Η Toyota επιλέγει την διαφοροποίηση. Η Toyota επεκτείνει την γκάμα της πέραν των “στενών” ορίων ενός αυτοκινήτου και μεταμορφώνεται για να εξασφαλίσει την βιωσιμότητα της στο μέλλον. Η Toyota δεν είναι πλέον μόνο μία αυτοκινητοβιομηχανία αλλά, όπως ανέφερε ο επικεφαλής της, Akio Toyoda, μία “εταιρία κινητικότητας”.
“Αυτό σημαίνει ότι η Toyota θα παρέχει όλων των ειδών τις υπηρεσίες που σχετίζονται με την μετακίνηση των ανθρώπων ανά τον κόσμο.“
Δήλωσε ο Toyoda-san πριν από λίγο καιρό και τους καρπούς αυτής της απόφασης για διαφοροποίηση θα τους δούμε (και) στην επερχόμενη έκθεση του Τόκιο. Εκεί όπου η ιαπωνική εταιρία θα παρουσιάσει διάφορα ηλεκτρικά πρωτότυπα αυτοκίνητα και όχι μόνο. Η Toyota προετοιμάζει μία ευρεία γκάμα προϊόντων όπως για παράδειγμα ηλεκτρικά σκούτερ, αυτοκινούμενα αμαξίδια και αναπηρικές καρέκλες. Όλα αυτά, προέρχονται από την συνειδητοποίηση ότι δεν αρκεί να είσαι πρωτοπόρος στα υβριδικά οχήματα. Η δημοτικότητα των ηλεκτρικών αναμένεται να αυξηθεί ενώ στην εξίσωση μπαίνουν και παράγοντες όπως ο ολοένα και αυξανόμενος μέσος όρος ηλικίας στην Ιαπωνία.
Φυσικά, δεν θα πρέπει να ξεχνάμε ότι ως μεγάλος υποστηρικτής των Ολυμπιακών Αγώνων του 2020 στο Τόκιο, η Toyota θα βρίσκεται στο προσκήνιο έχοντας ήδη ανακοινώσει ότι θα χρησιμοποιήσει το LQ concept για να συνοδεύσει την ολυμπιακή φλόγα και να ηγηθεί του μαραθωνίου. Ο ιαπωνικός κολοσσός έχει ανακοινώσει ότι θα πάει μέχρι και στο φεγγάρι (το 2029) με στόχο να προσσεληνώσει μία επανδρωμένη αποστολή και ένα όχημα στην επιφάνεια. Κι αν όλα αυτά δεν φωνάζουν “εταιρία κινητικότητας”, η Toyota πρόκειται να ανοίξει τις πόρτες ενός θεματικού πάρκου με όνομα “Play the Future” ώστε να δείξει πώς σκοπεύει να αντιμετωπίσει τις προκλήσεις που θα βρει μπροστά της όχι μόνο η ίδια, αλλά ολόκληρη η βιομηχανία αυτοκινήτου στο εγγύς μέλλον.