Η Hyundai είναι μία από τις εταιρίες που μας απασχολεί ιδιαίτερα τον τελευταίο καιρό και πιο συγκεκριμένα, στην έκθεση της Φρανκφούρτης παρουσιάζοντας μίας ευρύτατη γκάμα νέων μοντέλων ή εκδόσεων. Ανάμεσα σε αυτά, είναι και το ολοκαίνουριο αγωνιστικό της για το πρωτάθλημα ETCR, που παίρνει τη μορφή του Veloster N. Οι ομοιότητες με το μοντέλο παραγωγής όμως, σταματούν στον τομέα της αισθητικής καθώς κάτω από την επιφάνεια, το Veloster N ETCR δεν θα μπορούσε να είναι περισσότερο διαφορετικό.
Καταρχάς, ο βενζινοκινητήρας που βρισκόταν κάτω από το καπό έχει αφαιρεθεί και για την κίνηση φροντίζει ένας ηλεκτροκινητήρας ο οποίος είναι τοποθετημένος στο κέντρο του οχήματος. Άρα τυπικά, το Veloster N ETCR είναι κεντρομήχανο. Είναι επίσης πισωκίνητο, αφού ο ηλεκτροκινητήρας στέλνει την ισχύ στους τροχούς του πίσω άξονα. Δυστυχώς, η δραστήρια κορεατική φίρμα δεν είναι σε θέση να δημοσιεύσει τα τεχνικά χαρακτηριστικά του νέου αγωνιστικού της καθώς το πρόγραμμα εξέλιξης/δοκιμών είναι προγραμματισμένο να ξεκινήσει τον αργότερα μέσα στον Σεπτέμβριο. Να σημειώσουμε πάντως ότι το Hyundai Veloster N ETCR είναι μόλις η 2η επιβεβαιωμένη συμμετοχή στο πρωτάθλημα, έπειτα από το Seat Cupra e-Racer.