CARSNEWS
AUTONEWS

Toyota και Lexus γιορτάζουν 15 εκατομμύρια υβριδικά αυτοκίνητα!

Πίσω στο μακρινό 1997, 23 χρόνια πριν, η Toyota λάνσαρε στην αγορά ένα περίεργο αυτοκίνητο που ονομαζόταν Prius. Μάλλον το έχεις ακούσει. Μπορεί να έχεις δει κάποιο στον δρόμο. Ήταν και σε κάποιον βαθμό είναι ακόμα, ένα από εκείνα τα αυτοκίνητα που ο κόσμος λατρεύει να μισεί αλλά κανείς δεν μπορεί να του αφαιρέσει τον τίτλο του πρώτου υβριδικού αυτοκινήτου μαζικής παραγωγής. Κάθε αρχή και δύσκολη όμως και έπρεπε να περάσουν 12 χρόνια για την Toyota μέχρι να σπάσει το φράγμα των 2 εκατομμυρίων υβριδικών αυτοκινήτων. Από εκεί και πέρα όμως, η ιαπωνική εταιρία βρήκε ρυθμό, εμπλούτισε την γκάμα της και άρχισε να πείθει τον κόσμο για την εναλλακτική πρόταση της.

Μέχρι τον Μάρτιο του 2013, είχε πουλήσει “μόλις” 5 εκατομμύρια υβριδικά ενώ ο διπλασιασμός αυτού του νούμερο ήρθε το 2017. Τώρα, για την ακρίβεια από τον Ιανουάριο του 2020, η Toyota και η Lexus μπορούν να καυχιούνται για το γεγονός ότι έχουν καταφέρει να πουλήσουν 15 εκατομμύρια υβριδικά αυτοκίνητα σε ολόκληρο τον κόσμο και αυτό είναι ένα νούμερο που δεν μπορεί να αγνοηθεί. Από τα 15 εκατομμύρια αυτοκίνητα, περισσότερα από 2,8 εκατομμύρια βρήκαν σπίτι στην Ευρώπη. Σύμφωνα με την Toyota, το 52% όλων των αυτοκινήτων που πούλησε η ίδια και η Lexus ήταν υβριδικά ενώ το ποσοστό αυτό είναι ακόμα μεγαλύτερο (63%) στην Δυτική Ευρώπη. Φυσικά, τα 15 εκατομμύρια υβριδικά δεν ήταν ένα εφικτό νούμερο αν οι Toyota και Lexus δεν είχαν αυξήσει τις προτάσεις τους στην συγκεκριμένη κατηγορία – προτάσεις οι οποίες φτάνουν τις 44 σε ολόκληρο τον κόσμο ενώ ένα ακόμα νούμερο που αξίζει να αναφέρουμε είναι οι 120 εκατομμύρια τόνοι διοξειδίου του άνθρακα που “εξοικονομήθηκαν” παγκοσμίως χάρη στην υβριδική τεχνολογία του ιαπωνικού κολοσσού!

Από εδώ και πέρα, τα πράγματα είναι απλά, αλλά ταυτόχρονα και δύσκολα. Η Toyota δουλεύει ακατάπαυστα στην βελτιστοποίηση της τεχνολογίας και ποντάρει στην διαφοροποίηση του portfolio της με την εξέλιξη και το λανσάρισμα εναλλακτικών τεχνολογιών όπως αυτές των plug-in υβριδικών, αμιγώς ηλεκτρικών και υδρογονοκίνητων κινητήριων συνόλων. Οι Ιάπωνες δεν προβλέπουν ένα σενάριο όπου επικρατεί μία, μοναδική τεχνολογία αλλά ένα μέλλον όπου η κάθε τεχνολογία καλύπτει διαφορετικές ανάγκες και κατά συνέπεια, έχει θέση στην αγορά, οπότε φροντίζει γι’ αυτή την προοπτική αποφεύγοντας να βάλει όλα τα αυγά της σε ένα καλάθι.

Follow @CarsnewsGr

Related Articles

Το VW Tiguan facelift ντεμπουτάρει με “καυτή” R έκδοση!

cars

Γιατί είναι τόσο επικίνδυνο να αφήνεις παιδιά μέσα σε κλειστά σταματημένα αυτοκίνητα

cars

Ηρώ: Το λέω πρώτη φορά – Χρειάστηκε να προστατεύσω τον γιο μου από την ίδια του τη δασκάλα

Bury

Τροχονομικοί έλεγχοι στη Θεσσαλονίκη: Σχεδόν ένας στους δύο οδηγούς είναι παραβάτης

cars

VW Golf R. Απόλαυση στο χιόνι

cars

«Κινούμαι Ηλεκτρικά»: Έγκριση καταβολής επιδοτήσεων σε άλλους 1.368 δικαιούχους – Πότε θα πιστωθούν τα χρήματα

cars

Η Porsche 911 δεν θα γίνει ηλεκτρική σύντομα!

cars

Το Υπουργείο Μεταφορών δίνει «τράτο» στα μεταχειρισμένα

cars

Mercedes-Maybach S-Class. Ορίζει την πολυτέλεια, με σοφέρ ή χωρίς!

cars