CARSNEWS
F1 & RACES

F1 GP Μεξικού: Τα νέα των Paddock

F1 GP Μεξικού: Είμαστε στο Autodromo Hermanos Rodriguez την Παρασκευή, με τον Max Verstappen να βρίσκεται στην κορυφή τόσο του FP1 όσο και του FP2

Μπροστά σε ένα πλήθος με εκτίμηση του Μεξικού την Παρασκευή, βρυχάται για τον τοπικό τους ήρωα Σέρχιο Πέρεθ κάθε φορά που περνούσε από τις κατάμεστη κερκίδα, ιδιαίτερα στον χώρο του σταδίου. Το Autodromo εκπέμπει το μοναδικό του πάθος και τον ενθουσιασμό για το άθλημα, ακόμη και την πρώτη μέρα της δράσης στην πίστα.

Ο Perez από την πλευρά του ήταν κατά τρία δέκατα πιο αργός από τον συμπαίκτη του Verstappen όταν το καρό κυμάτισε στο τέλος της τελευταίας περιόδου της ημέρας, με τη McLaren του Lando Norris και τη Ferrari του Charles Leclerc να σφηνώνονται μεταξύ των RBR στα τελευταία φύλλα χρόνου. τά είχαν να πουν οι ομάδες και οι οδηγοί μετά την πρώτη μέρα των προπονήσεων της F1 GP Μεξικού:

F1 GP Μεξικού – Red Bull: Θα είναι απίστευτα κοντά

mexico-f1-grand-prix-formula-one-gp-mexiko-paddock-2023-formula1-teams-drivers-pilots-news

Max Verstappen : «Νομίζω ότι ήταν ένα θετικό ξεκίνημα για το Σαββατοκύριακο, φυσικά, δεν ήταν απλό να ταξιδεύω εκεί έξω σήμερα, υπάρχουν πάντα μερικά πράγματα για βελτίωση. Μπορείτε να δείτε ότι η πίστα είναι πολύ ολισθηρή και τα λάστιχα ήταν δύσκολο να διαχειριστούν σε μακροπρόθεσμες διαδρομές, οπότε υπάρχουν ακόμα μερικά πράγματα στα οποία μπορούμε να δουλέψουμε. Φαινόμαστε ανταγωνιστικοί εκεί έξω, οπότε αυτό είναι καλό, ίσως και καλύτερο από το αναμενόμενο. Αύριο, θα είναι απίστευτα κοντά σε έναν γύρο και ο ρυθμός του αγώνα και πάλι θα είναι μια διαφορετική ιστορία.”

Sergio Perez: «Είναι αστείο όταν είσαι στο αυτοκίνητο είσαι τόσο συγκεντρωμένος που μπορείς να ξεχάσεις πού βρίσκεσαι και μετά μόλις βγεις έξω, είναι σαν ουάου, είναι πολλή προσοχή, αλλά είναι τόσο ωραίο να έχεις πολλή υποστήριξη από τους οπαδούς. Θα έλεγα ότι δεν είχαμε μια απλή μέρα, δεν είχαμε καλή ανάγνωση στο μαλακό σε έναν μόνο γύρο, είχα μια κίτρινη σημαία, οπότε κατέληξα να το κάνω στον δεύτερο χρονομετρημένο γύρο μου. Τότε ο γύρος μου δεν ήταν τακτοποιημένος και παραλίγο να καταλήξω να φύγω στην τελευταία γωνία! Επομένως, υπάρχουν πολλά πράγματα που πρέπει να καταλάβετε, ειδικά οι διαφορετικές ενώσεις για να διαβάσετε καλά την Κυριακή. Νομίζω ότι συνολικά κοιτάζουμε σε καλή θέση και νομίζω ότι έχουμε μια καλή κατεύθυνση να πάρουμε. Τα πράγματα φαίνονται καλά, αλλά όπως ξέρουμε, οι προκριματικές θα είναι στενές».

F1 GP Μεξικού – McLaren: Δυνατότητα ανταγωνιστικότητας εδώ στο Μεξικό

mexico-f1-grand-prix-formula-one-gp-mexiko-paddock-2023-formula1-teams-drivers-pilots-news

Λάντο Νόρις: «Καλή αρχή για το Σαββατοκύριακο, είναι κοντά. Θα συνεχίσουμε να προσπαθούμε και να βελτιωνόμαστε, αλλά είναι μια καλή αρχή. Νομίζω ότι γενικά ξεκινάμε καλά το Σαββατοκύριακο. Έχουμε πάντα μια καλή ιδέα από πού να βάλουμε το αυτοκίνητο για να ξεκινήσουμε, και κανονικά δεν απέχει πολύ από το σημείο που καταλήγουμε, επομένως δεν έχουμε πολλά να κερδίσουμε μέσα στο Σαββατοκύριακο. Ωστόσο, υπάρχουν πάντα μικρά πράγματα που μπορούμε να βελτιώσουμε και να δουλέψουμε, και αυτά τα πράγματα αθροίζονται. Λοιπόν, υπάρχουν μερικά κομμάτια ακόμα για βελτίωση, αλλά έχουμε ξεκινήσει μια καλή αρχή και μπορούμε να χτίσουμε από εδώ.”

