CARSNEWS
NEW MODELS

Στο σφυρί σπάνια Bugatti Type 59 του 1934

Οι αντίκες της Bugatti πάντα καταφέρνουν να κερδίζουν τα βλέμματα, είτε λόγω της μηχανολογικής αρτιότητας, είτε λόγω του σχεδιασμού τους, που πάντα βρισκόταν στην κορυφή της καλαισθησίας και της κομψότητας. Η συγκεκριμένη, οστώσο, Type 59 έχει και ένα ατού ακόμα για να θέλει κανείς να την κάνει δική του. Την περίοδο 1934-35 αποτελούσε ένα από τα αγωνιστικά της εταιρίας, στα ευρωπαϊκά Grand Prix.

Χρησιμοποιώντας τον κινητήρα no.5, ήταν το αυτοκίνητο που κέρδισε στον βελγικό αγώνα του Spa, ενώ κατέκτησε την τρίτη θέση στο Monaco. Εκείνη την εποχή ο οδηγός που τη χρησιμοποιούσε περισσότερο ήταν ο René Dreyfus. Τελειώνοντας, ωστόσο, την πρώτη αγωνιστική καριέρα της, η Type 59 υπέστη ορισμένες μετατροπές, ώστε να μπορεί να χρησιμοποιηθεί ως σπορ αυτοκίνητο. Πέρα από αλλαγές στο αμάξωμα και στο πλαίσιο, αφαιρέθηκε ο υπερσυμπιεστής και τοποθετήθηκε ένα νέο, ξηρό κάρτερ λαδιού, συνεχίζοντας έτσι τις νίκες σε υποδεέστερους αγώνες. 

Αυτά μέχρι το 1938, όπου την αγόρασε ο βασιλιάς του Βελγίου, Λεοπόλδος ο τρίτος. Από τότε έχει αλλάξει τέσσερις ιδιοκτήτες, ενώ αυτή τη στιγμή βρίσκεται σε αρκετά καλή κατάσταση, με τα σημάδια του χρόνου να μαρτυρούν την ιστορία της. Το σίγουρο είναι ότι δεν θα δυσκολευτεί να βρει τον επόμενο που θα θελήσει να την προσθέσει στη συλλογή του. Τέτοια αυτοκίνητα σπανίζουν, οπότε δεν είναι καθόλου απίθανο να ακούσουμε τελικά ότι το ποσό που έπιασε στη δημοπρασία ξεπέρασε τα 15 εκ. ευρώ. 

Follow @CarsnewsGr

Related Articles

Γιατί είναι απαραίτητο το AdBlue στους σύγχρονους κινητήρες diesel;

cars

Αύξηση κατά 80% στις πωλήσεις των plug-in υβριδικών της Volvo

cars

Η Mitsubishi αλλάζει στρατηγική στην Ευρώπη

cars

Πράσινο φως για το επόμενο Volkswagen Passat, έρχεται το 2023

cars

Οι Κινέζοι ενώνουν Mercedes και Volvo

cars

Χαμηλή πτήση Tesla Model 3 στην ανάβαση του Pikes Peak!

cars

Οδηγούμε τα Subaru Forester e-Boxer και XV e-Boxer

cars

Έρευνα: Σε ποιες μάρκες άναψε περισσότερο το λαμπάκι του κινητήρα;

cars

Οι βλάβες του ηλεκτρικού smart μετά από 400.000 χιλιόμετρα

cars