CARSNEWS
AUTONEWS

Pagani Huayra R. Ατμοσφαιρική. Σκληροπυρηνική. Υπέροχη!

Η Pagani συνεχίζει να εξερευνεί τα όρια με την Huayra, παρουσιάζοντας την απολύτως σκληροπυρηνική, αυστηρά “πιστάδικη” έκδοση R. Ένα supercar που δημιουργήθηκε για να κυνηγά τον ταχύτερο δυνατό χρόνο σε ελεγχόμενο περιβάλλον και εξοπλίζεται με έναν ολοκαίνουριο, ατμοσφαιρικό V12 βενζινοκινητήρα που εξέλιξε η Pagani σε συνεργασία με την HWA AG, το αγωνιστικό τμήμα της Mercedes-Benz. Έναν κινητήρα που παράγει 850 ίππους και 750 Nm ροπής ουρλιάζοντας στις 9.000 σ.α.λ. όπως μπορείς να διαπιστώσεις και μόνος σου. Το αποτέλεσμα 2 ετών σχεδιασμού και εξέλιξης. Ο 6-λιτρος V12 ζυγίζει μόλις 198 κιλά και συνδυάζεται με ένα 6-τάχυτο, σειριακό κιβώτιο που επίσης εξελίχθηκε σε συνεργασία με την HWA AG και ζυγίζει με την σειρά του 80 κιλά προσφέροντας όχι μόνο “εξαιρετικά μειωμένους χρόνους αλλαγής σχέσεων” αλλά την μοναδική αίσθηση που μόνο ένα σειριακό μπορεί να χαρίσει.

Για την Huayra R, η Pagani χρησιμοποιεί ένα νέο monocoque πλαίσιο που ενσωματώνει όλες τις νέες τεχνολογίες στον τομέα των συνθετικών υλικών και έτσι επιτυγχάνει 16% μεγαλύτερη στρεπτική ακαμψία διατηρώντας το βάρος σε εξαιρετικά χαμηλά επίπεδα, καθώς η σκληροπυρηνική Huayra δεν ζυγίζει περισσότερα από 1.050 κιλά. Την ίδια στιγμή όμως, χάρη στο ακραίο bodykit που δεν θα είχε θέσει σε ένα αυτοκίνητο για τον δρόμο, η Huayra R είναι ικανή να παράγει 1.000 κιλά downforce στα 320 km/h με οτιδήποτε έχει να κάνει με την ψύξη να έχει προβλεφθεί επίσης. Αν πρέπει να επιλέξουμε κάποια highlights, τότε σίγουρα θα έλεγα το εντυπωσιακό και μακρύ πίσω μέρος που φιλοξενεί και τις εντυπωσιακές απολήξεις της εξάτμισης (4 τον αριθμό και με κεραμική επικάλυψη), τις σφυρήλατες ζάντες ελαφρού κράματος 19 ιντσών που ντύνονται με slick ελαστικά της Pirelli και το πανέμορφο (και λειτουργικό βεβαίως) scoop στην οροφή.

Τέλος, δεν θα μπορούσαμε να μην αναφερθούμε στο σύστημα πέδησης που αποτελείται από carbon-ceramic δίσκους 410 χιλιοστών εμπρός και 390 χιλιοστών πίσω και 6-πίστονες δαγκάνες και στους τέσσερις τροχούς αλλά και στην ειδικά εξελιγμένη ανάρτηση με διπλά ψαλίδια παντού, ελικοειδή ελατήρια, ηλεκτρονικά ελεγχόμενα αμορτισέρ, σφυρήλατα αλουμινένια μέρη για χαμηλό βάρος και ακαμψία που εξασφαλίζει ότι όσο και να πιεστεί η Huayra R, δεν θα αλλάξει η σοφιστικέ γεωμετρία της. Από την προσοχή της Pagani δεν ξέφυγε ούτε το θέμα της ασφάλειας (βλ. roll-cage, ζώνες 6 σημείων και αυτόματο σύστημα πυρόσβεσης) αλλά ούτε και η καμπίνα που εξοπλίζεται με ρυθμιζόμενα πεντάλ της AP Racing, παραμετροποιήσιμη βασική οθόνη και ένα δευτερεύον control panel στην κεντρική κονσόλα μεταξύ άλλων.  Η παραγωγή της εξωφρενικής Pagani Huayra R θα περιοριστεί στα 30 αυτοκίνητα με το κάθε ένα από αυτά να κοστίζει τουλάχιστον €2,6 εκατομμύρια.

The post Pagani Huayra R. Ατμοσφαιρική. Σκληροπυρηνική. Υπέροχη! first appeared on Εν Κινήσει.

Follow @CarsnewsGr

Related Articles

Σοκαριστικό ατύχημα με μηχανή – Ο οδηγός πήρε το μάθημα και ανέβασε βίντεο για να μάθουν και υπόλοιποι

cars

Σοφά λόγια αρχαίων για το πεπρωμένο

Bury

Volvo XC60 B5 Inscription. Kαι πετρελαιοκίνητο και ήπια υβριδικό

cars

Alfa Romeo Giulietta. Mε πολύ μεγάλο όφελος

cars

Για ποιους λόγους θα ξεκινήσει τελικά από Σεπτέμβριο η δίκη των Τεμπών

cars

Λάκης Γαβαλάς: «Στη φυλακή είχα μηδέν λίμπιντο, μπορεί να βάζουν κάτι στο φαγητό»

Bury

Abarth F595. Απόλαυση 165 ίππων  

cars

Volvο. Παρουσιάζει  το τεχνολογικό σχέδιο δράσης της για το μέλλον

cars

Η άχρηστη πληροφορία της ημέρας 10/4/2024

Bury