Oscar Piastri: «Ήταν μια καλή πρώτη μέρα εδώ στην Πόλη του Μεξικού. Η πίστα έχει πολύ χαμηλή πρόσφυση και χρειάζεται πολύ να το συνηθίσεις, αλλά φαίνεται κουλ. Αισθάνομαι ότι έχω χτιστεί μέσα στη μέρα και είχαμε μια λογική συνεδρία FP2. Υπάρχουν ακόμα μερικά πράγματα που πρέπει να τακτοποιήσετε και να βρείτε αύριο, αλλά φαίνεται αρκετά καλό.”

Andrea Stella , Διευθυντής Ομάδας: «Ήταν μια παραγωγική πρώτη μέρα στην Πόλη του Μεξικού. Δεν είχαμε προβλήματα σε καμία από τις δύο συνεδρίες, πράγμα που σήμαινε ότι μπορούσαμε να εργαστούμε για το στήσιμο, τα ελαστικά και την ψύξη. Συνολικά, η απόδοσή μας φαίνεται ενθαρρυντική, ωστόσο, φαίνεται ότι πολλές ομάδες έχουν τη δυνατότητα να είναι ανταγωνιστικές εδώ. Θα κάνουμε το καλύτερο δυνατό, θα προσαρμοστούμε στις συνθήκες και ελπίζουμε να εξασφαλίσουμε καλές θέσεις εκκίνησης αύριο για το Γκραν Πρι της Κυριακής».

F1 GP Μεξικού –  Ferrari: Ακόμα λίγη δουλειά πρέπει να γίνει πριν την πρόκριση

mexico-f1-grand-prix-formula-one-gp-mexiko-paddock-2023-formula1-teams-drivers-pilots-news

Αναφορά ομάδας: Ο Charles Leclerc και ο Carlos Sainz ήταν τρίτοι και ενδέκατοι ταχύτεροι σήμερα, με βάση τους χρόνους τους στη δεύτερη συνεδρία της Παρασκευής, ο ταχύτερος από τους δύο στην πίστα Hermanos Rodriguez. Ωστόσο, είναι δύσκολο αυτή τη στιγμή να έχουμε μια σαφή εικόνα της σειράς ραμφίσματος στο γήπεδο, επειδή όλες οι ομάδες φαίνεται να έχουν εκτελέσει διαφορετικά προγράμματα, όπως φαίνεται από ορισμένα ασυνήθιστα αποτελέσματα στα φύλλα χρόνου.

Στην πρώτη συνεδρία, η Scuderia εργάστηκε για τη βελτιστοποίηση της ψύξης των διαφόρων εξαρτημάτων, κάτι που είναι πάντα πολύ σημαντικό στο Μεξικό και στη συνέχεια επικεντρώθηκε στο στήσιμο το απόγευμα. Και οι δύο οδηγοί δοκίμασαν επίσης ένα πρωτότυπο ελαστικό C4 για πιθανή χρήση το 2024 μαζί με τις τρεις άλλες ενώσεις που παρέχονται εδώ από την Pirelli.

Charles Leclerc: «Ήταν μια θετική μέρα συνολικά καθώς μπορέσαμε να δοκιμάσουμε όλα όσα θέλαμε. Δοκιμάσαμε όλα τα διαθέσιμα ελαστικά και δουλέψαμε λίγο στο στήσιμο, ακόμα κι αν είναι ξεκάθαρο ότι μόλις την Παρασκευή, έχουμε ακόμα λίγη δουλειά να κάνουμε για τους αυριανούς κατατακτήριους και τον αγώνα. Θα αναλύσουμε όλα τα δεδομένα που συλλέξαμε και θα εργαστούμε για να κάνουμε ένα βήμα μπροστά».

Carlos Sainz: «Μια πολυάσχολη Παρασκευή εδώ στο Μεξικό, καθώς η εργασία με τα πρωτότυπα ελαστικά πάντα ανακατεύει τα πράγματα. Παρά μια μικρή οπισθοδρόμηση στον ΠΠ1, καταφέραμε να καλύψουμε τα κύρια στοιχεία μας στο πρόγραμμα εκτέλεσης όλη την ημέρα.

Υπάρχει ακόμη λίγη δουλειά που πρέπει να γίνει πριν από την πρόκριση, γι’ αυτό ανυπομονώ να ψάξω τα δεδομένα μας απόψε και να επιστρέψω στο μονοθέσιο για το FP3. Η ατμόσφαιρα σήμερα ήταν όπως πάντα καταπληκτική! Ευχαριστώ όλους τους οπαδούς για την υποστήριξή σας!»

