Ωστόσο ο ανταγωνισμός στις πρώτες κατατακτήριες της σεζόν ήταν ιδιαίτερα έντονος. Οι δύο Ferrari έδειξαν ικανές να προβληματίσουν τον Φερστάπεν από την αρχή.
Όμως ο Ολλανδός κατόρθωσε να κάνει δύο καταπληκτικούς γύρους στο Q3 οι οποίοι δεν άφησαν περιθώρια στον δεύτερο, τελικά, Λεκλέρ. Τρίτος ήταν ο Ράσελ με την αρκετά ανεβασμένη Mercedes, την στιγμή που ο Χάμιλτον δεν κατάφερε κάτι καλύτερο από την 8η θέση εκκίνησης. Οι Σάινθ και Πέρεζ συμπλήρωσαν την πρώτη πεντάδα.
![](https://www.newsauto.gr/wp-content/uploads/2024/03/240301190735_Lec-Bah24-Q-768x432.jpg)
Q1: Τραγική Alpine
Στην πρώτη περίοδο εκείνο που εντυπωσίασε ήταν οι πολύ μικρές διαφορές μεταξύ των πρώτων θέσεων. Ακόμη και εάν οι κορυφαίοι συνδυασμοί δεν πίεσαν στο όριο, η εικόνα ήταν αρκετά διαφορετική σε σχέση με πέρυσι.
![](https://www.newsauto.gr/wp-content/uploads/2024/03/240301182740_Sai-Bah24-Q-768x432.jpg)
Οι δύο Ferrari βρέθηκαν από νωρίς στην κορυφή. Οι πρώτοι τους γύροι έγιναν με την μέση γόμα, ενώ στη συνέχεια πέρασαν στην μαλακή όπως και το υπόλοιπο grid. Ο Σάινθ σημείωσε το καλύτερο χρόνο στην πρώτη του προσπάθεια με τα soft -θα παρέμενε εκεί μέχρι τέλους- ενώ δεύτερος για ένα δέκατο ήταν ο Φερστάπεν.
Οι Stake F1 και Alpine ήταν τα αργότερα μονοθέσια από την αρχή του τριημέρου. Και η εικόνα αυτή δεν άλλαξε ούτε στο Q1. Οι επιδόσεις των δύο Alpine ήταν, μάλιστα, οι χειρότερες στο grid. Τα τέσσερα αυτά μονοθέσια έμειναν εκτός παρέα με την Williams του Σάρτζεντ. Ο Αμερικανός έκανε λάθος στην στροφή 10 κατά την τελευταία του προσπάθεια.
Q2: Ο Hulk επιστρέφει!
Ο Νόρις πήρε τα ηνία στην αρχή της δεύτερης περιόδου. Σύντομα, όμως, θα εκτοπιζόταν από τις Red Bull με τους Φερστάπεν-Πέρεζ να χρησιμοποιούν φρέσκια μαλακή γόμα. Αντιθέτως ο Σάινθ έκανε τον πρώτο του γύρο με χρησιμοποιημένα soft.
Ο teammate του Ισπανού θα τελείωνε την διαδικασία επικεφαλής. Καταπληκτική η προσπάθεια του Χούλκενμπεργκ που τον έφερε στο Q3 και έθεσε, ουσιαστικά, εκτός τον Στρολ! Αντιθέτως ο Μάγκνουσεν δεν τα κατάφερε και έμεινε εκτός συνέχειας όπως και οι δύο RB F1 με τον Άλμπον.
Q3: Ο Φερστάπεν κερδίζει τον Λεκλέρ
Ο πρώτος γύρος προσπαθειών έφερε τον Φερστάπεν στην κορυφή για μόλις 59 χιλιοστά του δευτερολέπτου από τον Λεκλέρ. Ένα δέκατο ακόμη πιο πίσω ήταν ο τρίτος Ράσελ με τους Σάινθ και Νόρις να συμπληρώνουν την πεντάδα. Ο πρώτος γύρος του Χάμιλτον δεν ήταν ιδιαίτερα καλός.
Από την άλλη ο Αλόνσο επέλεξε να κάνει μία προσπάθεια μόνο στο μέσο της διαδικασίας. Ο Ισπανός σημείωσε χρόνο ο οποίος τον έφερε στην τρίτη θέση προσωρινά με έναν mega δεύτερο τομέα! Ωστόσο απέμεναν οι δεύτερες προσπάθειες των υπολοίπων.
![](https://www.newsauto.gr/wp-content/uploads/2024/03/240301190956_Ham-bah24-768x432.jpg)
Ο Φερστάπεν κατέβασε ακόμη περισσότερο τον αρχικό του χρόνο πράγμα που διασφάλισε την πρώτη pole της χρονιάς στον Ολλανδό. Ο Λεκλέρ βελτίωσε κι εκείνος τον δικό του χρόνο αλλά όχι αρκετά ώστε να προβληματίσει τον Φερστάπεν.
Η τελική κατάταξη των κατατακτήριων του Μπαχρέιν
![](https://www.newsauto.gr/wp-content/uploads/2024/03/240301191404_GHmbbL0X0AADklQ-768x432.jpg)