CARSNEWS
AUTONEWS

Lamborghini Huracan Evo RWD. Πιο αναλογική για μεγαλύτερη ευχαρίστηση!

Δυστυχώς, τα πισωκίνητα sports cars και supercars με ατμοσφαιρικούς κινητήρες είναι είδος προς εξαφάνιση αλλά ευτυχώς υπάρχει η Lamborghini που φροντίζει για την αναπαραγωγή τους. Η ιταλική εταιρία λάνσαρε στις αρχές του έτους την Huracan Evo η οποία απέκτησε κάποια καλούδια από την προ-facelift Performante αλλά δεν ήταν τετρακίνητη. Ακολούθησε με την Huracan Evo Spyder η οποία ήταν cabrio αλλά επίσης, δεν ήταν τετρακίνητη. Τώρα λανσάρει την Huracan Evo RWD και οι φανατικοί της πίσω κίνησης έχουν λόγο να κοιτούν το υπόλοιπο του τραπεζικού τους λογαριασμού και τον χώρο στο γκαράζ τους.

Στην πισωκίνητη έκδοση της Huracan Evo, η Lamborghini χρησιμοποιεί τον ίδιο ατμοσφαιρικό V10 με χωρητικότητα 5,2 λίτρων που βρίσκουμε και στην Performante αλλά σε μία ελαφρώς detuned εκδοχή καθώς αποδίδει “μόλις” 610 άλογα στις 8.000 σ.α.λ. και 560 Nm ροπής στις 6.500 σ.α.λ. έναντι των 640 ίππων και 600 Nm ροπής που παράγει στην τετρακίνητη Huracan Evo. Εδώ όμως, το βάρος δεν υπερβαίνει τα 1.389 κιλά (έναντι των 1.422 της coupe τετρακίνητης) οπότε η Lamborghini έχει δικαίωμα να μιλά για μία αμιγώς οδηγοκεντρική εμπειρία. Το 0-100 km/h ολοκληρώνεται σε 3,3 δευτερόλεπτα και η τελική ταχύτητα είναι 325 km/h αλλά η RWD δεν εστιάζει στις επιδόσεις στην ευθεία.

Αυτό το αυτοκίνητο υπενθυμίζει στον οδηγό τις ρίζες της Lamborghini: ο οδηγός είναι στο επίκεντρο των επιδόσεων της Huracan Evo RWD, με αφιλτράριστο feedback και μία πιο συμμετοχική εμπειρία που ελέγχεται από τον ίδιο. Οι επιδόσεις της Huracan Evo RWD βασίζονται στην αρμονία μεταξύ του ανθρώπου και της μηχανικής: οι ικανότητες του οδηγού και τα μηχανικά του αυτοκινήτου παρέχουν μία τέλεια ισορροπία δυναμικών χαρακτηριστικών, αναλογικής ανάδρασης και αγνής ταχύτητας.

Δήλωσε ο πρόεδρος και CEO της εταιρίας, Stefano Domenicali, ορίζοντας τα περιθώρια στα οποία αποδίδει η πιο πρόσφατη έκδοση της Huracan Evo. Αυτό όμως δεν σημαίνει ότι η RWD είναι πλήρως αναλογική ή ότι οι μηχανικοί απλά αφαίρεσαν το σύστημα τετρακίνησης και είπανε “Ok”. Το Performance Traction Control System (P-TCS) έχει καλιμπραριστεί ειδικά για την πισωκίνητη Huracan Evo ενώ στον τομέα του σχεδιασμού, η RWD διαθέτει νέο εμπρός splitter, νέα πτερύγια στις εισαγωγές του αέρα και νέο διαχύτη στο πίσω μέρος. Το βασικό όμως είναι ότι παρέχει μία εντελώς διαφορετική εμπειρία και η τιμή της αναπαριστά αυτό το γεγονός καθότι ξεκινά από τα €159.443 προ φόρων.

Follow @CarsnewsGr

Related Articles

Νέα Mercedes-AMG SL. Ένα σύμβολο ξαναγεννιέται!

cars

Η Hyundai έφτιαξε το δικό της “super-van”. Αυτό είναι το iMax N Drift Bus.

cars

Η Opel αναβιώνει το Manta ως ηλεκτρικό.

cars

Ταξίδι με αυτοκίνητο: Πρακτικές συμβουλές για μια ξέγνοιαστη απόδραση

Bury

Τα διυλιστήρια της Ευρώπης στο πλευρό των συνθετικών καυσίμων!

cars

Fiat Professional Ducato Motorhome. Για ελεύθερες αποδράσεις

cars

Ζωζώ Σαπουντζάκη: Είμαι πιστή, είμαι 30 χρόνια με έναν κύριο

Bury

Στις 15 Ιανουαρίου θα παρουσιάσει η Toyota το “Hypercar” της.

cars

H Formula 1 ήρθε στη Θεσσαλονίκη – Μονοθέσιο της Red Bull θα τρέξει σήμερα στη Νέα Παραλία

cars