσε ο επικεφαλής της Toyota Ευρώπης, Johan van Zyl. Όμως το Aygo είναι το μοναδικό μη-εξηλεκτρισμένο μοντέλο της ιαπωνικής εταιρίας και αυτό δεν είναι περίεργο. Είναι πρακτικά αδύνατο για ένα τόσο μικρό αυτοκίνητο να εξηλεκτριστεί με βιώσιμο και προσοδοφόρο τρόπο. Η τεχνολογία παραμένει ακριβή και τα περιθώρια κέρδους στην συγκεκριμένη κατηγορία είναι πολύ χαμηλά. Όμως η Toyota αναζητά έναν τρόπο για να κάνει την ιδέα πραγματικότητα.

Κάποιες πόλεις εφαρμόζουν ζώνες μηδενικών εκπομπών, οπότε πρέπει να σκεφτούμε το μέλλον και να πούμε, “πώς μπορούμε να εξασφαλίσουμε ότι έχουμε μία εξηλεκτρισμένη έκδοση ενός minicar που θα μπορεί να χρησιμοποιηθεί σε αυτές τις πόλεις;”

Να σημειώσουμε σε αυτό το σημείο ότι οι συνεργάτες της Toyota στην κατηγορία, Citroen και Peugeot, έχουν υπαινιχθεί ότι αν θα υπάρξει συνέχεια για τα μοντέλα τους στην κατηγορία, αυτή σίγουρα θα πρέπει να περιλαμβάνει την τεχνολογία του εξηλεκτρισμού σε κάποια μορφή. Θα μπορούσαμε να δούμε ένα αμιγώς ηλεκτρικό Aygo; Ενδεχομένως και η ιδέα σίγουρα αρέσει στην Toyota. Πιθανώς να είναι πιο ελκυστική από το λανσάρισμα ενός βενζινοκίνητου μοντέλου με ότι αυτό συνεπάγεται αναφορικά με το κόστος αναβάθμισης του κινητήρα ώστε να συμμορφώνεται με τους τελευταίους κανονισμούς εκπομπών ρύπων. Το μέλλον θα δείξει.

Related Articles

Άλλο ένα “τσαμπουκαλεμένο” Swift από την Suzuki, και όχι μόνο!

cars

Φυσικές λύσεις για πιο δυνατά μαλλιά

cars

Η Nardi κατασκευάζει τιμόνια με ψυχή!

cars

BMW M3. Πράσινη από την ζήλια των άλλων!

cars

Mazda MX-5. Με οδηγό το συναίσθημα

cars

Το Escort Mk2 περνά ξανά στην παραγωγή… αλλά όχι από την Ford.

cars

Η Audi επιβεβαιώνει ότι ο κύκλος ζωής θα παραμείνει στα 6-7 χρόνια.

cars

Audi AI:TRAIL quattro: το εκτός δρόμου όχημα του μέλλοντος

cars

Nissan. Το μέλλον συναντά τη παράδοση στη CES

cars