Η Porsche έχει δηλώσει εμφατικά ότι η 911 της, θα είναι ένα από τα τελευταία αυτοκίνητα στον κόσμο που θα εξηλεκτριστούν. Θα παραμείνει αγνή και ωμή μέχρι το σημείο άνευ γυρισμού να κρατάει το “κάστρο” της μηχανής εσωτερικής καύσης. Όσο υπάρχουν όμως διαθέσιμες 911, μηχανικοί με όραμα και πρόθυμοι πελάτες, θα υπάρχουν κι άλλες επιλογές πέραν του επίσημου εργοστασίου. Σε αυτόν τον χώρο δραστηριοποιείται η Everrati που παρουσιάζει την δική της 911, βασισμένη στην 964 γενιά του εμβληματικού sports car με μία μετατροπή που σύμφωνα με τον ιδρυτή και CEO της εταιρίας, έγινε με τον μέγιστο σεβασμό.
Η Everrati Signature είναι μία αμιγώς ηλεκτρική 964 που κινείται χάρη σε ένα σύνολο που προσφέρει 500 ίππους και άλλα τόσα Nm ροπής εξασφαλίζοντας εξαιρετικές επιδόσεις και μηδενικές εκπομπές ρύπων. Ίσως πιο εντυπωσιακό από τα 4.0 δευτερόλεπτα που απαιτούνται για το σπριντ στα 100 km/h από στάση, είναι το γεγονός ότι η Signature όχι μόνο δεν είναι βαρύτερη από μία εργοστασιακή 964 αλλά είναι ελαφρύτερη, χάρη στην εκτενή χρήση εξωτικών υλικών. Προσεγμένη είναι και η κατανομή του βάρους ενώ και το σύστημα πέδησης είναι αναβαθμισμένο χάρη στην Brembo και ενσωματώνει πλέον και το σύστημα ανάκτησης ενέργειας.
Ενδεικτικό της δουλειάς που έχει γίνει από την Everrati είναι και το ότι η μετατροπή είναι πλήρως αναστρέψιμη που σημαίνει ότι αν βρεθείς να νοσταλγείς τον χαρακτηριστικό ήχο του επίπεδου εξακύλινδρου βενζινοκινητήρα και τις αλλαγές ταχυτήτων, το σύνολο μπορεί να τοποθετηθεί ξανά στο engine bay στην θέση του ηλεκτροκινητήρα και των μπαταριών. Μπορεί βέβαια να μην νοσταλγείς απαραίτητα την Μ.Ε.Κ. αλλά να ανακαλύψεις ότι η εμβέλεια των 240 χιλιομέτρων (σαφώς λιγότερη όταν το δεξί πόδι είναι βαρύ) δεν αρκεί. Να σημειώσουμε πάντως ότι κάθε Signature κατασκευάζεται σύμφωνα με τις επιθυμίες του πελάτη και κατά συνέπεια, δεν είναι ιδιαίτερα προσιτή με το κόστος να ξεκινά από τα €290.000 με την τρέχουσα ισοτιμία…
The post Αυτή είναι μία ηλεκτρική Porsche 964 με 500 ίππους! first appeared on Εν Κινήσει.
Follow @CarsnewsGr