CARSNEWS
F1 & RACES

Μπράντλεϊ: ‘Οι νέοι κανονισμοί του 2026 αποσκοπούν να γκρεμίσουν τη Red Bull’

ΠΑΝΟΣ ΔΙΑΜΑΝΤΗΣ

Ο Κρίστιαν Χόρνερ εκφράζει ηχηρές αντιδράσεις τελευταία για τους νέους κανονισμούς της F1 του 2026, κι αυτό σύμφωνα με τον-οδηγό του LeMans- Ρίτσαρντ Μπράντλεϊ οφείλεται στο ότι με αυτούς η FIA “θα κάνει τα πάντα για να πηδ*** τη Red Bull”. Σάινθ: Η Red Bull το αξίζει, θα ήταν άδικο να παρέμβει η FIA.

Η Red Bull Racing έχει κερδίσει και τους 13 φετινούς αγώνες της Formula 1 -11 με τον Μαξ Φερστάπεν- και δείχνει όχι μόνο ικανή να κυριαρχήσει και στους υπόλοιπους 9 της σεζόν, αλλά και να συνεχίσει να είναι το σημείο αναφοράς του σπορ μέχρι το τέλος της περιόδου του τρέχοντος πλαισίου κανονισμών στο τελείωμα του 2025.

Το 2026, όμως, το σπορ θα κάνει μια νέα αρχή με τους ολοκαίνουριους κανονισμούς τόσο των υβριδικών μονάδων ισχύος όσο και της αεροδυναμικής – και δεν είναι λίγοι όσοι εκτιμούν πως οι άλλες ομάδες του σπορ μόνο τότε θα αποκτήσουν μια ρεαλιστική ελπίδα να αλλάξουν τις ισορροπίες στην κορυφή.

Σύμφωνα με τον πολύπειρο οδηγό του LeMans Ρίτσαρντ Μπράντλεϊ, όμως, η F1 και η FIA θα προσπαθήσουν με τους νέους κανονισμούς να βάλουν τέλος στην κυριαρχία της ομάδας του Μίλτον Κινς, η οποία στερεί το ενδιαφέρον της διεκδίκησης του τίτλου με τις ανάλογες επιπτώσεις στη θεαματικότητα.

“Ο τρόπος με τον οποίο η FOM [F1] και η FIA πάντα σχεδιάζουν τους κανονισμούς έχει στόχο πάντα να πηd*** την ομάδα που προηγείται κάθε φορά. Κυριολεκτικά, θα θέλουν να γκρεμίσουν αυτή την ομάδα” είπε ο Μπράντλεϊ στο podcast On Track GP.

“Το έχουμε δει στην ιστορία. Το έκαναν με τη Williams όταν ξήλωσαν τις ενεργητικές αναρτήσεις και όλα τα ηλεκτρονικά βοηθήματα. Το έκαναν με τη Ferrari όταν εν μία νυκτί η Renault άρχισε να κυριαρχεί όταν ο Αλόνσο κέρδισε τα δύο πρωταθλήματά του.

Μπορεί να πει κανείς ότι τώρα θα στοχεύσουν τη Red Bull. Θα εντοπίσουν τι είναι αυτό που κάνει τη Red Bull αδύναμη και θα προσπαθήσουν να το αξιοποιήσουν. Οπότε θα έρθει μια στιγμή που θα κλείσει ο κύκλος και η Red Bull θα βγει χαμένη, κι ένας άλλος κατασκευαστής θα ανέβει στην κορυφή. Και τότε θα πρέπει κανείς να επανεκτιμήσει σοβαρά την κατάσταση”, συμπλήρωσε ο Μπράντλεϊ.

Πρόσφατα ο διευθυντής της RBR Κρίστιαν Χόρνερ είπε ότι θα πρέπει να επανεξεταστούν οι κανονισμοί των κινητήρων του 2026, ώστε να αποφευχθεί το σενάριο να υπάρξουν “μονοθέσια-Φρανκενστάιν” με τεράστιες μπαταρίες ηλεκτρικής ενέργειας.

Κι ο Μπράντλεϊ πιστεύει ότι υπάρχει λόγος για αυτή τη στάση του Χόρνερ: “Πιστεύω ότι [η πτώση της Red Bull] θα έρθει, απλά πρέπει να έχουμε υπομονή. Όπως έχουμε δει πάντα στην πάροδο των ετών, η Formula 1 έχει διακυμάνσεις κυριαρχίας.

