CARSNEWS
AUTONEWS

Διαθέσιμη και με μηχανικό κιβώτιο η Porsche 911!

Μέχρι τώρα, όποιος ήθελε να κάνει δική του μία Porsche 911 είχε αρκετές επιλογές. Μπορούσε να πάρει την “απλή”, πισωκίνητη Carrera, την ελαφρώς ισχυρότερη Carrera S, τις αντίστοιχες τετρακίνητες εκδόσεις ή μία εκ των κορυφαίων Turbo και Turbo S. Αυτό που δεν μπορούσε να επιλέξει, είναι ένα μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων. Όλες οι Porsche 911 που έχουν λανσαριστεί στην αγορά μέχρι τώρα, ήταν αποκλειστικά διαθέσιμες με το εξαιρετικό αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη 8 σχέσεων, το οποίο μπορεί να είναι φανταστικό στην λειτουργία του, γρήγορο και αποδοτικό, αλλά μπορεί να μην είναι η βέλτιστη επιλογή για όλους.

Έτσι, η γερμανική εταιρία έκανε αυτό που πρέπει. Πρόσθεσε στην λίστα του προαιρετικού εξοπλισμού των Carrera S και Carrera 4S, ως επιλογή άνευ επιπλέον κόστους μάλιστα, το κλασικό, πατροπαράδοτο, 7-τάχυτο μηχανικό κιβώτιο για κάποιον που εκτιμά περισσότερο την εμπειρία του… ανακατώματος της κατσαρόλας.Έχοντας κάνει την έρευνα της, η Porsche συνδυάζει το χειροκίνητο κιβώτιο με το Sport Chrono πακέτο που στην προκειμένη περίπτωση προσφέρει και την δυνατότητα αυτόματου rev-matching στα κατεβάσματα, ένα μηχανικό διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης και το σύστημα torque vectoring δημιουργώντας ένα πραγματικά ολοκληρωμένο πακέτο για τους οδηγούς με… ανησυχίες. Αυτούς που θα εκτιμήσουν την μείωση του βάρους κατά 45 κιλά (σε σύγκριση με την αντίστοιχη έκδοση με το PDK αυτόματο κιβώτιο) και την ένδειξη θερμοκρασίας ελαστικών, ένα σύστημα που έκανε ντεμπούτο στην Turbo και βρίσκει τον δρόμο και για τα χαμηλότερα στρώματα της γκάμας.

Η Porsche όμως δεν σταματά εκεί. Όσοι παραγγείλουν την ελαφρώς ανανεωμένη 911 θα μπορούν να προσθέσουν και το σύστημα InnoDrive που επεκτείνει την λειτουργία του adaptive cruise control βελτιστοποιώντας την ταχύτητα κίνησης προβλέποντας οτιδήποτε ακολουθεί έως και 3 χιλιόμετρα μπροστά με βάση τα δεδομένα από το σύστημα δορυφορικής πλοήγησης. Τέλος, η γερμανική εταιρία κάνει διαθέσιμη την λειτουργία Smartlift που αυξάνει την απόσταση από το έδαφος στον εμπρός άξονα κατά 40 χιλιοστά για να ξεπεραστούν κάποια… χαμηλά εμπόδια και αποθηκεύει μάλιστα τις συντεταγμένες στο GPS ώστε όταν ο οδηγός ξαναπεράσει από το ίδιο σημείο, να ανυψώσει αυτόματα το εμπρός μέρος της 911 του! Κάπως έτσι γίνεται το καλό, καλύτερο.

Follow @CarsnewsGr

Related Articles

Honda e-Drag. Φτιαγμένο για έναν σκοπό!

cars

Σάκκαρη – Κόλινς 0-2: Δεν είχε ρυθμό η Ελληνίδα τενίστρια και έμεινε εκτός τελικού στο Charleston Open

Bury

Hyundai i30. 35 νέα περιπολικά για την Ελληνική Αστυνομία

cars

BMW X1 sDrive 16d. Η μέση λύση

cars

Η Audi ετοιμάζει ένα νέο, ηλεκτρικό coupe και όχι μόνο!

cars

Fiat Concept Centoventi. Σημαντική βράβευση

cars

Το νέο VW Amarok έρχεται με άγριες διαθέσεις!

cars

Ακριβές οι προμήθειες στις συναλλαγές – Τι χρεώνουν οι τράπεζες για κάθε μας κίνηση

cars

Υεμένη: Αναφορές για αεροπορικά πλήγματα σε περιοχές που ελέγχονται από τους Χούθι

cars