CARSNEWS
NEW MODELS

Πώς θα έμοιαζε το BMW i3 αν το σχεδίαζε η Alfa Romeo

Το BMW i3 μετρά ήδη επτά χρόνια στη γραμμή παραγωγής παραμένοντας ακόμα και σήμερα ένα από τα πλέον προηγμένα ηλεκτρικά αυτοκίνητα που μπορεί να αποκτήσει κανείς σήμερα στην ελληνική αγορά.

Υπήρξαν βέβαια αρκετοί που στάθηκαν στην ιδιαιτερότητα του σχεδιασμού του παραβλέποντας χαρακτηριστικά όπως την εκτεταμένη χρήση των συνθετικών υλικών στην κατασκευή του πλαισίου και την καινοτόμα αρχιτεκτονική του.

Απίστευτο: Η Ford έφτιαξε αναπνευστήρες κατά του κορωνοϊού με ανεμιστήρες από… αεριζόμενα καθίσματα

Τι θα λέγατε, λοιπόν, αν το BMW i3 άλλαζε το σχεδιαστικό του προφίλ αντικαθιστώντας την εμφανή αμηχανία των Βαυαρών να εγκαταλείψουν την ασφάλεια των αυστηρών γεωμετρικών γραμμών με το προφίλ μιας αυθεντικής ιταλικής κατασκευής.

Για να γίνουμε πιο συγκεκριμένοι, ο μάγος του ψηφιακού σχεδιασμού Aksyonov Nikita χάρισε στο ήδη γνωστό BMW i3 τα σχεδιαστικά χαρακτηριστικά των Alfa Romeo Giulia και Stelvio δημιουργώντας μια πρόταση που ισορροπεί με επιτυχία ανάμεσα στην πραγματικότητα και τη φαντασία.

Τα στοιχεία που προκύπτουν από την… αδελφοποίηση του BMW i3 με τις ιταλικές κατασκευές τού χαρίζουν την απαιτούμενη «ένταση», η οποία άλλωστε θα μπορούσε κάλλιστα να υποστηριχθεί από τις επιδόσεις του αυτοκινήτου.

Να θυμίσουμε ότι το BMW i3s αποδίδει 184 ίππους, επιταχύνοντας από στάση στα 100 χλμ./ώρα σε μόλις 6,9 δευτερόλεπτα, με την αυτονομία να φτάνει σε μεικτές συνθήκες κίνησης τα 260 χιλιόμετρα.

Follow @CarsnewsGr

Related Articles

«Δεν ήθελα να γίνω γνωστός ως “ο γιός του πατέρα μου”»

cars

Πυροβολώντας ένα σχεδόν αλεξίσφαιρο Tesla (Video)

cars

Η MINI παρουσίασε και ψηφιακά το ηλεκτρικό Cooper SE

cars

H εκθαμβωτική Ferrari F9 έχει τέσσερις πόρτες!

cars

H BMW περιορίζει κατά 50% τα συμβατικά μηχανικά της σύνολα

cars

Θα υπάρξει έκδοση GTI για το Volkswagen Tiguan;

cars

Πέρασαν και… δεν ακούμπησαν από τη Formula 1!

cars

Ποιος είπε πως τα κλασικά μοντέλα δεν είναι επένδυση;

cars

Αυτή είναι η πιο εντυπωσιακή μάσκα παγκοσμίως

cars