  • Βιολογικός καθαρισμός αυτοκινήτου: Ένας δολοφόνος έξω απ΄ το σπίτι σου
  • Επισκευή πλοίων με την 35ετη εμπειρία της A. Hilios LTD
  • MotoGP Ταϊλάνδης: Όταν πας με τα φιλαράκια Ταϊλάνδη και παθαίνεις Hangover
  • H COTA δεν είναι για F1 αλλά για WRC παραπονιούνται οι οδηγοί
  • Ταϊλάνδη MotoGP : Ο Jorge Martin κερδίζει το 7ο Sprint της σεζόν

F1 GP Μεξικού – Mercedes: Δεν είμαστε ακόμα πλήρως εκεί που θέλουμε να είμαστε

mexico-f1-grand-prix-formula-one-gp-mexiko-paddock-2023-formula1-teams-drivers-pilots-news

Λιούις Χάμιλτον: «Ήταν μια δύσκολη μέρα για μένα σήμερα, το αυτοκίνητο ήταν εντελώς διαφορετικό από αυτό που ένιωθε στο Όστιν πριν από μια εβδομάδα και πρέπει να καταλάβουμε γιατί. Δεν δείξαμε τις πιο ανταγωνιστικές μακροχρόνιες διαδρομές, γι’ αυτό εστιάσαμε στη δοκιμή διαφορετικών set-up. Η πίστα εδώ έρχεται με τις προκλήσεις της, αλλά τα έχουμε πάει καλά εδώ τα προηγούμενα χρόνια. Επομένως, δεν είμαστε ακόμη πλήρως εκεί που θέλουμε να είμαστε μπροστά από το αύριο, αλλά θα εργαστούμε σκληρά εν μία νυκτί για να βελτιωθούμε και να κάνουμε τις απαραίτητες αλλαγές. Το μονοθέσιο έδειξε έναν πολλά υποσχόμενο ρυθμό στο Ώστιν και είμαι βέβαιος ότι μπορούμε να το φτάσουμε σε ένα καλό σημείο εδώ και έχουμε πολλά περιθώρια βελτίωσης».

George Russell: «Ένιωσα καλά που επέστρεψα στο μονοθέσιο, αλλά είχα μια προκλητική συνεδρία σήμερα με ανάμεικτες καιρικές συνθήκες και λίγη βροχή προς το τέλος του FP2, η οποία έβαλε σε κίνδυνο τους διαδοχικούς γύρους για όλους. Είναι ένα σφιχτό πλέγμα εκεί έξω και πολλή κίνηση κατά τη διάρκεια των συνεδριών σήμερα, επομένως μία από τις προκλήσεις που θα χρειαστεί να αντιμετωπίσουμε αυτό το Σαββατοκύριακο. Πρέπει επίσης να κάνουμε κάποιες βελτιώσεις με τον ρυθμό του μονοθεσίου μας, αν θέλουμε να είμαστε στο μπροστινό μέρος του Q3 αύριο, αλλά ξέρω ότι θα δουλέψουμε σκληρά εν μία νυκτί για να το πετύχουμε».

Andrew Shovlin , Trackside Engineering Director: Έχουμε ταλαιπωρηθεί με το αυτοκίνητο σήμερα και δεν ήταν η πιο εύκολη εισαγωγή σε μια δωρεάν προπόνηση για τον Fred. Ο Lewis έβρισκε το μονοθέσιο πολύ λίγο, αλλά ο Fred έκανε καλή δουλειά για να περάσει τα στοιχεία της δοκιμής, δεν έκανε λάθη και διασκέδασε οδηγώντας την πίστα εδώ.

Τα επιπλέον σετ ελαστικών που έπρεπε να αξιολογήσουμε τείνουν να σημαίνουν ότι τα προγράμματα πάνω-κάτω στο grid αποκλίνουν λίγο, γεγονός που καθιστά πιο δύσκολη τη σύγκριση, αλλά έχουμε δει αρκετά ώστε να γνωρίζουμε ότι έχουμε δουλειά να κάνουμε και στα δύο μονά γύρο και μακροπρόθεσμο. Ο George συνεχίζει να ανεβάζει ταχύτητα έχοντας χάσει την πρώτη συνεδρία και και οι δύο έχασαν λίγο χρόνο σε έναν μόνο γύρο με κίνηση, αλλά χρειαζόμαστε περισσότερα από αυτό.

Είναι επίσης ενδιαφέρον ότι οι περισσότερες ομάδες είχαν έναν οδηγό κοντά στο μπροστινό μέρος κάποια στιγμή σήμερα, κάτι που σχεδόν σίγουρα σημαίνει ότι δεν θα είναι άνετο να περάσεις στο τελικό μέρος των προκριματικών.

Έχουμε κάποιες καλές γραμμές έρευνας για να συνεχίσουμε κατά τη διάρκεια της νύχτας, οπότε θα συνεχίσουμε να εργαζόμαστε πάνω σε αυτό, η ισορροπία ήταν αρκετά κακή κατά τη διάρκεια της ημέρας, κάτι που συνήθως είναι μια καλή ένδειξη ότι υπάρχει χρόνος γύρου που μπορεί να βρεθεί.

F1 GP Μεξικού – AlphaTauri: Παραμένουμε αισιόδοξοι για το υπόλοιπο Σαββατοκύριακο

mexico-f1-grand-prix-formula-one-gp-mexiko-paddock-2023-formula1-teams-drivers-pilots-news

