Αποδεικνύοντας την δέσμευση τους όχι μόνο στην συνέχιση αλλά και στην εμβάθυνση της συνεργασίας τους, οι Toyota και Subaru προχώρησαν σε μία ανανέωση των όρων της. Με τα νέα δεδομένα, το μερίδιο της Toyota στην Subaru αυξάνεται στο 20% (από το 17% που ήταν μέχρι τώρα) ενώ και η Subaru αποκτά ένα συμβολικό ποσοστό στον ιαπωνικό κολοσσό, κάτι που δεν ίσχυε με την προηγούμενη συμφωνία.
Οι δύο εταιρίες ανακοίνωσαν ότι θα συνεργαστούν στενότερα σε ένα ευρύ φάσμα τεχνολογιών επόμενης γενιάς, συμπεριλαμβανομένων αυτών που αφορούν στην ασφάλεια και στον εξηλεκτρισμό ενώ από την συμφωνία δεν θα μπορούσαν να λείπουν τα sports cars και τα τετρακίνητα οχήματα που σύμφωνα με τις δύο μάρκες, θα βοηθήσουν στην διατήρηση του παράγοντα “διασκέδαση” καθώς μπαίνουμε για τα καλά στην εποχή της αυτόνομης οδήγησης.
Στα πλάνα των Toyota και Subaru περιλαμβάνεται και η επέκταση της παροχής υβριδικών κινητήρων συνόλων από την πρώτη στην δεύτερη καθώς και η εξέλιξη της επόμενης γενιάς του κοινού μικρού sports car που γνωρίσαμε ως Toyota 86 και Subaru BRZ. Με λίγα λόγια, οι δύο μάρκες εμβαθύνουν μία συνεργασία που βασίζεται στην εκμετάλλευση των δυνατών σημείων τους. Από τη μία, έχουμε την Toyota με την υβριδική τεχνολογία της και από την άλλη την Subaru με την τεχνογνωσία της στα συστήματα τετρακίνησης. Η ασφάλεια και η αυτόνομη οδήγηση είναι το κερασάκι στην τούρτα ενώ η δεύτερη γενιά των 86/BRZ, μαζί με όποιο άλλο sports car προκύψει ενδεχομένως, είναι το δώρο τους στο πιο “petrolhead” κοινό.