Στους συντάκτες των κανονισμών αρέσει να στοχεύουν όποια ομάδα κυριαρχεί κάθε φορά, οπότε με το νέο σετ κανονισμών θα κάνουν ό,τι μπορούν για να πηδ*** τη Red Bull, και πιθανώς γι’ αυτό ο Κρίστιαν Χόρνερ είναι κάνει τόσο θόρυβο τελευταία σχετικά με αυτούς”.

Σάινθ: Πρέπει να είμαστε εκεί στο λάθος της Red Bull

Πάνω στο ίδιο θέμα τοποθετήθηκε και ο Κάρλος Σάινθ της Ferrari, λέγοντας πως η RBR αξίζει την κυριαρχία της και η FIA δεν πρέπει να παρέμβει. “Πάντα προσπαθώ να βάλω τον εαυτό μου στη θέση των άλλων όταν αναλύω αυτές τις ερωτήσεις”, είπε ο Ισπανός. “Κι αν η ομάδα μου είχε κάνει ό,τι κάνει η Red Bull, κι έκανα εγώ τη δουλειά που κάνει ο Μαξ, δεν θα ήθελα η Formula 1 να άλλαζε τίποτα διότι πιστεύω πως αξίζουν να βρίσκονται στη θέση που βρίσκονται.

Έχουν απλώς κάνει εκπληκτική δουλειά με το φετινό τους αυτοκίνητο. Ο Μαξ οδηγεί σε πολύ υψηλό επίπεδο. Αν δεν αποδειχθεί κάτι αντίστροφο, αξίζουν την επιτυχία που απολαμβάνουν διότι υπάρχουν ίσες ευκαιρίες για όλους και μας κερδίζουν και κυριαρχούν στη F1 δίκαια”, πρόσθεσε ο 28χρονος.

Ο Ισπανός κατέληξε λέγοντας ότι η Ferrari πρέπει να είναι εκεί για να εκμεταλλευτεί κάθε πιθανό λάθος των πρωταθλητών. “Δεν πιστεύω ότι ο Μαξ θα κερδίσει όλους τους αγώνες [φέτος]. Φυσικά ξέρω τι πιθανότητες έχουμε, αλλά υπάρχει ακόμη το ενδεχόμενο να κερδίσει η Ferrari έναν αγώνα φέτος και μπορώ να είμαι εκεί για να κερδίσω εγώ.

Πιστεύω πως κανείς δεν είναι τέλειος. Ελπίζω ότι σε κάποιο σημείο θα δούμε τη Red Bull να κάνει ένα λάθος. Και πάω σε κάθε τριήμερο με τη σκέψη ότι πρέπει να είμαι εκεί για να αρπάξω την ευκαιρία. Αυτή είναι η νοοτροπία μου. Ακόμα και στα πιο κυρίαρχα χρόνια των Mercedes, Red Bull ή Ferrari υπήρξε πάντα ένας αγώνας όπου μπορούσες να κάνεις τη διαφορά, ή συνέβαινε κάτι. Ως οδηγός, ειδικά σε τέτοιες σεζόν, προχωράς με αυτό το κίνητρο”, κατέληξε ο Σάινθ.

Related Articles

Formula 1 – GP Λας Βέγκας: Νέος θρίαμβος Φερστάπεν

cars

Gluten Free Veggie Burger Recipe

cars

F1 GP Μπαχρέιν – Ανάλυση: Η επιστροφή του ασώτου (+ video)

cars

H αναβάθμιση της Mercedes W14 στο Όστιν είναι το πρώτο της μεγάλο βήμα για το 2024

cars

Δοκιμές της F1 με λασπωτήρες στο Σίλβερστοουν

cars

Formula 1: “Βασιλιάς” Μαξ Φερστάπεν με τρία στα τρία και νέα επιβλητική pole position στο GP της Αυστραλίας!

cars

Ένοχος για φορολογική απάτη το πρώην αφεντικό της Formula 1

cars

Η FIA ανακοίνωσε τη λίστα συμμετοχών της F1 για το 2024 και έχει εκπλήξεις

cars

Η Aston Martin Safety Car της F1 έχει 656 ίππους για να μην παραπονιέται ο Verstappen

cars