Daniel Ricciardo: «Από τον αγώνα στο Austin, πεινάω να συνεχίσω και να επιστρέψω στο αυτοκίνητο. Μετά τον αγώνα της περασμένης εβδομάδας, ανακαλύψαμε κάποια πράγματα που με έκαναν να θέλω να αποδείξω ότι έχουμε ρυθμό. Σήμερα ήταν μια πολύ καλή μέρα. Απολαμβάνω το Μεξικό και το αυτοκίνητο ήταν σταθερό. Από την αρχή, σίγουρα ένιωσα άνετα, και επειδή δεν είναι Σαββατοκύριακο Sprint, έχουμε περισσότερο χρόνο να δοκιμάσουμε κάποια πράγματα. Συνεχίσαμε να αποχωρούμε και κάναμε καλή πρόοδο με τις ρυθμίσεις μας, και φαινόμαστε ότι βρισκόμαστε σε καλό μέρος, οπότε είμαι βέβαιος ότι μπορούμε να μεταφέρουμε αυτήν την απόδοση στο αύριο. Το γήπεδο είναι κοντά και ποτέ δεν ξέρεις τι ακριβώς κάνουν οι άλλες ομάδες, αλλά ξέρω ότι αυτό που ένιωσα στο μονοθέσιο σήμερα ήταν καλό και πιστεύω ότι αύριο θα είναι ένα από τα 10 καλύτερα μονοθέσια».

Yuki Tsunoda: «Είμαι χαρούμενος γιατί ολοκληρώσαμε το μεγαλύτερο μέρος του πλάνου μας σήμερα. Καθώς αντικαταστήσαμε ορισμένα στοιχεία στο μονοθέσιο, θα ξεκινήσουμε τον αγώνα της Κυριακής από το πίσω μέρος του grid, γι’ αυτό και η σημερινή ημέρα επικεντρώθηκε κυρίως στις μακροχρόνιες επιδόσεις μας. Το αυτοκίνητο συμπεριφέρθηκε ελαφρώς ασυνήθιστα όσον αφορά την ισορροπία και δυσκολεύτηκα με μερικά πράγματα που δεν περίμενα, οπότε η εστίασή μας απόψε θα είναι να καταλάβουμε γιατί. Υπάρχουν ορισμένοι τομείς στους οποίους μπορούμε να βελτιωθούμε για αύριο, αλλά ως ομάδα, συλλέξαμε πολλά δεδομένα, οπότε θα τα συγκεντρώσουμε όλα ως ομάδα».

Jonathan Eddolls , Chief Race Engineer: «Είχαμε τον Isack να οδηγεί το μονοθέσιο του Yuki στον FP1 σήμερα και έκανε πολύ καλή δουλειά με την ομάδα. Με παρόμοιο επίπεδο κάθετης δύναμης με τη Monza και μια πράσινη πίστα για εκκίνηση, σίγουρα δεν είναι μια απλή πίστα για έναν πρωτάρη οδηγό σε μια ελεύθερη πρακτική, αλλά ο Isack έκανε ό,τι του ζητήσαμε. Συγκέντρωσε μερικά χρήσιμα δεδομένα αεροσκαφών και όρισε ανταγωνιστικούς χρόνους γύρου.

«Η εστίαση για τον Daniel στο FP1 ήταν στις εργασίες εγκατάστασης με βάση τα ευρήματά μας από την επιστροφή του στο αυτοκίνητο στο Ώστιν. Εξερευνήσαμε μερικές ενδιαφέρουσες κατευθύνσεις που μεταφράστηκαν επίσης στο FP2, και νομίζω ότι βρήκαμε κάποια απόδοση. Τα ελαστικά και η κατανόηση του καλύτερου τρόπου βελτιστοποίησής τους σε αυτή την επιφάνεια χαμηλής πρόσφυσης με τη φύση της πίστας ήταν ένα θέμα στον ΠΠ1, αλλά ο γενικός περιορισμός μας αφορούσε το μπροστινό μέρος.

Ο Yuki επέστρεψε για το FP2, και αφού έκατσε για το FP1, έπαιξε catch-up καθώς χρειαζόταν λίγο χρόνο για να πάρει μια καλή αίσθηση του μονοθεσίου. Ωστόσο, τη στιγμή της σύντομης διαδρομής του, ήταν εκεί. Ο Daniel ήταν λίγο πιο άνετος με το μονοθέσιο, έχοντας συμπληρώσει 30 περισσότερους γύρους από τον Yuki, και μπόρεσε να δείξει ότι το μονοθέσιο έχει δυνατότητες εδώ. Ο Yuki θα ξεκινήσει από το πίσω μέρος του grid την Κυριακή, επειδή χρειαζόμασταν μια νέα μονάδα ισχύος, αλλά δεδομένου του ρυθμού που εμφανίζεται σήμερα, πιστεύουμε ότι ο Daniel μπορεί να διεκδικήσει μια θέση στο τρίτο τρίμηνο αύριο, και παραμένουμε αισιόδοξοι για το υπόλοιπο του Σαββατοκύριακου .»

F1 GP Μεξικού – Ουίλιαμς: Σε καλή θέση για να εξασφαλίσουμε ένα δυνατό αποτέλεσμα

mexico-f1-grand-prix-formula-one-gp-mexiko-paddock-2023-formula1-teams-drivers-pilots-news

Alex Albon: Δεν νομίζω ότι ήμασταν αργοί στο FP2, αλλά προφανώς είχαμε καλή πορεία στην πρώτη περίοδο. Ήμασταν καλύτεροι από ό,τι αναμενόταν, αλλά νομίζω ότι πατήσαμε στο έδαφος τρέχοντας και βελτιστοποιήσαμε το παράθυρο από τον πρώτο γύρο, ενώ άλλες ομάδες ενδεχομένως χρειάστηκαν λίγο περισσότερο χρόνο για να ανέβουν ταχύτητα. Ήμασταν γρήγοροι στο ελαστικό δοκιμής, αλλά ο γύρος μου στο Softs δεν ήταν πολύ καλός. Αυτό είναι ένα κύκλωμα που δεν είναι υπέροχο για κανέναν με χαμηλή κάθετη δύναμη. αισθάνεστε ότι γλιστράτε πολύ, ωστόσο, αν συγκρίνουμε χρόνο με χρόνο, είναι ένα μεγάλο βήμα, οπότε ας δούμε πώς θα πάμε αύριο. Δεν νομίζω ότι είμαστε στο top 5 ή στο top 10, αλλά πιστεύω ότι θα είμαστε σε θέση να παλέψουμε για το Q3 αύριο.

