CARSNEWS
F1 & RACES

Alonso: «Η μοναδική μου προτεραιότητα είναι ο τρίτος παγκόσμιος τίτλος στην F1»

Ετών 43, ο Fernando Alonso συνεχίζει ακάθεκτα το ταξίδι του στη Formula 1, έχοντας υπογράψει πολυετές συμβόλαιο με την Aston Martin που θα τον δει να αγωνίζεται στην κορωνίδα του μηχανοκίνητου αθλητισμού τουλάχιστον μέχρι το 2026. Σύμφωνα με τον ίδιο, ο χρόνος του με την ομάδα από το Silverstone θα είναι το «κλειδί» στην απόκτηση ενός τρίτου πρωταθλήματος οδηγών, που μάλιστα αποτελεί τον «πρώτο και μοναδικό στόχο» του.

Μιλώντας κατά τη διάρκεια μιας εκδήλωσης που διοργάνωσε η Cognizant, εταιρεία που δραστηριοποιείται στον τομέα της τεχνολογίας πληροφοριών κι αποτελεί χορηγός ονομασίας της Aston Martin, ο Ισπανός αποκάλυψε ότι δε θα ήθελε να επιχειρήσει και πάλι να κατακτήσει το «Triple Crown» όταν οι μέρες του στη Formula 1 τελειώσουν.

Για να ολοκληρώσει ένας οδηγός το Triple Crown του μηχανοκίνητου αθλητισμού, πρέπει να κερδίσει το GP Μονακό, τις 24 ώρες του Le Mans και το Indy 500. Ο Alonso έχει κατακτήσει τα δύο από τα τρία σκέλη της «κορώνας,» αφού μέχρι στιγμής δεν έχει καταφέρει να κερδίσει στην Ινδιανάπολη. Και μάλλον ούτε πρόκειται, όπως δήλωσε.

«Έχω προσπαθήσει να κερδίσω το Indy 500 τρεις φορές όμως δεν τα κατάφερα. Είναι το μοναδικό που λείπει από το Triple Crown. Όμως αυτή τη στιγμή, δεν είναι στα σχέδιά μου εξήγησε ο Ισπανός.

«Έχω εστιάσει πολύ στη Formula 1 τώρα. Για τα επόμενα δύο ή τρία χρόνια, θέλω να κερδίσω τον τρίτο μου παγκόσμιο τίτλο. Αυτή είναι η πρώτη και μοναδική μου προτεραιότητα.

«Μετά από αυτό, επειδή θα είμαι 45, 46, νομίζω ότι η αφοσίωση που χρειάζεται για να πάω στο Indy 500, το πόσα θα πρέπει να μάθω να κάνω από την αρχή… θα είναι υπερβολικό για εμένα. Τουλάχιστον αυτό πιστεύω τώρα, δεν μπορώ να πω με σιγουριά.»

Συνέχισε λέγοντας ότι θα ήθελε ιδανικά να αξιοποιήσει τον χρόνο του με διαφορετικό τρόπο και να συμμετέχει σε κάποιον άλλο αγώνα, όπως για παράδειγμα το Dakar.

«Νομίζω ότι η επόμενή μου πρόκληση θα είναι το Dakar,» εξήγησε. «Αν μπορώ να κερδίσω το Dakar, πιστεύω ότι θα είναι πολύ μια μεγάλη επιβεβαίωση για εμένα, γιατί μπορώ να κερδίσω στη Formula 1, μπορώ να κερδίσω στους αγώνες αντοχής, να κερδίσω στο Le Mans και την Daytona κι αν μπορώ να κερδίσω και στα ράλλυ, θα σημαίνει πολλά για εμένα ως οδηγό.

«Δεν μπορείς να οδηγείς ένα μονοθέσιο της Formula 1 με τον ίδιο τρόπο που οδηγείς ένα αυτοκίνητο Le Mans με το οποίο πρέπει να βγάλεις 24 ώρες για να κερδίσεις τον αγώνα, ή ένα αυτοκίνητο Dakar, που πρέπει να περάσεις τις αμμοθίνες και το χωμάτινο έδαφος της Σαουδικής Αραβίας. Οπότε, έπρεπε να μάθω και να ξεκινήσω από το μηδέν σε αρκετές από αυτές τις κατηγορίες και να περιβάλλομαι από τους καλύτερους οδηγούς στον κόσμο και να μάθω από αυτούς, και να είμαι ταπεινός.

«Δεν έχω πρόβλημα να αποδεχτώ ότι δεν έχω ιδέα πώς να οδηγώ ένα αυτοκίνητο ράλλυ, όμως μέρα με τη μέρα βελτιώνομαι και μαθαίνω από αυτούς μέχρι να είμαι έτοιμος να αγωνιστό στο σκληρότερο ράλλυ στον κόσμο,» ολοκλήρωσε.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:

Daniel Ricciardo: Από πότε ήθελε να τον «διώξει» η Red Bull

Steiner: «Ο Hamilton θα ήταν 8 φορές πρωταθλητής αν ζούσε ο Whiting»

Πότε έμαθε ο Lawson ότι θα αντικαταστήσει τον Ricciardo – Οι πρώτες του δηλώσεις ως οδηγός της RB

Related Articles

Σαν Σήμερα: Η «στημένη» νίκη του Αλόνσο στον πρώτο νυχτερινό αγώνα της F1 (vid)

Bury

Μπράντλεϊ: ‘Οι νέοι κανονισμοί του 2026 αποσκοπούν να γκρεμίσουν τη Red Bull’

cars

Formula 1: «Έβρεξε» ποινές στην Αυστρία

cars

Η νέα Alfa Romeo 33 Stradale στη Monza

cars

Γιατί όλοι θεωρούν τη McLaren τη μεγαλύτερη απειλή για τη Red Bull το 2024

cars

From a Ferrari Debut to a New F1 Winner: Here’s What We Saw at the Miami Grand Prix

Bury

F1: Η απάντηση της FIA στις 7 ομάδες!

cars

Pirelli beats Bridgestone to be awarded new F1 tyre contract

cars

Fabio Quartararo: “Η Yamaha εξακολουθεί να απέχει πολύ από τους αντιπάλους μας στο MotoGP μετά το test στη Βαλένθια”

cars