CARSNEWS
NEW MODELS

Το όνειρο της BMW M1 ζει!

Η επιστροφή της BMW στην ευρύτερη κατηγορία των sportscars πραγματοποιήθηκε με έναν απροσδόκητο τρόπο μιας και η Βαυαροί όχι μόνο θέλησαν να ακονίσουν τα βέλη τους αλλά και να επιδείξουν την τεχνολογική πρόοδο που σημείωσαν από εκείνη την εποχή που οι υβριδική κινητήρες αποτελούσαν έναν χαριτωμένο αστεϊσμό.

Ο λόγος για το BMW i8, το οποίο με τον καινοφανή χαρακτήρα του απέδειξε πως ένας «μαζικός» κατασκευαστής αυτοκινήτων μπορεί να δημιουργήσει από τη μία ημέρα στην άλλη εξωτικές κατασκευές, η μοναδικότητα των οποίων δεν εξαντλείται στις λίγο πολύ αναμενόμενες σχεδιαστικές ιδιαιτερότητές τους.

Το απρόβλεπτο των Βαυαρών είναι αυτό που κρατά ζωντανή την ελπίδα αναβίωσης της θρυλικής BMW M1, ενός sportscar το οποίο μπήκε στην παραγωγή στα τέλη της δεκαετίας του 1970 αποτελώντας το πρώτο και το τελευταίο μέχρι την έλευση του υβριδικού i8 κεντρομήχανου αυτοκινήτου της BMW.

Η νέα BMW M1 δεν θα μπορούσε να είναι τίποτα λιγότερο από ένα αμιγώς ηλεκτροκίνητο sportscar το οποίο θα εξαντλεί τα τεχνολογικά περιθώρια των ημερών μας συνδυάζοντας τις απαιτούμενες επιδόσεις με τη μέγιστη δυνατή αυτονομία.

Το χαμηλό βάρος που εξασφαλίζει η χρήση συνθετικών υλικών αποτελεί ένα ακόμα «κλειδί» στην επιτυχία ενός εγχειρήματος το οποίο μπορεί να αντιβαίνει με τους κανόνες της λογικής όχι όμως και με τα όνειρα των απανταχού οπαδών της BMW.

Βγαλμένο από τα ίδια όνειρα μοιάζει και το σχεδιαστικό project το οποίο επιχειρεί να προβλέψει το μέλλον ενός αυτοκινήτου που αν μη τι άλλον διαθέτει όλα τα απαραίτητα εφόδια ώστε να αντιπαρατεθεί με τους παραδοσιακούς «παίκτες» της κατηγορίας των sporstscars.

Follow @CarsnewsGr

Related Articles

H ηλεκτρική αυτονομία των PHEV της Audi… διδάσκει

cars

Πωλείται μια Lamborghini Miura με βασιλικό άρωμα!

cars

«Ο Verstappen υστερεί σε τεχνικό επίπεδο»

cars

Η Volvo δείχνει το μέλλον με το Polestar Precept

cars

Δοκιμάζουμε το ταχύτατο crossover Tesla Model Y

cars

Έρευνα: Γιατί δεν πρέπει να οδηγούμε με ανοικτά παράθυρα

cars

Το μέλλον του Ricciardo στη Formula 1 είναι ακόμα αβέβαιο

cars

Alfa Romeo: 110 χρόνια υπεροχής μέσα από τα “μάτια” των Giulia και Stelvio

cars

H Renault θέλει για CEO τον διευθυντή της SEAT

cars