Logan Sargeant : Υπάρχει ρυθμός, αλλά πρέπει να εξαχθεί με τον σωστό τρόπο. Είναι δύσκολο εκεί έξω να βάζεις τα πάντα στο σωστό παράθυρο είτε πρόκειται για ελαστικά είτε για αυτοκίνητο. Η ισορροπία δεν είναι εύκολη στην οδήγηση με το μεγάλο υψόμετρο. Δεν ήταν οι πιο ομαλές μέρες, αλλά κάναμε ένα καλό βήμα από το FP1 στο FP2. Από την πλευρά μου, σίγουρα θα έρθουν περισσότερα. Πρέπει να οδηγήσω λίγο καλύτερα αύριο, αλλά όλα πηγαίνουν στη σωστή κατεύθυνση.

Dave Robson, Head of Vehicle Performance: «Είχαμε μια πολύ παραγωγική μέρα και μπορέσαμε να δοκιμάσουμε πολλές επιλογές πριν ξεκινήσει η βροχή στο FP2. Ο ρυθμός μας ήταν πολύ δυνατός στον FP1 με τον Άλεξ αμέσως ευχαριστημένος με την ισορροπία του αυτοκινήτου. Αν και ήταν υπέροχο να το δούμε, περιμέναμε πλήρως από τους άλλους να προλάβουν τη διαφορά κατά τη διάρκεια του FP2.

Με τη βροχή να απειλεί το τελευταίο τρίτο του FP2, επιλέξαμε να χρησιμοποιήσουμε το νέο Soft ελαστικό αρκετά νωρίς στη συνεδρία, ώστε να μπορέσουμε να επικεντρωθούμε στην πολύ σημαντική λειτουργία υψηλής κατανάλωσης καυσίμου. Η σωστή ψύξη PU και φρένων για αυτό το σιρκουί είναι μια πρόκληση, αλλά συλλέξαμε κάποια καλά δεδομένα και θα είμαστε σε καλή θέση για το Grand Prix της Πόλης του Μεξικού την Κυριακή.

Η προσοχή μας μπορεί τώρα να στραφεί στην ανάλυση των αποτελεσμάτων από τις σημερινές δοκιμές και στη βελτίωση του μονοθεσίου ενόψει των Αυριανών Προκριματικών. Αν και η θέση μας στο χρονοδιάγραμμα φαίνεται λιγότερο εντυπωσιακή σήμερα το απόγευμα, είμαστε ακόμα σε καλή θέση για να εξασφαλίσουμε ένα δυνατό αποτέλεσμα αύριο με ένα αυτοκίνητο που θα πρέπει επίσης να είναι ανταγωνιστικό την Κυριακή.

F1 GP Μεξικού –  Alfa Romeo: Ένα καλό ξεκίνημα στο Grand Prix της Πόλης του Μεξικού το Σαββατοκύριακο

mexico-f1-grand-prix-formula-one-gp-mexiko-paddock-2023-formula1-teams-drivers-pilots-news

Αναφορά ομάδας: Η Alfa Romeo F1 Team Stake ξεκίνησε καλά το Σαββατοκύριακο Grand Prix της Πόλης του Μεξικού, καθώς οι Valtteri Bottas και Zhou Guanyu έκλεισαν την ημέρα δείχνοντας την ανταγωνιστικότητα της C43. Νωρίτερα την ίδια μέρα, ο έφεδρος οδηγός της ομάδας, Théo Pourchaire, πήγε επίσης στο μονοθέσιο αντί του Valtteri, αλλά η δράση του στο FP1 περιορίστηκε λόγω τεχνικού προβλήματος στο σύστημα φρένων-by-wire που τον ανάγκασε στο γκαράζ για το μεγαλύτερο μέρος του τη συνεδρία.

Valtteri Bottas: «Είμαι ευχαριστημένος με το πώς πήγε σήμερα: ευτυχώς, βρήκαμε το πρόβλημα που επηρέασε το αυτοκίνητό μας κατά τη διάρκεια του FP1, και μπορέσαμε να το αντιμετωπίσουμε και να το λύσουμε γρήγορα μεταξύ των συνεδριών. Θα ήθελα να ευχαριστήσω τους μηχανικούς μας για τη σκληρή δουλειά που κατέβαλαν για να επαναφέρουμε το αυτοκίνητο σε τροχιά. Φυσικά, ήταν κρίμα για τον Théo να χάσει μια τόσο σημαντική έξοδο, αλλά είμαι βέβαιος ότι θα επιστρέψει στο αυτοκίνητο σύντομα. Συνολικά, το FP2 ήταν μια καθαρή συνεδρία, κάτι που είναι σημαντικό καθώς ήταν η μόνη πρακτική της ημέρας για μένα. Έκανα πολλούς γύρους κάτω από τη ζώνη μου και η αίσθηση με το μονοθέσιο ήταν γενικά πολύ καλή. Ωστόσο, είναι μόλις Παρασκευή: τώρα θα επικεντρωθούμε στην περαιτέρω βελτίωση τόσο του στήσιμου όσο και της αυτοπεποίθησής μου στην πίστα, για να τελειοποιήσουμε το αυτοκίνητό μας και να τοποθετηθούμε σε άνετες θέσεις ενόψει των αυριανών προκριματικών.”

