CARSNEWS
AUTONEWS

Η Audi αναβαθμίζει το E-tron με την “S” έκδοση και 3 ηλεκτροκινητήρες!

Η προσθήκη των E-Tron S και E-Tron Sportback S στην γκάμα του πρώτου αμιγώς ηλεκτρικού SUV της Audi, ήταν καθαρά θέμα χρόνου. Το γνωρίζαμε ήδη από τα μέσα του 2019 αλλά τότε δεν είχαμε σαφή εικόνα του κινητήριου συνόλου που θα επέλεγε η γερμανική φίρμα για την σπορ έκδοση του. Τώρα όμως και καθώς το επίσημο λανσάρισμα  του μοντέλου είναι προγραμματισμένο για την ερχόμενη άνοιξη, η Audi επανέρχεται στο θέμα αποκαλύπτοντας μερικές πολύ ενδιαφέρουσες πληροφορίες σχετικά.

Η βασικότερη, αφορά την τοποθέτηση ενός επιπλέον ηλεκτροκινητήρα. Το βασικό E-Tron κινείται χάρη σε δύο ηλεκτροκινητήρες, έναν σε κάθε άξονα, που παράγουν συνδυαστικά 360 ίππους και 561 Nm ροπής ή, χάρη στην λειτουργία “boost”, έως και 408 ίππους με 664 Nm ροπής για 8 δευτερόλεπτα. Αυτά τα νούμερα είναι αξιοπρεπέστατα για το standard μοντέλο αλλά δεν αρκούν για το πρώτο ηλεκτρικό που φοράει το σήμα “S”. Έτσι, οι μηχανικοί  αφαίρεσαν τον ηλεκτροκινητήρα του εμπρός άξονα, τοποθέτησαν στην θέση του την μεγαλύτερη μονάδα, που κινούσε τους τροχούς του πίσω άξονα στο E-Tron 55 και πίσω, διπλασίασαν τους ηλεκτροκινητήρες ώστε κάθε ένας να είναι υπεύθυνος για κάθε τροχό. Με λίγα λόγια, ένας μεγάλος ηλεκτροκινητήρας μπροστά και δύο μικρότεροι πίσω που συνδυαστικά, παράγουν 435 ίππους και 808 Nm ροπής ή 503 ίππους και 973 Nm ροπής κατά την λειτουργία “boost” και κρατάει και πάλι 8 δευτερόλεπτα!

Η διαμόρφωση αυτή παρέχει δυνατότητες πραγματικού torque vectoring και η Audi ισχυρίζεται πως η κατανομή της ροπής γίνεται στο 25% του χρόνου που χρειάζεται ακόμα και το καλύτερο μηχανικό σύστημα – όπως για παράδειγμα το Sport διαφορικό στο νέο RS6 Avant. Παράλληλα, η αύξηση στην ισχύ έφερε ανάλογη βελτίωση των επιδόσεων με το E-Tron S να χρειάζεται μόλις 4,5 δευτερόλεπτα για να επιταχύνει στα 100 km/h από στάση ενώ η τελική ταχύτητα είναι ηλεκτρονικά περιορισμένη στα 210 km/h. Όμως δεν είναι μόνο η αναβάθμιση του κινητήριου συνόλου που κάνει το E-Tron… S. Το μεγάλο ηλεκτρικό SUV εξοπλίζεται με ένα πιο “αθλητικό” bodykit με νέους προφυλακτήρες εμπρός και πίσω και κατά 23 χιλιοστά φαρδύτερα φτερά, πιο “σφιχτή” αερανάρτηση, φαρδύτερα ελαστικά και ένα ισχυρότερο σύστημα πέδησης με 6-πίστονες δαγκάνες σε δίσκους 400 χιλιοστών στον εμπρός άξονα!

Follow @CarsnewsGr

Related Articles

Land Rover Defender. Ένα σύμβολο της αυτοκίνησης ξαναζεί!

cars

Genesis X. Αθλητική κομψότητα σε βιώσιμη συσκευασία.

cars

Πώς θα μπορούσε να είναι ένα Jeep Renegade pick up;

cars

Alfa Romeo Giulia. Νέες εκδόσεις και νέες χαμηλότερες τιμές

cars

Mazda. Συμπλήρωσε έναν αιώνα ζωής

cars

Το πρότυπο Euro7 θα φέρει τα πάνω-κάτω στους κινητήρες!

cars

Nissan. Αποκαλύφθηκε και στη χώρα μας

cars

Επίδομα μητρότητας για μη μισθωτές: «Τρέχουν» οι αιτήσεις – Το ποσό που δικαιούνται

cars

Nissan. Η ηλεκτροκίνηση αντιμετωπίζει την ατμοσφαιρική ρύπανση

cars