CARSNEWS
F1 & RACES

F1 GP Μεξικού: Κυριαρχία Mercedes στο FP3 (+video)

Οι δύο Mercedes εμφανίστηκαν πανίσχυρες στο FP3 για το GP του Μεξικού. Οι Russell-Hamilton έκαναν το 1-2, μισό δευτερόλεπτο σχεδόν ταχύτεροι του τρίτου Verstappen.

Φαίνεται ότι τα χαρακτηριστικά της πίστας ταιριάζουν γάντι στην W13. Οι Mercedes ήταν σε δική τους κλάση στον αργό τρίτο τομέα, ενώ τόσο η Red Bull, όσο και -κυρίως- η Ferrari έδειξαν να χάνουν έδαφος.

Στο χθεσινό FP2 -όπου δοκιμάστηκαν οι μαλακές γόμες της Pirelli για το 2023- ο Russell σημείωσε τον ταχύτερο γύρο. Οι Tsunoda και Ocon πήραν κατάταξη πίσω του. Και οι τρεις οδηγοί δεν είχαν λάβει μέρος στο FP1 και είχαν το δικαίωμα να χρησιμοποιήσουν φετινά ελαστικά.

Charles Leclerc crashes out in FP2! 🤯#MexicoGP #F1 pic.twitter.com/hHnCfNNuyy

— Formula 1 (@F1) October 28, 2022

Ο Leclerc, από την άλλη είχε μία έξοδο στην στροφή 8 προκαλώντας αρκετά μεγάλη ζημιά στο πίσω μέρος της F1-75. Ωστόσο, η ομάδα ξεκαθάρισε ότι δεν τίθεται θέμα αντικατάστασης στοιχείων στην PU ή κιβωτίου. Κάτι τέτοιο θα σήμαινε και θέσεις ποινής στην εκκίνηση.

Με την πρόσφυση του οδοστρώματος να έχει αυξηθεί αρκετά σε σχέση με χθες, οι χρόνοι ήταν αμέσως πολύ χαμηλότεροι από εκείνους της Παρασκευής. Οι περισσότεροι οδηγοί επέλεξαν να κάνουν έναν πρώτο γρήγορο γύρο με τα soft. Ο Russell βρέθηκε στην κορυφή κατά το πρώτο τέταρτο με τις δύο Ferrari να έπονται.

Βέβαια, καθώς οι οδηγοί εξερευνούσαν τα όρια της πρόσφυσης δεν έλειψαν και τα λάθη. Πολλές φορές οι οδηγοί έχαναν τα όρια της πίστας, κυρίως στους τομείς 2 και 3. Ο Mick Schumacher, μάλιστα, είχε μία εντυπωσιακή έξοδο, χωρίς όμως συνέπειες για το μονοθέσιο του.

Οι Mercedes ισχυρές

Ο Verstappen υποσκέλισε τον Russell για μόλις ένα δέκατο στην πρώτη του προσπάθεια. Η Mercedes ισορροπούσε εξαιρετικά στον αργό τρίτο τομέα, ενώ η Red Bull κυριαρχούσε στον δεύτερο. Η δε Ferrari είχε με τον Sainz το ταχύτερο πρώτο sector.

Ο Verstappen θα έπαιρνε και τον πρώτο τομέα στην δεύτερη γρήγορη προσπάθειά του. Έτσι, ο Ολλανδός αύξησε κατά 178 χιλιοστά του δευτερολέπτου την διαφορά του από τον Russell. Η φθορά της soft γόμας ήταν χαμηλότερη από ότι αναμενόταν πριν την αρχή του τριημέρου. Έτσι, μετά το ημίωρο αρκετοί οδηγοί έκαναν μεγάλα stints με αυτήν. Η χρησιμοποίησή της στον αγώνα θα πρέπει να θεωρείται σχεδόν βέβαιη.

Οι Mercedes, όμως, βγήκαν στην πίστα για να κάνουν γύρους qualifying. έτσι με είκοσι λεπτά να απομένουν οι Russell-Hamilton ανέβηκαν στις δύο πρώτες θέσεις, ρίχνοντας σημαντικά τον μέχρι τότε πρώτο χρόνο του Verstappen.

Στο τελευταίο δεκάλεπτο όλοι οι οδηγοί επιχείρησαν μερικούς ακόμη γρήγορους γύρους ενόψει κατατακτήριων. Οι Ferrari βελτίωσαν τους χρόνους τους, όμως δεν μπόρεσαν να απειλήσουν τις Mercedes. Το ίδιο συνέβη και με τις Red Bull οι οποίες παρέμειναν στο 3-4.

Στις κατατακτήριες δοκιμές, σε περίπου δύο ώρες, θα μάθουμε εάν η Mercedes έχει όντως το πάνω χέρι στο Μεξικό. Θα δούμε άραγε την δεύτερη φετινή pole για τα ασημί μονοθέσια;

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:

Hamilton: Θα πρέπει να με ανεχτείτε για λίγο καιρό ακόμη!

F1 GP Μεξικού: Πρώτος ο Sainz στο FP1

Alonso: Τα πρωταθλήματα του Verstappen έχουν μεγαλύτερη αξία από του Hamilton

Δείτε ΟΛΕΣ τις τελευταίες ειδήσεις τη στιγμή που συμβαίνουν στο carsnews  

Follow @CarsnewsGr

Related Articles

Formula 1: Η Visa Cash App RB έκανε πρεμιέρα στο Las Vegas (vid)

cars

Το τρελό μοντέλο της αναγεννημένης Bizzarini

cars

Φόρμουλα 1: Η νέα «διαστημική» πίστα στη Σαουδική Αραβία – Δείτε βίντεο και φωτογραφίες

cars

A$AP Rocky named the Creative Director of PUMA and Formula 1’s partnership

cars

F1 – The Official Home of Formula 1® Racing

cars

Rodin: F1 didn’t back up “rhetoric” on wanting something new from 11th team

cars

F1: Επιτέλους αλλάζει η πίστα του Abu Dhabi

cars

Formula One statistics for the Qatar Grand Prix

cars

Πως μπορεί να διεκδικήσει τον τίτλο του 2019 ο Verstappen;

cars