CARSNEWS
F1 & RACES

F1: Ποια ομάδα έχει το μεγαλύτερο pitwall;

Η λέξη pitwall είναι συνώνυμη με την στρατηγική των ομάδων της F1. Εκεί λαμβάνονται όλες οι σημαντικές αποφάσεις κατά τη διάρκεια του αγώνα. Ή μήπως όχι;

Σίγουρα πριν από είκοσι χρόνια η απάντηση θα ήταν οπωσδήποτε καταφατική. Ο υπεύθυνος στρατηγικής της κάθε ομάδας βρισκόταν πάντα στο pitwall. Πράγμα λογικό καθώς ήταν το μόνο μέρος στο οποίο θα μπορούσε να έχει πρόσβαση σε όλες τις απαραίτητες πληροφορίες.

Όμως, τα πράγματα έχουν αλλάξει πια. Την τελευταία δεκαετία οι περισσότερες ομάδες έχουν επενδύσει τεράστια ποσά σε υπερσύγχρονες εγκαταστάσεις στις βάσεις τους. Εκεί υπάρχουν πλέον ολόκληρες ομάδες μηχανικών οι οποίοι παρακολουθούν ανά πάσα στιγμή τα όσα συμβαίνουν στην πίστα. Οι πληροφορίες διοχετεύονται έπειτα στο pitwall, όπου λαμβάνονται και οι τελικές αποφάσεις.

Άρα είναι εμφανές ότι αυτό που βλέπουμε στους αγώνες είναι μόνο η κορυφή του παγόβουνου. Κατά συνέπεια και η ανάγκη υπέρ-στελέχωσης του pitwall έχει εκλείψει. Φυσικά, υπάρχουν ορισμένες ομάδες οι οποίες παραμένουν όσο πιο παραδοσιακές γίνεται.

Ferrari και Mercedes στα δύο άκρα

Δεν αποτελεί έκπληξη, λοιπόν, που η Ferrari διαθέτει το μεγαλύτερο pitwall στην F1. Με μήκος 6,6 μέτρων η εγκατάσταση της Scuderia φιλοξενεί εκτός από τον επικεφαλής της ομάδας και πολλά άλλα σημαντικά στελέχη. Τους δύο μηχανικούς αγώνα των οδηγών, τον αγωνιστικό διευθυντή, τον υπεύθυνο στρατηγικής, τον επικεφαλής μηχανικό αγώνα και τον αρχιμηχανικό της ομάδας.

Στο άλλο άκρο βρίσκεται η Mercedes. Με μήκος μόλις 4,4 μέτρων το pitwall της γερμανικής ομάδας μπορεί να φιλοξενήσει μόλις 4 άτομα. Οι Ron Meadows, James Vowles και Andrew Shovlin βρίσκονται συνεχώς εκεί. Άλλωστε οι μηχανικοί αγώνα των Russell-Hamilton έχουν τοποθετηθεί εδώ και αρκετό καιρό εντός των pits της ομάδας.

Όσο για την Red Bull -όπως και οι υπόλοιπες ομάδες- βρίσκεται κάπου στη μέση. Το 5,6 μέτρων pitwall της μπορεί να φιλοξενήσει μέχρι και 7 άτομα. Τα πιο… στριμωχτά pitwalls, πάντως, βρίσκονται στις Alfa Romeo και Alpine. Μπορεί να είναι 10 εκατοστά μεγαλύτερα από εκείνο της Mercedes. Ωστόσο διαθέτουν έξι θέσεις αντί για τέσσερις. Στους καλοκαιρινούς αγώνες ίσως η κατάσταση γίνεται πιο δύσκολη για τα στελέχη αυτών των ομάδων!

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:

F1: Οι πιο… value for money οδηγοί του 2022!

Ferrari: Γιατί θα χάσει χορηγίες στην F1;

Verstappen: Δεν καταλαβαίνω γιατί συγκρουόμαστε με τον Lewis

Δείτε ΟΛΕΣ τις τελευταίες ειδήσεις τη στιγμή που συμβαίνουν στο carsnews  

Follow @CarsnewsGr

Related Articles

Όταν ο Valentino Rossi βρέθηκε μία ανάσα από τη Sauber F1!

cars

F1 GP ΗΠΑ: Ευχαριστούμε Didi (+video)

cars

CAR AND DRIVER ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ

cars

How Formula 1 drivers reacted to new level of fines from FIA – ‘Ridiculous’, ‘scary’ and ‘not appropriate’

cars

F1: Ενεργοποίησε τη «βόμβα» Χάμιλτον η Ferrari! – Super Sport FM | Η κορυφαία παγκύπρια αθλητική συχνότητα

cars

F1: Ο Στρολ δεν θα αγωνιστεί στο GP της Σιγκαπούρης

cars

Δύσκολο ξεκίνημα για τον Vettel

cars

F1 GP Σιγκαπούρη: Smooth operator και αντίο Red Bull

cars

Mercedes must take Hamilton’s disqualification ‘on the chin’

cars