Zhou Guanyu: «Ήταν μια καλή αρχή για το Σαββατοκύριακο μας, το αυτοκίνητο ένιωθε καλά σήμερα. Δοκιμάσαμε διαφορετικά πράγματα για να αποσπάσουμε τις δυνατότητες που χάσαμε στο Ώστιν και όλα έδειχναν να ενώνονται. Δεν νομίζω ότι είμαστε πολύ μακριά από την πρώτη δεκάδα, αλλά το κλειδί στις κατατακτήριες και στον αγώνα θα είναι να τα κάνουμε όλα σωστά όταν έχει σημασία. Κοιτάζοντας τον χρόνο του γύρου και τον ρυθμό μας, βελτιωθήκαμε πολύ ως ομάδα. Όταν η πίστα επέστρεψε σε κανονικές συνθήκες σήμερα το απόγευμα, φάνηκε να συνεχίζουμε από εκεί που σταματήσαμε πέρυσι, και αν μπορέσουμε να διατηρήσουμε αυτό το επίπεδο, θα πρέπει να είμαστε ανταγωνιστικοί. Πιστεύω ότι έχουμε αρκετά δεδομένα για να περάσουμε απόψε για να συνεχίσουμε να κάνουμε βήματα για να αγωνιζόμαστε για το τρίτο τρίμηνο αύριο».

F1 GP Μεξικού – Alpine: Πολύ φορτωμένο πρόγραμμα χωρίς προβλήματα και καλή πρόοδο

Αναφορά ομάδας: Η ομάδα BWT Alpine F1 έτρεξε και τις τρεις της σειράς οδηγών του 2023 σήμερα στην Πόλη του Μεξικού, καθώς ο Jack Doohan συμμετείχε σε μια επίσημη προπόνηση της Formula 1 για τρίτη φορά στην καριέρα του.

Ο Αυστραλός Τζακ τερμάτισε δέκατος όγδοος στην Free Practice 1 καθώς ανέλαβε τα καθήκοντα οδήγησης του αυτοκινήτου #10 ως μέρος των εξουσιοδοτημένων εκδρομών rookie, προσθέτοντας την εμπειρία του σε τρεις περιόδους Free Practice έχοντας οδηγήσει για την ομάδα κατά τη διάρκεια των Grand Prix της Πόλης του Μεξικού και του Άμπου Ντάμπι του 2022. Ο Esteban Ocon τερμάτισε ένατος στην εναρκτήρια συνεδρία και όγδοος στο Free Practice 2 με τον Pierre Gasly δέκατο έκτο στο μοναδικό του session της ημέρας αφού παρέδωσε το αυτοκίνητο στον Jack στο Free Practice 1 στο Autodromo Hermanos Rodriguez 4,3 χλμ.

Esteban Ocon: «Un placer estar de vuelta en México! Ήταν μια πολύ καλή Παρασκευή για εμάς εδώ στο Autódromo. Περάσαμε από ένα πολύ φορτωμένο πρόγραμμα χωρίς προβλήματα και σημειώσαμε καλή πρόοδο μεταξύ των συνεδριών. Φυσικά, έχουμε χαμηλά τα κεφάλια μας, ενημερώνουμε ως ομάδα και εστιάζουμε στο πώς να προσεγγίσουμε καλύτερα τα αυριανά Προκριματικά. Θα δουλέψουμε σκληρά τη νύχτα για να είμαστε στην καλύτερη θέση για να προσπαθήσουμε να φτάσουμε στο Q3 και να βάλουμε τους εαυτούς μας σε μια δυνατή θέση ενόψει του αγώνα της Κυριακής. Νιώθω καλά στο αυτοκίνητο, οπότε ας δούμε τι μπορούμε να κάνουμε αύριο».

Pierre Gasly: ​​«Είναι υπέροχο που επιστρέφω στην Πόλη του Μεξικού και είναι πάντα μια απίστευτη ατμόσφαιρα σε όλη την πίστα εδώ. Ήμουν στο γκαράζ στο Free Practice 1 με τον Jack [Doohan] στο αυτοκίνητο ως μέρος των κανονισμών της συνεδρίας rookie, οπότε ήταν ενδιαφέρον να παρακολουθήσω τη συνεδρία ζωντανά από το γκαράζ με τους μηχανικούς. Αυτό σημαίνει ότι έπρεπε να παίξουμε catch-up στο Free Practice 2, οπότε ήταν σημαντικό για εμάς να έχουμε μια παραγωγική συνεδρία, κάτι που κάναμε. Υπάρχουν μερικά πράγματα που πρέπει να εξετάσουμε για να φέρουμε το αυτοκίνητο σε καλύτερο παράθυρο και είμαι σίγουρος ότι μπορούμε να κάνουμε κάποιες βελτιώσεις για αύριο ενόψει της Free Practice 3 και των Προκριματικών.”

