CARSNEWS
NEW MODELS

H επόμενη Corvette C9 θα έχει το μοτέρ μπροστά;

Περί ορέξεως δεν μπορεί κανείς να πει κάτι. Σε άλλους η νέα κεντρομήχανη Corvette C8 αρέσει με τις κόμπακτ αναλογίες της, κάποιοι άλλοι την προτιμούν με το μακρύ καπό και με τον V8 στον μπροστινό άξονα. Όπως για παράδειγμα ο Pedro Ruperto Mallosto o οποίος δημιούργησε αυτές τις εντυπωσιακές εικόνες που προέρχονται από το behance.net.

Η αλήθεια είναι πως μεταφέροντας μετά από πολλές δεκαετίες το μοτέρ πίσω από τις πλάτες των επιβατών η Corvette έχασε κάτι από τον brutal χαρακτήρα της. Θα έλεγα και από τις εμβληματικές της γραμμές αφού ανέκαθεν το μακρύ καπό ήταν μια ένδειξη ισχύος και αρχοντιάς στα αυτοκίνητα υψηλών επιδόσεων.

Με το βλέμμα του Αμερικάνου η νέα Corvette απέκτησε έναν πιο ευρωπαϊκό σχεδιασμό με πιο κόμπακτ και ισορροπημένες αναλογίες που μας παραπέμπουν στο πρότυπο π.χ. της McLaren. Και μαζί με τις ευρωπαϊκές επιρροές το αμερικανικό supercar αναμένεται να αποκτήσει και μία σούπερ εξηλεκτρισμένη εκδοχή.

Από την άλλη, η χρονιά που θα δούμε την επόμενη Corvette C9 είναι αρκετά μακριά από το σήμερα αφού η C8 έχει μπροστά της τουλάχιστον μια εξαετία. Έτσι, μέχρι τότε πολλά μπορούν να γίνουν και να μην έχει σημασία για το που θα βρίσκεται ο κινητήρας. Αλλά τα μοτέρ αφού θα μπορούσαν άνετα την C9 να κινούν από ένα ηλεκτρικό ανά άξονα ή σε κάθε τροχό.

Follow @CarsnewsGr

Related Articles

Πολύ σκληρός για να πεθάνει: Ο diesel της VW επανέρχεται στο προσκήνιο (Video)

cars

Οι ιδιοκτήτες της Range Rover φέρνουν το αυτοκίνητο των 10.000 ευρώ

cars

Peugeot AutoOne: Επισκεφτείτε την έκθεση… virtual!

cars

Tritium, το φινλανδικό ηλεκτρικό supercar των 700 PS

cars

Η Land Rover μελετά ένα μικρό SUV πολυτελείας

cars

Αudi e-Tron S: Ηλεκτρικά παντιλίκια (και όμως γίνεται…)

cars

Συνεργασία της McLaren με την Gulf Oil International

cars

Το American Dream, το πιο μακρύ αυτοκίνητο του κόσμου, θα αναπαλαιωθεί!

cars

Κανένας λόγος ανησυχίας για τον εφοδιασμό του καταναλωτικού κοινού σε καύσιμα

cars