CARSNEWS
NEW MODELS

Η Alfa Romeo Giulia TZ καίει καρδιές ακόμη και σήμερα (video)

Τόσο πίσω όσο στο 1962 όταν παρουσιάστηκε η Alfa Romeo Giulia Tubolare Zagato. Η ονομασία της είχε σχέση με το σωληνωτό πλαίσιο πάνω στο οποία βασιζόταν που ζύγιζε περίπου 62 κιλά. Πάνω του κούμπωνε ένα αλουμινένιο αμάξωμα με μόλις 92 κιλά και όλο μαζί το απόβαρο δεν ξεπερνούσε τα 660 κιλά!

Κάπως έτσι ο κινητήρας του 1,6 lt με τα 112 άλογα (160 στην αγωνιστική) στον μπροστινό άξονα (κίνηση πίσω) μπορούσε να προσφέρει εξαιρετικές επιδόσεις για την εποχή εκείνη. Μάλιστα το κράτημα ήταν εξαιρετικό αφού πίσω υπήρχαν πολλαπλοί σύνδεσμοι και πολλές άλλες καινοτομίες.

Πρόκειται για μια συλλεκτική Alfa Romeo (σε εκδόσεις TZ1 και ΤΖ2) αφού στο εργοστάσιο της Delta είχαν κατασκευαστεί λίγο παραπάνω από 10 τέτοιες TZ την περίοδο 1963-67. Όσες δηλαδή χρειαζόντουσαν ώστε η ιταλική εταιρία να πάρει την ομολογκασιόν για τους αγώνες σε διάφορες διοργανώσεις.

Στην κεντρική εικόνα όπως και στις δύο παραπάνω βλέπετε μια ψηφιακή ενσάρκωση μια σύγχρονης TZ4 που θα βασίζετε σε ένα αλουμινένιο Zagato πλαίσιο με μια σούπερ αεροδυναμική και μια μάσκα διαφορετική από ότι έχουμε δει έως τώρα.

Πολύ ιδιαίτερο είναι και το πίσω μέρος, όπως ήταν και στο αρχέτυπο μοντέλο. Όσο για το τι υπάρχει κάτω από το καπό ο ανεξάρτητος Αργεντίνος σχεδιαστής Facundo Castellano θα ήθελε έναν twin-turbo V6.

Παρακάτω μπορείτε να αφιερώστε μερικά λεπτά για να δείτε την ορίτζιναλ Giulia TZ4.

Follow @CarsnewsGr

Related Articles

Πιθανά ηλεκτρικό και έως τα τέλη του 2021 το νέο Road Rover

cars

Οι Αντετοκούμπο στο γκαράζ των ονείρων τους!

cars

Η Audi αποκαλύπτει το μέλλον στην CES

cars

Chase Carey: Πρωτάθλημα 15-18 αγώνων από το καλοκαίρι

cars

Η μαύρη αλήθεια της BMW X6 Vantablack (Video)

cars

Αυτή είναι η λιλιπούτεια Bugatti των 5.000 ευρώ

cars

Top 10 ταινίες με αυτοκίνητα για να περνάει η ώρα στο σπίτι

cars

Ράλλυ Ιαπωνίας – 2η Μέρα (1ο loop): Μαζί στην κορυφή Neuville-Evans, δράμα με τον Sordo

cars

H Mini θέλει κάτι μεγαλύτερο!

cars