CARSNEWS
NEW MODELS

Citroen Ami for All: Η πρωτοποριακή λύση για ΑμεΑ

H Citroen παρουσιάζει το πρωτότυπο «Ami for All», που  εξελίχθηκε σε συνεργασία με την εταιρεία PIMAS και αποτελεί μια άκρως πρωτοποριακή πρόταση-λύση σε άτομα με μειωμένη κινητικότητα.

Το εν λόγω concept θα κάνει ντεμπούτο στην έκθεση Autonomic Paris, η οποία θα διεξαχθεί στο εκθεσιακό κέντρο Porte de Versailles, από τις 6 έως και τις 8 Ιουνίου.

Η φιλοδοξία της γαλλικής φίρμας, με το «Ami for All», είναι να αποκαταστήσει την αυτονομία και την αίσθηση ελευθερίας, σε άτομα με μειωμένη κινητικότητα, μέσω ενός εύκολα προσβάσιμου, εύχρηστου (η χρήση του δεν θα απαιτεί δίπλωμα οδήγησης) ηλεκτρικού αυτοκινήτου. Στο οποίο θα έχουν τη δυνατότητα να αποθηκεύσουν και το αναπηρικό αμαξίδιο.

Δεν είναι καθόλου τυχαίο, ότι η σύμπραξη έγινε με την εταιρεία PIMAS, έναν ειδικό στη διαμόρφωση οχημάτων για άτομα με αναπηρία, που δραστηριοποιείται παγκοσμίως από το 1978.

Προσβασιμότητα

Οι βασικές αρχές του concept, είναι ταυτόσημες με τον πρακτικό χαρακτήρα ενός συμβατικού Ami, αλλά ο ειδικός προσανατολισμός του επιφέρει μιας σειράς αλλαγών. Οι οποίες επικεντρώνεται σε μια μηχανική προσαρμογή της καμπίνας επιβατών, έτσι ώστε τα άτομα με αναπηρία στα πόδια να μπορούν απλά να έχουν πρόσβαση στη θέση οδήγησης.

Για αυτό, χρειάστηκε να επεξεργαστεί εκ νέου την προσβασιμότητα της πόρτας του οδηγού, να μετακινηθούν τα χειριστήρια γκαζιού και φρένων στο επίπεδο του χεριού και να προσαρμοστεί ο εσωτερικός χώρος για να φιλοξενήσει ένα αποσυναρμολογημένο αναπηρικό αμαξίδιο.

Εάν υπάρχει και επιβάτης, το αναπηρικό αμαξίδιο μπορεί να τοποθετηθεί εύκολα σε έναν ειδικό χώρο στο πίσω μέρος του «Ami for All» χάρη σε μια αλουμινένια σχάρα αποσκευών. Στη συνέχεια, το αναπηρικό καροτσάκι πρέπει να τοποθετηθεί από τον επιβάτη, ο οποίος στη συνέχεια θα καλυφθεί με προστατευτικό μουσαμά. Έτσι, ο χώρος των επιβατών στην καμπίνα ελευθερώνεται πλήρως.

Ηλεκτρικό και εύκολο στην οδήγηση

Το «Ami for All» είναι αμιγώς ηλεκτρικό, με την αυτονομία της μπαταρίας του να ανέρχεται στα 75 χλμ και την τελική ταχύτητα στα 45χλμ/ώρα. Φυσικά τα χειριστήρια έχουν τροποποιηθεί, με τη διαχείριση γκαζιού και φρένου να γίνεται μέσω ενός χειροκίνητου μοχλού. Ενώ και η επαναφόρτιση της μπαταρίας, μπορεί να γίνει μέσ σε 4 ώρες.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:

Σε ποιο αεροδρόμιο χρησιμοποιούν το Citroen Ami;

Citroen Ami: Ο πρίγκηπας των microcars

Η κορυφαία έκδοση του Citroen Ami ήρθε στην Ελλάδα

Δείτε ΟΛΕΣ τις τελευταίες ειδήσεις τη στιγμή που συμβαίνουν στο carsnews  

Εκλογές 2023

Που ψηφίζω: Μάθετε που ψηφίζετε βήμα-βήμα από την εφαρμογή του ΥΠ.ΕΣ.

Εκλογές 2023: Όλες οι ειδήσεις για τον προεκλογικό αγώνα των κομμάτων, τις δημοσκοπήσεις, τα αποτελέσματα των εκλογών & τα exit polls.

Οδηγός εκλογών 2023: Ό,τι πρέπει να γνωρίζετε

Αποτελέσματα εκλογών 2023: Δείτε LIVE μέσω διαδραστικού χάρτη όλα τα αποτελέσματα της επικράτειας

- -

Related Articles

Υπάρχει επιστημονική μέθοδος για την εύρεση θέσης στάθμευσης;

cars

Verstappen: Ο Hamilton δεν είναι Θεός

cars

Η ανανεωμένη Mercedes E-Class θα είναι στη Γενεύη. Μαζί με τρεις νέες AMG!

cars

Το καινούργιο Kia Optima ξεκινά από τα 1.600 cc και τους 180 PS

cars

Πώς θα είναι η Mercedes-Benz EQA;

cars

Για τα μάτια σας μόνο: Δέκα καυτά αυτοκίνητα πόλης από το μέλλον

cars

Μια Toyota Supra πέρα από κάθε φαντασία

cars

«Παγώνει» η εξέλιξη των κινητήρων της η Formula 1

cars

Τι θα παρουσιάσει η Honda στην έκθεση CES;

cars