Η έκθεση του Los Angeles θα λάβει χώρα στην αμερικανική μεγαλούπολη τον ερχόμενο Νοέμβριο και αυτήν επέλεξε, διόλου τυχαία, η BMW για να πραγματοποιήσει το ντεμπούτο της 3ης γενιάς των κορυφαίων SUV της. Μία γενιά που θα έχει να αντιμετωπίσει πολύ σκληρό ανταγωνισμό αλλά έχει εφοδιαστεί ανάλογα από την γερμανική εταιρία, ούτως ώστε όχι μόνο να σταθεί στο ύψος της, αλλά και να πρωταγωνιστήσει στην κατηγορία. Εκτός από τις standard X5 M και X6 M δε, παρουσιάστηκαν και οι Competition εκδόσεις τους με την BMW να τηρεί την παράδοση που ξεκίνησε με την M5.
Κάτω από το καπό λοιπόν, βρίσκεται ένας twin-turbo V8 βενζινοκινητήρας με χωρητικότητα 4,4 λίτρων ο οποίος αποδίδει 600 ίππους στις μη-Competition εκδόσεις και 625 ίππους στις Competition. Σε κάθε περίπτωση, η ροπή του είναι στα 750 Nm ενώ συνδυάζεται με ένα αυτόματο 8-τάχυτο, M Steptronic κιβώτιο και το M xDrive σύστημα τετρακίνησης με το Active M Differential να βελτιστοποιεί την πρόσφυση. Το αποτέλεσμα όλων αυτών, είναι 0-100 km/h της τάξης των 3,9 δευτερολέπτων τόσο για την X5 M όσο και για την X6 M, με το 0-200 km/h να ολοκληρώνει σε 13,7 και 13,5 δευτερόλεπτα αντίστοιχα. Οι Competition εκδόσεις δε, μειώνουν τον χρόνο που απαιτείται για το σπριντ στα 100 km/h στα 3,8 δευτερόλεπτα και αυτόν του 0-200 km/h στα 13,4 και 13,2 δευτερόλεπτα αντίστοιχα. Όλα τα μοντέλα “τερματίζουν” στα 250 km/h λόγω ηλεκτρονικού κόφτη αλλά προσφέρεται προαιρετικά και το M Driver’s Package για να μετακινήσει αυτόν τον κόφτη στα 290 km/h.
Φυσικά, η M GmbH δεν θα “ξεπετούσε” τις X5 και X6 με έναν κινητήρα, οπότε στις M και M Competition εκδόσεις, έχει προχωρήσει στην ενσωμάτωση ενός “εκτενούς πακέτου μέτρων” τα οποία αυξάνουν την ακαμψία και περιλαμβάνουν τις νέες, σκληρότερες βάσεις κινητήρα. Η ανάρτηση είναι ρυθμιζόμενη ηλεκτρονικά και συνδυάζεται με το σύστημα Active Roll Stabilization, το σύστημα διεύθυνσης M Servotronic με την ηλεκτρομηχανική υποβοήθηση έχει δεχθεί τις περιποιήσεις των μηχανικών ενώ αναβαθμισμένο είναι και το σύστημα πέδησης με δίσκους 395 χιλιοστών και 6-πίστονες δαγκάνες εμπρός και δίσκους 380 χιλιοστών πίσω, ώστε να ανταπεξέρχεται στις απαιτήσεις της περίστασης.
Ανάλογες είναι και οι επεμβάσεις στον τομέα της εμφάνισης με μεγαλύτερες εισαγωγές αέρα εμπρός, νέους καθρέπτες, μία διακριτική αεροτομή και τον διαχύτη στο πίσω μέρος να περιβάλλει την τετραπλή απόληξη της εξάτμισης. Οι Competition εκδόσεις δε, εξοπλίζονται με ειδικές ζάντες ελαφρού κράματος 21 ιντσών εμπρός και 22 πίσω καθώς και ένα πιο σπορ και κατά συνέπεια, πιο “ελεύθερο” σύστημα εξάτμισης. Στο εσωτερικό από την άλλη υπάρχουν οι νέες και ειδικές για τα M μοντέλα λειτουργίες του συστήματος ψυχαγωγίας και ενημέρωσης ενώ ανάλογες αλλαγές έχουν γίνει και στον πίνακα οργάνων. Από το συνολικό πακέτο δεν θα μπορούσαν να λείπουν δε, τα sport καθίσματα και οι νέες δερμάτινες επενδύσεις. Από εκεί και πέρα, υπάρχει ένας μεγάλος κατάλογος με extras που θα ικανοποιήσουν και τους πιο απαιτητικούς.