CARSNEWS
MARKET

Αισθηματίας Alfa Romeo 155 Q4 ακουμπάει την «30άρα»

Όλοι θυμόμαστε την 156 GTA, αλλά δεν θα πρέπει να λησμονούμε το γεγονός πως είχε να διαδεχθεί μια εξίσου αξέχαστη Alfa Romeo. Η 155 έβαλε τους Ιταλούς στον χάρτη των πρωταθλημάτων Τουρισμού, διαλύοντας πάσα έννοια ανταγωνισμού στο DTM με την V6 TI, ενώ σημείωσε πολλές επιτυχίες στο BTCC με την 155 GTA.

Βάση της τελευταίας -και φευγαλέα της πρώτης- ήταν η 155 Q4. Η «σεντάν Integrale», όπως έγινε γνωστή, καθώς κινητήρας και μετάδοση προέρχονταν από την κορυφαία έκδοση της Lancia Delta.  Ο 2λιτρος τετρακύλινδρος τούρμπο κινητήρας απέδιδε 190 ίππους στις 6.000 σ.α.λ. και 291 Nm στις 2.500 σ.α.λ., με το 5άρι χειροκίνητο κιβώτιο και τα τρία διαφορικά της τετρακίνησης να εξασφαλίζουν επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα σε 7,0 δλ. και τελική ταχύτητα 225 χλμ./ώρα. Αποτέλεσε δε ιδρυτικό μέλος της αλησμόνητης Ομάδας «Σίγμα».

Η κατακόκκινη που βλέπουμε προέρχεται από το 1994 και είναι η κορυφαία έκδοση Quadrifoglio Verde, οπότε είναι και μακρινή συγγενής της σημερινής Giulia QV. Το οδόμετρο αναγράφει 135.155 χλμ,, συνεπώς δεν έχουμε να κάνουμε με ένα αυτοκίνητο που φώλιαζε στο γκαράζ. Βέβαια, δεν πρόκειται και για κάποιο που πέρασε όλη τη του ζωή στο δρόμο. Η χιλιομετρική απόσταση, εξάλλου, αντιστοιχεί σε ούτε 5.000 χλμ. ετησίως (4.826 για να είμεθα ακριβείς). Μια αριθμητική ισοδυναμία που σε συνδυασμό με την πολύ καλή κατάσταση, αλλά και συλλεκτικότητα, του αυτοκινήτου επιτρέπει στον πωλητή να ζητά πάνω από 28.000 ευρώ (28.500).

Related Articles

Οδηγούμε το Opel Insignia Grand Sport 1.5T 140 HP

cars

Οδηγούμε το νέο Volkswagen Golf 8ης γενιάς

cars

Το αγροτικό που κοστίζει 200.000 ευρώ

cars

Το Fiat 500 στο Μουσείο Μοντέρνας Τέχνης της Νέας Υόρκης

cars

Ο οδηγός κοιμόταν στο τιμόνι και το Tesla πήγαινε με 100 χλμ.

cars

Nissan Leaf Nismo RC, ένας ηλεκτρικός πύραυλος ήρθε στην Ευρώπη

cars

Οδηγούμε το Mini 1.5, 136hp, Steptronic

cars

Η Skoda στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλι 2019 

cars

Μια Lamborghini αλλιώτικη από τις άλλες

cars