CARSNEWS
AUTONEWS

Η Mazda εξηγείται για την μικρή μπαταρία του MX-30!

Το MX-30 είναι το πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο της Mazda και θα λανσαριστεί στην αγορά εντός του 2020 σε μία άκρως ανταγωνιστική κατηγορία. Παράλληλα, το Mazda MX-30 συνοψίζει με αριστουργηματικό τρόπο την διαφορετικότητα της μικρής φίρμας από την Χιροσίμα. Εξωτερικά, είναι συμβατικό και εσωτερικά, διαθέτει 2 πεντάλ, τιμόνι και 5 θέσεις για επιβάτες αλλά μηχανικά, η Mazda έχει επιλέξει μία… εναλλακτική προσέγγιση για το ηλεκτρικό μοντέλο της. Η κυριότερη διαφορά σε σύγκριση με τον ανταγωνισμό που αγωνίζεται να προσφέρει όσο το δυνατόν μεγαλύτερη εμβέλεια με όσο το δυνατόν μεγαλύτερες μπαταρίες, είναι ότι η Mazda εξοπλίζει το MX-30 με μία συστάδα συνολικής χωρητικότητας 35,5 kWh που χαρίζει αυτονομία της τάξης των 210 χιλιομέτρων.

Σε πρώτη ανάγνωση, αυτά τα νούμερα ακούγονται χαμηλά και σίγουρα είναι χαμηλότερα από αυτά του ανταγωνισμού. Υπάρχει λόγος που η Mazda κατέληξε εκεί και πιθανώς να μην είναι αυτός που υποθέτεις. Σαφώς, μία μικρότερη προσφέρει πλεονεκτήματα τόσο στον τομέα του βάρους και του packaging όσο και σε αυτόν του κόστους. Ο λόγος για τον οποίο η Mazda σταμάτησε στις 35,5 kWh, είναι επειδή ήθελε να είναι υπεύθυνη αναφορικά με τις συνολικές εκπομπές ρύπων του μοντέλο. Σύμφωνα με τους υπολογισμούς της εταιρίας, το MX-30 συγκρίνεται με το πετρελαιοκίνητο Mazda3 στις συνολικές εκπομπές ρύπων κατά τη προβλεπόμενη διάρκεια ζωής του αυτοκινήτου ενώ ο διευθυντής του ευρωπαϊκού κέντρου έρευνας και εξέλιξης της φίρμας, Christian Schultze, ανέφερε πως ακόμα κι αν αντικατασταθεί η μπαταρία του MX-30 στα 160.000 χιλιόμετρα, οι εκπομπές CO2 είναι παρεμφερείς με αυτές του diesel Mazda3.

Αυτό, για εκείνους στην βιομηχανία αυτοκινήτου, τους πολιτικούς και τους ακτιβιστές που κάνουν λόγο για κινητικότητα μηδενικών εκπομπών ρύπων. Δεν υπάρχει τέτοιο πράγμα και η Mazda όχι μόνο το επιβεβαιώνει, αλλά παρέχει και ένα ενδιαφέρον, έστω και ενδεικτικό, γράφημα όπως βλέπεις παραπάνω. Υπάρχει κινητικότητα μειωμένων εκπομπών ρύπων και σαφώς πρέπει να χαιρετήσουμε τις προσπάθειες που γίνονται προς αυτήν την κατεύθυνση. Τόσο από την βιομηχανία αυτοκινήτου όσο και από άλλες βιομηχανίες.

Follow @CarsnewsGr

Related Articles

Η Jaguar-Land Rover εξελίσσει ένα προηγμένο, 3D head-up display.

cars

Νέο Audi RS 3. Με 400 ίππους

cars

Η BMW επιβεβαιώνει την M3 Touring για το 2022!

cars

Το VW Tiguan facelift ντεμπουτάρει με “καυτή” R έκδοση!

cars

Τρομακτικό βίντεο με τους πυροβολισμούς έξω από το νυχτερινό κέντρο της Θεσσαλονίκης

cars

Στις 10 Σεπτεμβρίου η αποκάλυψη του νέου Land Rover Defender!

cars

Παγιδευμένοι – Spoiler: Θα προλάβουν να εντοπίσουν τη Δάφνη ζωντανή;

cars

Ανηλεής η Volkswagen, ετοιμάζει ήδη το Golf R για τις 4 Νοεμβρίου!

cars

Hyundai Elantra N Line. Με σπορ πινελιές και 201 ίππους!

cars