CARSNEWS
F1 & RACES

Τι θα γινόταν αν ο Eddie Irvine επέστρεφε στη Jordan;

Εν μέσω κορωνοϊού ο Eddie Irvine φαίνεται πως επανεξέτασε αποφάσεις του παρελθόντος, όπως το γεγονός πως το 2003 δεν επέστρεψε στη Jordan Grand Prix!

Ο δαιμόνιος Ιρλανδός είχε ξεκινήσει την καριέρα του από την ομάδα του Eddie Jordan, τρέχοντας με αυτή στα δυο τελευταία Grand Prix της σεζόν του 1993 αλλά και τις δύο σεζόν που ακολούθησαν.

Έπειτα πήρε μεταγραφή στη Scuderia Ferrari με την οποία πανηγύρισε τέσσερις νίκες και ανέβηκε 18 φορές στο βάθρο, φτάνοντας μάλιστα να διεκδικεί στο τέλος της σεζόν του 1999 τον τίτλο του παγκόσμιου πρωταθλητή.

Ακολούθησαν τρία χρόνια στη μέτρια Jaguar, με το ιαπωνικό Grand Prix του 2002 να είναι το τελευταίο στην καριέρα του 54χρονου σήμερα Irvine. Θα μπορούσε όμως να είχε συνεχίσει έστω για μία ακόμα σεζόν στη Formula 1;

«Αναρωτιόμουν, γιατί δεν ενώσαμε τις δυνάμεις μας με την ομάδα του Eddie Jordan για τη σεζόν του 2003», έγραψε μεταξύ άλλων στον προσωπικό του λογαριασμό στο twitter, όντας σίγουρος πως η συνεργασία αυτή θα απέδιδε. Οκ, δεν το είπε τόσο κομψά αλλά το πιάσατε το νόημα.

O Irvine πίσω από το τιμόνι της Jordan 195 στο GP Ειρηνικού το 1995

Η ιστορία λέει πως οι δύο πλευρές βρίσκονταν σε συζητήσεις για την επιστροφή του Irvine, ο οποίος ήταν διατεθειμένος να δεχθεί σημαντική μείωση αποδοχών. Ωστόσο αυτό δεν ήταν αρκετό καθώς έχοντας ήδη στις τάξεις της τον Giancarlo Fisichella, η Jordan-Ford χρειαζόταν οδηγό-χορηγό, ρόλος στον οποίο εναλλάχθηκαν ο Ralph Firman και ο Zsolt Baumgartner.

Βέβαια εκείνη δεν ήταν μία καλή σεζόν για τη συμπαθή ομάδα. Πέραν της νίκης που απονεμήθηκε εκ των υστέρων στον Fisichella για το χαοτικό Grand Prix Βραζιλίας, είχε μόλις δύο ακόμα τερματισμούς στη βαθμολογούμενη οκτάδα, κλείνοντας τη χρονιά στην ένατη και προτελευταία θέση στη βαθμολογία των κατασκευαστών.

Πάντως, ο Irvine φημολογείται πως είχε κάνει μία ακόμα προσπάθεια να «συνδεθεί» με τη Jordan Grand Prix, όταν το 2005 φέρεται να ήταν πίσω από μία κοινοπραξία που προσπάθησε να εξαγοράσει την ομάδα. Εκείνη ήταν η τελευταία της σεζόν στο μαγικό κόσμο της Formula 1.

Στιγμιότυπο από συνέντευξη μας στα paddock της Μόντσα, στο πλαίσιο του GP Ιταλίας του 2011

Διαβάστε ακόμα:

Ποιος θα κέρδιζε αυτή τη στιγμή στη F1 αν…

Εκθειάζει Schumi, κατακεραυνώνει Vettel o Irvine

Είναι υπερεκτιμημένος ο Sebastian Vettel;

--

Follow @CarsnewsGr

Related Articles

Max Verstappen snubs Lewis Hamilton and picks new main F1 rival after Qatar GP

cars

F1: Ο νέος κινητήρας της Ferrari πήρε μπρος (video)

cars

Δεν θέλει άλλα σιρκουί πόλης ο Vettel

cars

F1: Συνεχίζει με ελαστικά της Pirelli μέχρι το 2027

cars

F1 star Guenther Steiner loves unemployed life, and his new role with F1 Miami Grand Prix

cars

Το μήνυμα του Grosjean από το νοσοκομείο (video)

cars

GP Τουρκίας: Ταχύτερος ο Hamilton αλλά pole man ο Bottas

cars

F1 GP Ιταλίας: Pole του Leclerc στα ίσα!

cars

F1 GP Μ. Βρετανίας: Ξανά Verstappen FP2

cars