CARSNEWS
AUTONEWS

To Microlino 2.0 είναι η BMW Isetta του 21ου αιώνα!

Η BMW Isetta είναι ένα μοντέλο που λάνσαρε η γερμανική εταιρία στην αγορά την δεκαετία του ’50. Ένα μοντέλο που σήμερα θα χαρακτηριζόταν “microcar” ή κάτι πιο… πιασάρικο όπως “όχημα μικρο-κινητικότητας” αλλά εκείνη την εποχή, αποτελούσε μία αναγκαιότητα για την BMW που βρισκόταν στα όρια της χρεοκοπίας. Ο σχεδιασμός του οφείλεται στην Iso Rivolta (εξ ου και το όνομα, “Isetta”, που θα μπορούσε να μεταφραστεί ως “μικρή Iso”) και έβαλε το λιθαράκι του στην σωτηρία της γερμανικής εταιρίας πουλώντας 161.728 οχήματα στα 8 χρόνια που παρέμεινε στην παραγωγή.

Τώρα όμως, η Isetta αποκτά πνευματικό (και όχι μόνο) διάδοχο. Απλά δεν φοράει το σήμα της BMW. Ο λόγος για το Microlino 2.0 που χαρακτηρίζεται από την Micro ως το “iPad του κόσμου της κινητικότητας” – είδες; Χρειάζεται κάτι πιασάρικο. Όσο ρετρό είναι στην εμφάνιση όμως, τόσο σύγχρονο είναι κατά τα άλλα. Για το Microlino 2.0, η εταιρία που το σχεδίασε διατήρησε το γενικό σχήμα αλλά έβαλε κάποιες μοντέρνες πινελιές όπως τα LED φώτα εμπρός, το ενιαίο επίσης LED φανάρι πίσω και η κρυμμένη χειρολαβή. Το “bubblecar” είναι επίσης ψηλότερο από την Isetta, πιο ευρύχωρο και πιο ευήλιο χάρη στα μεγαλύτερα παράθυρα και τις λεπτότερες κολώνες εμπρός. Στο πίσω μέρος, το μετατρόχιο αυξήθηκε κατά 50% ώστε να βελτιωθεί η ευστάθεια και η άνεση ενώ στο εσωτερικό, το τιμόνι δεν στηρίζεται στο πάτωμα, ανάμεσα στα πόδια του οδηγού και ο διάκοσμος είναι λιτός και σύγχρονος με μία οθόνη μπροστά στον οδηγό να λειτουργεί ως ψηφιακός πίνακας οργάνων και έναν πιο εργονομικό και πιο άνετο “πάγκο” για τους επιβάτες.

Για την κίνηση του, το Microlino 2.0 χρησιμοποιεί έναν ηλεκτροκινητήρα ο οποίος τροφοδοτείται είτε από μία μπαταρία 8 kWh, είτε από μία 14,4 kWh. Η πρώτη χαρίζει αυτονομία 125 χιλιομέτρων και η δεύτερη 200 ενώ η τελική ταχύτητα του ηλεκτρικού microcar δεν υπερβαίνει τα 90 km/h – και πολλά είναι! Όσο για την τιμή του; Ξεκινά από τα €12.000 με την εταιρία να δηλώνει ότι έχει ήδη 17.000 παραγγελίες και πως η παραγωγή του θα ξεκινήσει το 2021. Δεδομένης της έλλειψης αντιπροσωπειών δε, την συντήρηση του Microlino 2.0 έχει αναλάβει η Bosch με περισσότερα από 70 σημεία στην Ελβετία και την εταιρία να επεκτείνει στο μέλλον αυτή την συμφωνία και σε άλλες χώρες.

Follow @CarsnewsGr

Related Articles

Νissan X-Trail. Ώρα για αλλαγή

cars

ΕΕ: Η Μόσχα να μην χρησιμοποιήσει την τρομοκρατική επίθεση ως πρόσχημα για να αυξήσει τις επιθέσεις στην Ουκρανία

cars

Αυτοί είναι οι 29 υποψήφιοι για το Αυτοκίνητο της Χρονιάς 2021.

cars

BMW: Η επόμενη 2 Series θα συνεχίσει να είναι πισωκίνητη.

cars

Eurovision 2024: Στην σκηνή του Malmö Arena η Μαρίνα Σάττι – Ολοκληρώθηκε η πρώτη πρόβα της ελληνικής αποστολής

Bury

Polestar – Θα παρουσιάσει το νέο σύστημα ασφάλειας στο CES

cars

Η Toyota επιβεβαιώνει την καυτή, GR Corolla!

cars

Στέφανος Τσιτσιπάς: Απογοητευτική εμφάνιση και πρόωρος αποκλεισμός στο Wimbledon

deleted-w9i2FI7l

Σαν σήμερα 6 Μαΐου: Οι εκλογές του 2012 αλλάζουν ριζικά το πολιτικό τοπίο

cars