F1 GP Μεξικού – Haas: Το πιο βαρύ πακέτο μας κάθετης δύναμης δεν είναι αρκετό για το Μεξικό

mexico-f1-grand-prix-formula-one-gp-mexiko-paddock-2023-formula1-teams-drivers-pilots-news

Team Report: Ο Oliver Bearman, μέλος της Ακαδημίας Οδηγών Ferrari και τέσσερις φορές νικητής αγώνων στο Πρωτάθλημα FIA Formula 2 2023, έκανε το ντεμπούτο του στη Formula 1 Grand Prix στο FP1, στο Μεξικό. Ο 18χρονος από τη Μεγάλη Βρετανία χρησιμοποιεί το πρώτο από τα δύο υποχρεωτικά slots rookie του FP1 της ομάδας.

Ο Bearman ξεκίνησε τα καθήκοντά του στην πίστα τρέχοντας το πρωτότυπο C4 – κάθε αυτοκίνητο την Παρασκευή διέθεσε δύο σετ για να τρέξει ως μέρος του προγράμματος ανάπτυξης ελαστικών της Pirelli για το 2024. Στην άλλη πλευρά του γκαράζ, ο κανονικός της ομάδας Nico Hulkenberg έτρεξε ένα πανομοιότυπο πρόγραμμα ελαστικών FP1. Ο Γερμανός σημείωσε έναν καλύτερο γύρο 1:20.968 στα μαλακά – καλό για τον P12 στο φύλλο χρόνου στην καρό σημαία.

Το FP2 είδε την επιστροφή του Kevin Magnussen – ξεκινώντας με ένα σύντομο πέρασμα στο πρωτότυπο ελαστικό C4, που ακολούθησε αμέσως μια πορεία στα τυπικά μέσα. Ο πιο γρήγορος γύρος του Magnussen στη συνεδρία, ένα 1:20.112 (P19) ήρθε στο μαλακό λάστιχο – μια πορεία υψηλής κατανάλωσης στην ίδια ένωση κλείνοντας το απογευματινό του σχέδιο. Το quali sim του Hulkenberg σημείωσε την καλύτερη δυνατή προσπάθεια 1:19.535 (P15) – επίσης στα μαλακά, έχοντας αρχίσει να ταιριάζει με το σχέδιο ελαστικών του Magnussen. Ο Χούλκενμπεργκ έκλεισε τη μέρα του στην πίστα με μια εκδρομή με υψηλή περιεκτικότητα σε καύσιμα με το προηγούμενο σετ μεσαίων ελαστικών του.

Kevin Magnussen: «Ο ρυθμός δεν φαινόταν πολύ καλός. Δεν έκανα μεγάλο τρέξιμο στα μεσαία, μόνο στα μαλακά, και φθείρονταν πολύ γρήγορα και είχαν πολύ graining, οπότε δεν ήταν πολύ εύκολο. Ελέγχαμε για να δούμε αν τα μαλακά θα μπορούσαν να χρησιμοποιηθούν στον αγώνα, αλλά δεν φαίνεται. Είναι συχνά δύσκολο να προβλεφθεί, ακόμη και μετά την Παρασκευή, πού θα στοιβάξουμε, αλλά δεν έμαθα πάρα πολλά σήμερα έχοντας μόνο μία συνεδρία, ελπίζω ότι μπορώ να πάρω μια αίσθηση των άλλων ενώσεων αύριο.”

Nico Hulkenberg: «Ήταν μια δύσκολη μέρα. Προφανώς, ερχόμενοι στο Μεξικό κάθε χρόνο αντιμετωπίζουμε την ίδια πρόκληση με τον αέρα, έχει μερικές πολύ σημαντικές παρενέργειες. Δεν αισθάνθηκε πολύ καλά σήμερα και τα φύλλα χρόνου δεν φαίνονται επίσης πολύ καλά, οπότε πρέπει να κάνουμε κάποιες εργασίες για να βρούμε κάποια απόδοση κατά τη διάρκεια της νύχτας. Είχαμε δύο καλές συνεδρίες εργασίας, προόδου και εξερεύνησης πραγμάτων, οπότε αυτό ήταν σίγουρα θετικό».

Guenther Steiner , Διευθυντής Ομάδας: «Φαίνεται ότι το πιο βαρύ πακέτο κάθετης δύναμης μας δεν είναι αρκετό για εδώ, έχουμε δυσκολευτεί στους πιο αργούς τομείς λόγω του αραιού αέρα σε αυτό το υψόμετρο. Είναι ένα από αυτά τα πράγματα, θα το δουλέψουμε για το επόμενο έτος, ώστε το πακέτο υψηλής κάθετης δύναμης να λειτουργεί και εδώ. Σε θετικό σημείο, ο Oliver Bearman έκανε καλή δουλειά σήμερα το πρωί και έκανε πολλούς γύρους. Δεν έκανε λάθος, οπότε είμαστε πολύ χαρούμενοι με αυτό που έκανε για την ομάδα.”

