Η Genesis συνεχίζει να ενισχύει την θέση της στην Ευρωπαϊκή αγορά λανσάροντας το 6ο κατά σειρά μοντέλο της: το GV60 που παρουσιάστηκε επίσημα πριν από μερικούς μήνες. Το GV60 είναι το πρώτο ηλεκτρικό μοντέλο της Genesis που βασίζεται στην e-GMP αρχιτεκτονική καθώς η κορεατική εταιρία συνεχίζει την πορεία της προς τον εξηλεκτρισμό και θα είναι διαθέσιμο σε τρεις εκδόσεις όταν λανσαριστεί στην Ευρώπη αργότερα μέσα στην χρονιά.
Στην βάση της γκάμας θα βρίσκεται η Premium έκδοση που εξοπλίζεται με έναν ηλεκτροκινητήρα στον πίσω άξονα, ο οποίος παράγει 230 ίππους και 350 Nm ροπής. Με αυτή τη διαμόρφωση, η μπαταρία των 77.4 kWh εξασφαλίζει την μέγιστη δυνατή αυτονομία των 516 χιλιομέτρων χωρίς όμως να διευκρινίζει η εταιρία αν το νούμερο αυτό προκύπτει με το WLTP πρότυπο. Αμέσως μετά, υπάρχει η έκδοση Sport που διαθέτει έναν ηλεκτροκινητήρα 218 ίππων στον πίσω άξονα και έναν ακόμα 100 ίππων στον εμπρός για συνδυαστική απόδοση 318 ίππων και 605 Nm ροπής, χαρίζοντας φυσικά στο ηλεκτρικό SUV δυνατότητες τετρακίνησης ενώ στην κορυφή βρίσκεται η Sport Plus με δύο ηλεκτροκινητήρες και πάλι, αλλά απόδοση που αγγίζει τα 435 άλογα. Επειδή η δύναμη απαιτεί θυσίες όμως, η αυτονομία περιορίζεται στις δύο ισχυρότερες εκδόσεις παρά το σύστημα που απεμπλέκει τον εμπρός ηλεκτροκινητήρα όταν η λειτουργία του δεν είναι απαραίτητη.
Χάρη στην ηλεκτρική αρχιτεκτονική των 800V, το ηλεκτρικό SUV της εταιρίας φορτίζει έως και στα 350 kW που σημαίνει ότι μία φόρτιση από το 10 έως το 80% της μέγιστης χωρητικότητας της μπαταρίας διαρκεί μόλις 18 λεπτά ενώ όπως και στα άλλα μοντέλα με την e-GMP πλατφόρμα, παρέχεται και η δυνατότητα vehicle-to-load που επιτρέπει την ταχύτερη φόρτιση συσκευών και την λειτουργία ηλεκτρικών “υψηλών απαιτήσεων” μέσω του αυτοκινήτου. Σε αντίθεση με τα άλλα μοντέλα που βασίζονται στην ίδια αρχιτεκτονική όμως, το Genesis GV60 Sport Plus εφοδιάζεται με δύο καινοτόμα συστήματα: το “Boost Mode” που αυξάνει για περιορισμένο χρονικό διάστημα την απόδοση κατά 55 ίππους και το “Drift Mode” που μεταβάλλει την κατανομή ροπής ανάμεσα στους δύο άξονες για να κάνει το αυτοκίνητο περισσότερο… πισωκίνητο. Κατά τα άλλα, υπάρχουν όλα τα συστήματα ασφάλειας και υποβοήθησης οδήγησης που θα περίμενε κάποιος από ένα premium, ηλεκτρικό SUV και πληθώρα πακέτων για εκείνους που θέλουν κάτι πιο εξεζητημένο όσον αφορά στον εξοπλισμό.
The post Έρχεται στην Ευρώπη το ηλεκτρικό Genesis GV60. first appeared on Εν Κινήσει.
Follow @CarsnewsGr