CARSNEWS
AUTONEWS

Με την ίδια (περίπου), πετυχημένη συνταγή το νέο Range Rover Sport.

Με το Land Rover Defender να έχει λανσαριστεί, η αγγλική εταιρία στρέφει την προσοχή της άμεσα στο πλέον σημαντικό μοντέλο που χρίζει αντικατάστασης: το Range Rover Sport.  Ένα Range Rover Sport που κλείνει 7 χρόνια στην αγορά και υπό διαφορετικές συνθήκες θα ήταν ήδη πολύ κοντά στην αντικατάσταση του αλλά η εξέλιξη της νέας, MLA αρχιτεκτονικής της Jaguar-Land Rover έχει καθυστερήσει λίγο το πλάνο της εταιρίας. Η καθυστέρηση αυτή όμως αξίζει την αναμονή καθώς σημαίνει ότι τα επερχόμενα premium μοντέλα της αγγλικής εταιρίας θα βασίζονται σε μία σύγχρονη, τεχνολογικά προηγμένη πλατφόρμα.

Πριν το Range Rover Sport βεβαίως, θα παρουσιαστεί (πιθανότατα εντός του 2021) το Range Rover αλλά χωρίς να έχουμε διάθεση να το υποτιμήσουμε, αυτό δεν έχει τόσο μεγάλη σημασία όσο το “Sport”. Δεν το λέμε εμείς, αλλά τα νούμερα που κοιτάει η ίδια η εταιρία καθώς ήδη από τα τέλη της προηγούμενης δεκαετίας, φημολογείται πως τα περιθώρια κέρδους του Sport είναι υψηλότερα απ’ οποιοδήποτε άλλο μοντέλο στην γκάμα της JLR, κυρίως λόγω της υψηλότερης μέσης αξίας συναλλαγής που οφείλεται στον ενθουσιασμό των πελατών. Για να διατηρηθεί αυτή η ανεπιβεβαίωτη υψηλή μέση αξίας συναλλαγής, θα πρέπει το νέο Range Rover Sport να συνεχίσει να ενθουσιάζει τους πελάτες ώστε αυτοί να τσεκάρουν περισσότερα κουτάκια στη λίστα του προαιρετικού εξοπλισμού.

Φυσικά, δεν περιμένουμε από την αγγλική φίρμα να παρουσιάσει κάτι ριζικά διαφορετικό – τουλάχιστον σχεδιαστικά. Στον συγκεκριμένο τομέα θα δούμε μία εξέλιξη του τρέχοντος design αφού οτιδήποτε άλλο θα αποτελούσε περιττό ρίσκο. Σημαντικές διαφορές θα έχουμε στα δυναμικά χαρακτηριστικά του μοντέλου και στην τεχνολογία με την οποία θα εξοπλίζεται και αμφότερα οφείλονται στη νέα, MLA αρχιτεκτονική. Παρότι δεν έχουμε συγκεκριμένες, επίσημες πληροφορίες, περιμένουμε πως η νέα πλατφόρμα της Jaguar-Land Rover θα είναι ελαφρύτερη από τις προηγούμενες ενώ δεδομένες είναι οι δυνατότητες εξηλεκτρισμού που θα προσφέρει με την εταιρία να λανσάρει “συμβατικές”, υβριδικές, plug-in υβριδικές και ηλεκτρικές εκδόσεις. Όσο για τους κινητήρες που θα κρύβονται κάτω από το καπό; Αν κοιτάξουμε προσεκτικά, όταν με το καλό παρουσιαστεί το “Sport”, μάλλον θα μπορούμε να δούμε κάποια… προπέλα. Ναι, ο εξακύλινδρος εν σειρά ανήκει στην Ingenium οικογένεια της JLR αλλά κάτι ακούγεται για έναν twin-turbo V8 γερμανικής προέλευσης που θα κινεί την κορυφαία εκδοχή του νέου Range Rover Sport.

Follow @CarsnewsGr

Related Articles

Nissan. Οραματίζεται το μέλλον και το παρουσιάζει στον ανάλογο χώρο

cars

Touring Superleggera Arese RH95. Εορταστική και ξεχωριστή!

cars

Μία επιστολή, χίλιες αλήθειες

cars

Alfa Romeo Tonale– Ποιότητα σε όλες τις πτυχές της

cars

Ελίσα Φερέιρα για ομοφοβική επίθεση στη Θεσσαλονίκη: Ο καθένας μπορεί να αγαπά όποιον θέλει χωρίς φόβο διάκρισης ή βίας

cars

Σοκαριστικό βίντεο – Άνδρας αυτοπυρπολήθηκε έξω από τα δικαστήρια στη δίκη του Τραμπ

Bury

Alfa Romeo Giulia GTA & GTAm. Tις ανακαλύπτουμε

cars

Με ελληνικές σημαίες και φορώντας τα μπουρνούζια τους ευχήθηκαν «καλή Σαρακοστή» η Ελίζαμπεθ Ελέτσι και ο Νεκτάριος Λεμονίδης

cars

Ανδρουλάκης: «Οι αξίες των προγόνων μας να είναι η πυξίδα για να κάνουμε την πατρίδα μας πιο ισχυρή»

cars