F1 GP Μεξικού – Aston Martin: Είναι δύσκολο να διαβάζεις πάρα πολύ στην εποχή

mexico-f1-grand-prix-formula-one-gp-mexiko-paddock-2023-formula1-teams-drivers-pilots-news

Αναφορά ομάδας: Η ημέρα έναρξης του Grand Prix της Πόλης του Μεξικού 2023 ήρθε με τις προκλήσεις για τους Lance και Fernando. Με συνδυασμένους 90 γύρους του Autódromo Hermanos Rodríguez, ο Lance και ο Fernando τελείωσαν την Παρασκευή έχοντας συγκεντρώσει χρήσιμα δεδομένα για τις πρόσφατες ενημερώσεις AMR23 – αλλά η μέρα δεν ήταν χωρίς δυσκολίες.

Σε περισσότερα από 2.000 μέτρα πάνω από την επιφάνεια της θάλασσας, ο αέρας στην Πόλη του Μεξικού είναι χαμηλότερης πυκνότητας, μειώνοντας την κάθετη δύναμη των αυτοκινήτων. Επιπλέον, τα περιοδικά ντους μείωσαν την πρόσφυση κατά τη δεύτερη προπόνηση.

Στο Free Practice One, ο Fernando ολοκλήρωσε 17 γύρους στην πρώτη συνεδρία – με μια σύντομη παύση στο γκαράζ καθώς η ομάδα αφαίρεσε το αεροσκάφος από το αυτοκίνητό του – ενώ ο Lance συμπλήρωσε 26 γύρους.

Η δεύτερη προπόνηση εν τω μεταξύ είδε τον Λανς να ολοκληρώνει 17 γύρους καθώς υπήρχε πρόβλημα με την αφαίρεση του τροχού του στα πιτ. Ο Fernando γύρισε 30 γύρους – παρά το γύρισμα υψηλής ταχύτητας που διέκοψε ένα από τα τρεξίματά του με Soft-tyred.

Μέρος της ημέρας αφιερώθηκε επίσης δοκιμάζοντας το πρωτότυπο ελαστικό της Pirelli για το 2024, με κάθε ομάδα να κρατά χρόνο για να το κάνει.

Lance Stroll: «Ήταν καλό που επέστρεψα στην πίστα στην Πόλη του Μεξικού σήμερα. είναι ένα διασκεδαστικό κύκλωμα για οδήγηση. Είναι μια αρκετά ολισθηρή επιφάνεια με αρκετά χαμηλό κράτημα, αλλά νομίζω ότι κάναμε μια καλή αρχή πληκτρολογώντας το μονοθέσιο. Πραγματοποιήσαμε μερικούς αξιοπρεπείς γύρους κατά τη διάρκεια του FP1 και ολοκληρώσαμε το πρόγραμμα τρεξίματός μας, συμπεριλαμβανομένης της υψηλής και χαμηλής κατανάλωσης καυσίμου. Δυστυχώς, το FP2 διακόπηκε από ένα πρόβλημα που είχαμε με την αφαίρεση του τροχού από το μπροστινό αριστερό μέρος του αυτοκινήτου, οπότε χάσαμε λίγο χρόνο για να το λύσουμε. Όπως πάντα, θα εργαστούμε με τα δεδομένα απόψε για να προσπαθήσουμε να φέρουμε το μονοθέσιο στην καλύτερη δυνατή θέση ενόψει του FP3 και των Προκριματικών αύριο».

Fernando Alonso: «Σήμερα επικεντρωθήκαμε πολύ στον αγωνιστικό ρυθμό και στην υψηλή κατανάλωση καυσίμου. Είναι δύσκολο να διαβάσουμε πάρα πολύ την εποχή, αλλά η ρύθμιση ήταν καλή και θα συνεχίσουμε να βελτιστοποιούμε το AMR23 στο Free Practice 3 αύριο.»

Σας ευχαριστούμε που αφιερώσατε χρόνο για να διαβάσετε αυτό το άρθρο. Πιθανόν να σας ενδιαφέρουν και τα παρακάτω θέματα:

  • F1: Με συνοδεία Bodyguard ο Verstappen στο Mexican GP γιατί κινδυνεύει
  • Συνεργείο μοτοσυκλετών Mpratakos Drag Factory 40 χρόνια δίπλα σας
  • F1 GP Μεξικό : Ο Verstappen μπροστά ο Albon κάνει την έκπληξη
  • Μεγάλη πρόταση βόμβα από το εξωτερικό για το Motor Festival

Related Articles

How F1 car liveries are designed

cars

Θα αντιγράψει η Ferrari το DAS;

cars

Ποιος είναι ο… Messi της Formula 1;

cars

Αλλάζει η θρυλική πίστα της Μόντσα;

cars

Ο Σάινθ υπέγραψε προσύμφωνο με την Audi

cars

Αποκάλυψη για τη Scuderia AlphaTauri AT02 (video)

cars

Formula 1: Γιόρτασε με αστείο βίντεο τη μεταγραφή του Λιούις Χάμιλτον στη Ferrari o Γουΐλ Σμιθ

cars

F1 – Λας Βέγκας: Ακυρώθηκε το FP1 λόγω… φρεατίων

cars

GP Πορτογαλίας: Καλύτερος χρόνος από τον Bottas στο FP1

cars