CARSNEWS
AUTONEWS

Η Porsche γιορτάζει ήδη 100.000 Taycan

Περίπου τρία χρόνια έχουν περάσει από τότε που ξεκίνησε η παραγωγή της Taycan και η Porsche γιορτάζει ήδη την κατασκευή της 100.000-στής. Ένα ορόσημο με ιδιαίτερα βαρύνουσα σημασία αν αναλογιστεί κανείς το πόσο ειδικό αυτοκίνητο είναι και το πόσο περιορισμένο είναι το target group της αμιγώς ηλεκτρικής Porsche Taycan. Κι όμως, με βασικές αγορές τις Η.Π.Α., την Κίνα και την Μ. Βρετανία και παρά τα προβλήματα που προκύπτουν από τις συνεχιζόμενες ελλείψεις στους ημιαγωγούς η γερμανική μάρκα κατάφερε να φτάσει ήδη το ορόσημο των 100.000 αυτοκινήτων με μία “Turbo S” στο εντυπωσιακό Neptune Blue χρώμα να είναι αυτή που έκοψε το εικονικό νήμα. Να θυμίσουμε ότι η πρώτη και μοναδική προς το παρόν, ηλεκτρική Porsche είναι διαθέσιμη σε 3 διαφορετικά στιλ αμαξώματος (την standard Taycan, την Taycan Cross Turismo και την Taycan Sport Turismo) και με 5 διαφορετικά κινητήρια σύνολα. Η Taycan 4S έχει την μεγαλύτερη αυτονομία με 513 χιλιόμετρα ενώ η Taycan Turbo S είναι η ταχύτερη και κάτοχος του ταχύτερου γύρου από ηλεκτρικό αυτοκίνητο μαζικής παραγωγής στο Nurburgring με χρόνο 7 λεπτών και 33 δευτερολέπτων.

Η Taycan δεν έφτασε όμως μόνο στην παραγωγή τον μαγικό αριθμό 100.000. Όπως μας ενημερώνει η εταιρία, δεν είναι λίγοι οι πελάτες της που έχουν διανύσει περισσότερα από 100.000 με τις Taycan τους. Ένας, ο 43-χρονος Jean-Hubert Revolon αγόρασε την δική του Taycan 4S στα μέσα του Αυγούστου του 2020 και σήμερα, το οδόμετρο της γράφει 188.119! Λόγω του επαγγέλματος του, ο κος Revolon ταξιδεύει οδικώς σε όλες σχεδόν τις χώρες που συνορεύουν με την Γαλλία καλύπτοντας περί τα 1.200 χιλιόμετρα ημερησίως και εξυμνεί όχι μόνο το χαμηλό λειτουργικό κόστος, την ποιότητα κύλισης και ταχύτητα της Taycan αλλά και την αξιοπιστία της αφού παρά τα πολλά χιλιόμετρα το μοναδικό που χρειάστηκε αντικατάσταση ήταν ένας αισθητήρας στην ανάρτηση. Πάνω από 113.977 χιλιόμετρα έχει διανύσει και ο Guillaume Takvorian, ένας φαρμακοποιός από την Μασσαλία που αγόρασε την Taycan 4S του τον Ιούνιο του 2020 ενώ ο Markus Kreutel που έχει την θέση του επικεφαλής Body Planning και της Porsche Toolmaking στη γερμανική μάρκα, διάνυσε 134.911 χιλιόμετρα από τον Φεβρουάριο του 2021 έως τον Αύγουστο του 2022 και σύμφωνα με τη δική του μαρτυρία, η μπαταρία εξακολουθεί να έχει το 91% της μέγιστης, αρχικής της χωρητικότητας ακόμα και μετά από εκτενή χρήση.

Άξιο αναφοράς είναι και το γεγονός ότι η Porsche Taycan δεν δοκιμάζεται μονάχα από τους ιδιοκτήτες της αλλά και από διάφορα μέσα με την “Auto Bild” να έχει μόλις ολοκληρώσει μία δοκιμή μακράς διαρκείας από τον Οκτώβριο του ’20 έως τον Νοέμβριο του ’22 καταγράφοντας περισσότερα από 100.000 χιλιόμετρα και το “auto motor und sport” να έχει παραλάβει μία πράσινη Taycan Cross Turismo με σκοπό και αυτό να γράψει τουλάχιστον 100.000 χιλιόμετρα σε maximum δύο ετών δοκιμάζοντας την αντοχή, την αξιοπιστία και την ανθεκτικότητα του ηλεκτρικού αυτοκινήτου. Αυτά για όσους νομίζουν πως τα ηλεκτρικά δεν είναι για όλους…

Follow @CarsnewsGr

Related Articles

Ηρέμησε… Αργεί ακόμα η πρώτη ηλεκτρική Ferrari!

cars

Τέλη κυκλοφορίας: Αντίστροφη μέτρηση για να λήξει η προθεσμία πληρωμής

cars

Ford. Η τεχνολογία πλοήγησης με “ψίχουλα” αρωγός στις off road αναζητήσεις

cars

Χαμός στην Αλγερία: Χαστούκισε παίκτες ο προπονητής της εθνικής ομάδας U20

cars

Η Lotus ετοιμάζει comeback με νέο μοντέλο και υβριδικό V6.

cars

Η Μάγισσα: Η αρχή ήταν το σκοτάδι, το τέλος είναι το φως

Bury

Ο Πρόεδρος της Toyota προειδοποιεί για την στροφή στην ηλεκτροκίνηση.

cars

Ο καιρός σήμερα 17/4/2024

Bury

Τελικά η Ford Mustang Mach 1 θα γίνει πραγματικότητα εντός του 2020.

cars