CARSNEWS
AUTONEWS

Porsche Taycan Cross Turismo. Σκληρότερη απ’ ότι φαίνεται.

Η Porsche ακολουθεί τον δρόμο του εξηλεκτρισμού αλλά η Taycan Cross Turismo ξεφεύγει από την πεπατημένη για να χαράξει το δικό της μονοπάτι προσφέροντας κάτι διαφορετικό. Ένα station wagon με εκτός δρόμου δυνατότητες, όση ταχύτητα μπορεί να θελήσει κάποιος και την πρακτικότητα που περιμένει από ένα όχημα σε αυτή την κατηγορία. Η βασικότερη διαφορά ανάμεσα στην standard Taycan και την Cross Turismo έκδοση εντοπίζεται φυσικά στην προσθήκη του τρίτου όγκου που εκτός από το γεγονός ότι αυξάνει την χωρητικότητα του πορτ-μπαγκάζ έως και τα 1.200 λίτρα, αυξάνει και τον διαθέσιμο χώρο για τους πίσω επιβάτες με πιο χαρακτηριστικό το παράδειγμα του ύψους που είναι κατά 36 χιλιοστά μεγαλύτερο.

Όσο για τις εκτός δρόμου δυνατότητες, δεν αστειευόμαστε καθώς η Taycan Cross Turismo διαθέτει εξειδικευμένο “Gravel” mode που τροποποιεί κατάλληλα την απόκριση του γκαζιού, την ανάρτηση, το σύστημα ελέγχου πρόσφυση και το torque vectoring για βέλτιστη απόδοση σε… χαλαρές επιφάνειες, ένα ειδικά σχεδιασμένο bodykit με προστατευτικά και πτερύγια που κατευθύνουν τα χώματα και τις πέτρες μακριά από το ακριβό αμάξωμα και standard αερανάρτηση που αυξάνει την απόσταση από το έδαφος κατά 20 χιλιοστά (30 στο Gravel mode). Παράλληλα, η Porsche έχει εξελίξει ένα ειδικό σύστημα φόρτωσης ποδηλάτων καθώς και μία μπαγκαζιέρα που ενδείκνυται για χρήση σε ταχύτητες που αγγίζουν τα 200 km/h.

Τεχνικά, δεν έχουν αλλάξει πολλά σε σύγκριση με την Taycan, οπότε η γκάμα της Cross Turismo “ανοίγει” με την Taycan 4 Cross Turismo με τα 380 άλογα που κάνει το 0-100 km/h σε 5,1 δευτερόλεπτα και έχει τελική ταχύτητα 220 km/h. Λίγο πιο πάνω βρίσκουμε την 4S με 490 άλογα, 0-100 της τάξης των 4,1 δευτερολέπτων και τελική 240 km/h ενώ στην κορυφή, βρίσκονται οι Turbo και Turbo S με την τελευταία να είναι ικανή για έως και 761 ίππους (για περιορισμένο χρονικό διάστημα) που είναι αρκετά για να εκτοξεύσουν το μεγάλο station wagon στα 100 km/h σε μόλις 2,9 δευτερόλεπτα και να συνεχίσουν να το επιταχύνουν μέχρι την ηλεκτρονικά περιορισμένη τελική ταχύτητα των 250 km/h.

Φυσικά, η Taycan Cross Turismo επωφελείται από την ίδια αρχιτεκτονική 800-volt με την αδερφή της και η Performance Battery Plus των 93,4 kWh είναι standard σε όλες τις εκδόσεις χαρίζοντας αυτονομία που κυμαίνεται από τα 388 έως τα 456 χιλιόμετρα ανάλογα με την έκδοση και την διαμόρφωση του αυτοκινήτου. Ανεξαρτήτως αυτού πάντως, η Taycan Cross Turismo μπορεί να φορτίσει τις μπαταρίες της με ρυθμό 350 kW, απαιτώντας περί τα 22 λεπτά για να φτάσουν στο 80% της μέγιστης χωρητικότητας τους. Θέλεις λοιπόν ένα ηλεκτρικό μοντέλο με στιλ, χώρους, ταχύτητα και την δυνατότητα να πηγαίνεις με “όσα” σε πατημένους χωματόδρομους; Η Porsche σε έχει καλυμμένο με την ολοκαίνουρια, εκθαμβωτική Taycan Cross Turismo.

The post Porsche Taycan Cross Turismo. Σκληρότερη απ’ ότι φαίνεται. first appeared on Εν Κινήσει.

Follow @CarsnewsGr

Related Articles

Εξηλεκτρισμός και για το επόμενο Mazda MX-5.

cars

“Νέα” Ferrari Testarossa. Αυτοκινητιστικός νεοκλασικισμός.

cars

Η Toyota αυξάνει το μερίδιο της στην Subaru.

cars

Cupra El-Born. Το πρώτο ηλεκτρικό hot-hatch του VW Group.

cars

“Lancia Design Day” – Το ταξίδι συνεχίζεται και ο προορισμός έρχεται πιο κοντά…  

cars

Abarth. Γενέθλια 70 ετών για τη διάσημη εξάτμισή της

cars

Ford. Yψηλή τεχνολογία και συνδεσιμότητα στον βασικό εξοπλισμό των επαγγελματικών της  

cars

Περισσότερο… υβριδική η Porsche Cayenne E-Hybrid.

cars

VW. Ένα e-Golf στη ΔΕΘ-Helexpo και Πανελλήνια πρεμιέρα του ID.3 στην 85η ΔΕΘ

cars