CARSNEWS
AUTONEWS

Η Mercedes S-Class αποκαλύπτει μία ριζικά διαφορετική καμπίνα!

Η τρέχουσα γενιά της Mercedes-Benz S-Class κυκλοφορεί ήδη από το 2013 και ανανεώθηκε το 2017. Μπορεί 7 ή 8 χρόνια να μην ακούγονται πολλά όταν μιλάμε για ένα mainstream μοντέλο αλλά με τους ρυθμούς που κινείται η τεχνολογία στο άνω άκρο της βιομηχανίας αυτοκινήτου, οποιοδήποτε μοντέλο πλησιάζει ηλικιακά τα 10 χρόνια, ριψοκινδυνεύει να μείνει πίσω. Είναι προφανές ότι καμία εταιρία δεν επιθυμεί κάτι τέτοιο για την ναυαρχίδα της κι έτσι δεν προκαλεί εντύπωση το γεγονός ότι η Mercedes-Benz ετοιμάζει τον αντικαταστάτη της W222 και αυτός ακριβώς ο αντικαταστάτης αποκαλύπτεται μπροστά μας στις πιο πρόσφατες κατασκοπευτικές φωτογραφίες.

Στην προκειμένη περίπτωση δε, η λέξη “αποκαλύπτεται” δεν χρησιμοποιείται με την μεταφορική της έννοια αλλά με την κυριολεκτική, αφού το πρωτότυπο που έχουμε μπροστά μας δεν φορά παρά ελάχιστο καμουφλάζ. Έτσι, έχουμε την δυνατότητα να θαυμάσουμε την εξελικτική γραμμή που επέλεξε η γερμανική φίρμα για το κορυφαίο μοντέλο της και την σχεδιαστική γλώσσα που δανείζεται αρκετά στοιχεία από τα πιο πρόσφατα μοντέλα της αλλά ταυτόχρονα, μοιάζει με το επόμενο λογικό βήμα στην σειρά. Σε γενικές γραμμές, αν θέλουμε να αναγνωρίσουμε κάποιες τάσεις που φαίνεται πως ακολουθεί η S-Class, δεν θα μπορούσαμε να μην αναφέρουμε την μεγενθυμένη γρίλια και τα λεπτά φωτιστικά σώματα αριστερά και δεξιά της ενώ στο πίσω μέρος, την παράσταση κλέβουν τα οριζόντια φανάρια που ενώνονται, οπτικά τουλάχιστον, με μία χρωμιωμένη λωρίδα που διατρέχει το πλάτος του αυτοκινήτου.

Ενώ εξωτερικά λοιπόν έχουμε εξέλιξη, στην καμπίνα έχουμε πλήρη και ριζικό ανασχεδιασμό. Η Mercedes-Benz αφήνει πίσω της ό,τι ξέραμε μέχρι τώρα και με τη νέα S-Class, κάνει ένα σχεδιαστικό “άλμα” υιοθετώντας ένα εντελώς διαφορετικό, τρισδιάστατο στιλ. Μπροστά από τον οδηγό υπάρχει φυσικά το χαρακτηριστικό, τριάκτινο, πολυλειτουργικό τιμόνι και ένας ψηφιακός πίνακας οργάνων αλλά δεξιά, η μεγάλη οριζόντια οθόνη δίνει την θέση της σε μία εξίσου μεγάλη, αν όχι μεγαλύτερη, κάθετη. Αυτή η αλλαγή έχει προκαλέσει μία σειρά μετακινήσεων στους αεραγωγούς ενώ από την κεντρική κονσόλα και το ταμπλό λάμπουν δια της απουσίας τους τα φυσικά χειριστήρια, γεγονός που μας κάνει να πιστεύουμε ότι ο χειρισμός της συντριπτικής πλειοψηφίας των υποσυστημάτων της νέας S-Class θα γίνεται είτε μέσω της μεγάλης κεντρικής οθόνης, είτε με φωνητικές εντολές.

Τέλος, όσον αφορά στα μηχανικά, οφείλουμε να σημειώσουμε πως η νέα S-Class θα βασίζεται στην MRA II πλατφόρμα της Mercedes-Benz και θα επωφελείται από τις τελευταίες εξελίξεις σε όλους τους τομείς – από αυτόν του εξηλεκτρισμού μέχρι τα συστήματός ασφαλείας και από αυτόν της αυτόνομης οδήγησης και των συστημάτων υποβοήθησης οδήγησης μέχρι αυτόν της ψυχαγωγίας. Σύμφωνα με τις φήμες που κυκλοφορούν, η νέα γενιά αναμένεται να παρουσιαστεί κάποια στιγμή εντός του ερχόμενου καλοκαιριού, πριν λανσαριστεί στην αγορά μερικούς μήνες αργότερα.

Follow @CarsnewsGr

Related Articles

Peugeot 508 1.5 BlueHdi EAT 8. Η αρχοντιά του σεντάν

cars

Οδηγούν και χρησιμοποιούν το κινητό ή είναι υπό την επήρεια αλκοόλ: Η «σκληρή» πραγματικότητα στους δρόμους της Ελλάδας

cars

Citroen. Σε εορταστικό κλίμα οι τιμές των μοντέλων της

cars

Volvo C40 Recharge. Διευρύνει τη γκάμα των ηλεκτρικών της μοντέλων

cars

Στην Ουάσιγκτον μεταβαίνει ο επικεφαλής της αντιπολίτευσης του Ισραήλ Γιαΐρ Λαπίντ

Bury

Βλάβη στα συστήματα πληροφορικής παρέλυσε 12 από τα 14 εργοστάσια της Toyota στην Ιαπωνία

cars

Παπανδρέου: Οι ευρωεκλογές είναι καθοριστικές για το μέλλον της ΕΕ και συνακόλουθα για Ελλάδα και Κύπρο

Bury

Jeep Magneto Concept. Επίδειξη ηλεκτρικής ισχύος εκτός δρόμου!

cars

REGIS. Ηλεκτρικά για αστική επαγγελματική χρήση

cars