CARSNEWS
AUTONEWS

Το… Voltswagen ήταν ένα κακόγουστο αστείο τελικά.

Ένα από τα βασικά στοιχεία που κάνουν ένα αστείο καλό, είναι το timing. Όταν ξεκινάς από λάθος βάση λοιπόν, δύσκολα θα “σώσεις” την παρτίδα και η υπόθεση timing μάλλον διέφευγε της προσοχής της Volkswagen που αποφάσισε να κάνει ένα πρωταπριλιάτικο αστείο τρεις ημέρες πριν την 1η του Απρίλη. Όλα ξεκίνησαν από μία ανακοίνωση που… διέρρευσε στο διαδίκτυο στις 29 Μαρτίου. Το αμερικανικό παρακλάδι της γερμανικής εταιρίας κατέβασε την ανακοίνωση από τον ιστότοπο της αλλά όχι πριν κάποια μέσα προλάβουν να την αποθηκεύσουν. Σύμφωνα με την ανακοίνωση λοιπόν, η Volkswagen θα μετονομαζόταν σε… Voltswagen χωρίς να διευκρινίζεται αν η αλλαγή θα ήταν μόνιμη αλλά τονίζοντας ότι θα αφορά μονάχα τα αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα της.

Όταν της δόθηκε η ευκαιρία να αποκαλύψει την αλήθεια, η Volkswagen μέσω των εκπροσώπων της δεν σχολίασε (όπως συνηθίζεται στις διαρροές) αλλά ανέφερε ότι δεν πρόκειται για πρωταπριλιάτικο αστείο. Λογικό… στις 29-30 του Μαρτίου! Κάπως έτσι φτάσαμε στο σήμερα που η γερμανική εταιρία αποκάλυψε ότι η είδηση της μετονομασίας της ήταν όντως ένα πρωταπριλιάτικο αστείο και πραγματικά, δεν γνωρίζω αν γέλασε κάποιος. Αν θέλουμε να είμαστε απόλυτα δίκαιοι, θα πρέπει να αναφέρουμε ότι οι φάρσες κατά την λεγόμενη “April fools’ day” γίνονται αστείες μέσω της παραπλάνησης του ανυποψίαστου θύματος αλλά αυτό έχει νόημα όταν και μόνο όταν γίνονται την 1η του Απριλίου!

Επανερχόμαστε λοιπόν στο ζήτημα του timing. Αν εγώ κάνω μία φάρσα στις 12 Φεβρουαρίου και σου πω την πρωταπριλιά ότι ήταν φάρσα, δεν ήταν πρωταπριλιάτικη φάρσα. Ήταν απλά ένα κακόγουστο αστείο. Δεν ήταν καν αστείο. Δεν ήταν ούτε χαριτωμένο, ούτε έξυπνο. Ίσως αν γινόταν την σωστή ημέρα η αντίδραση να ήταν διαφορετική αλλά η Volkswagen ήθελε να γίνει πονηρή και στην προσπάθεια της, αν κρίνουμε από την αντίδραση του ειδικού τύπου και του κοινού στην άλλη άκρη του ωκεανού, έχασε ένα μικρό μέρος της συμπάθειας του κόσμου…

The post Το… Voltswagen ήταν ένα κακόγουστο αστείο τελικά. first appeared on Εν Κινήσει.

Follow @CarsnewsGr

Related Articles

Γιατί η πριγκίπισσα Νταϊάνα δήλωνε ένα χρόνο μεγαλύτερη από ό,τι ήταν – Το συμβόλαιο που αποκάλυψε το μυστικό της

cars

Survivor: Η δυναμική των δύο ομάδων αλλάζει

cars

Renault Clio 1.3 TCe RS Line. Γνήσια σπορτίφ

cars

BMW X6 30d xDrive. Ανανεωτική

cars

Audi e-tron Sportback. Όχι μόνο μία νέα έκδοση, αλλά ένα ακόμα βήμα προς τα εμπρός!

cars

Μεγαλύτερη αυτονομία και ισχύς για το Opel Mokka Electric

cars

Τραγωδία στο Μεξικό: Δεκατέσσερις νεκροί και 31 τραυματίες σε ανατροπή λεωφορείου

cars

Alpine A110 Legende GT. Γαλλική φινέτσα και 300 ίπποι.

cars

Δένδιας: Διευρυνόμαστε, δε μεταλλασσόμαστε, το μπλε είναι μπλε, δεν ξεθωριάζει

Bury