CARSNEWS
NEW MODELS

Αποκάλυψη για το νέο Audi A3 Sedan

Μία πρώτη γεύση για το τι θα έπρεπε να περιμένουμε είχαμε πάρει καιρό τώρα, από τις ψηφιακές απεικονίσεις που κυκλοφορούσαν. Η τελευταία γενιά του Audi A3 θα παρουσιαζόταν επίσημα στο σαλόνι της Γενεύης που ακυρώθηκε, οπότε τελικά είδαμε τη hatchback εκδοχή του μέσω της virtual παρουσίασης της εταιρίας. Τώρα είναι η σειρά για τη sedan έκδοση, η οποία δεν θα περιοριστεί στην Ευρώπη αλλά θα ταξιδέψει και στην απέναντι πλευρά του Ατλαντικού.

Από άποψης διαστάσεων, το νέο Α3 είναι κατά τέσσερα εκατοστά μακρύτερο από τον προκάτοχό του (στα 4,50 μέτρα), διατηρώντας όμως το ίδιο μεταξόνιο. Αντίστοιχα έχει κερδίσει σε πλάτος και ύψος, κατά δύο και ένα εκατοστό αντίστοιχα. Αυτό συνεπάγεται ένα ελαφρά πιο ευρύχωρο σαλόνι, διατηρώντας όμως στα ίδια επίπεδα το διαμέρισμα των αποσκευών.

Οπτικά, το αμάξωμα διατηρεί τα δυναμικά χαρακτηριστικά των πεντάθυρων εκδόσεων, με την προσθήκη ενός επιπλέον όγκου πίσω από τις κολώνες C. Το τελείωμά του, ωστόσο, δείχνει εξίσου όμορφο και δυναμικό. Οι σχεδιαστές της γερμανικής εταιρίας, πέρα από το θέμα της αισθητικής, έκαναν καλή δουλειά και με την αεροδυναμική του αυτοκινήτου, πετυχαίνοντας ένα χαμηλό συντελεστή αεροδυναμικής οπισθέλκουσας, Cd= 0,25.

Περνώντας στο εσωτερικό, συναντάμε τη νεότερη, τρίτη γενιά του συστήματος ΜΜΙ, με ψηφιακό πίνακα οργάνων 10,1 ιντσών, από τη βασική έκδοση. Επιπρόσθετα διατίθεται και το virtual cockpit plus, με ακόμα μεγαλύτερο πίνακα 12,3 ιντσών, ο οποίος προσφέρει τρεις διαφορετικούς τρόπους απεικόνισης των πληροφοριών. Μέσω του MMI Navigation plus, του κορυφαίου συστήματος infotainment που φέρει, μπορεί να επεξεργάζεται δεδομένα 10 φορές ταχύτερα από τον προκάτοχό του, προσφέροντας νέες υπηρεσίες, από online δεδομένα κίνησης μέχρι και αξιολογήσεις χρηστών στο ίντερνετ για σημεία ενδιαφέροντος.

Ταυτόχρονα υπάρχει και η σχετική εφαρμογή που τρέχει σε κινητά με Android και iOS, με την οποία ο χρήστης μπορεί να ξεκλειδώνει και να βάζει μπροστά το αυτοκίνητό του μέσω smartphone. Επιπροσθέτως, υπηρεσίες διασύνδεσης Car-to-X είναι διαθέσιμες, ενημερώνοντας έγκαιρα τον οδηγό για πιθανούς κινδύνους στο δρόμο, ελεύθερες θέσεις στάθμευσης και άλλες, χρήσιμες πληροφορίες.

Αναφορικά με τους κινητήρες, σε πρώτη φάση το A3 Sedan θα διατίθεται σε δύο εκδόσεις TFSI και μία TDI. Στην έκδοση 35 TFSI θα φέρει ένα βενζινοκινητήρα 1,5 λίτρων, απόδοσης 150 ίππων, ο οποίος θα συνδυάζεται με ένα νέο μηχανικό κιβώτιο 6 σχέσεων ή, εναλλακτικά, με ένα S-Tronic, 7 σχέσεων. Για τη μείωση της κατανάλωσης, πέρα από το σύστημα απενεργοποίησης κυλίνδρων, στην έκδοση με το S-Tronic υπάρχει και mild hybrid σύστημα 48V που μπορεί να συνεισφέρει με 50 επιπλέον Nm κατά τη φάση της επιτάχυνσης, μειώνοντας την κατανάλωση έως και 0,4 λίτρα/100 χλμ.  

Τώρα για το δίλιτρο σύνολο TDI και αυτό αποδίδει την ίδια ισχύ, 150 ίππων,  με μέση κατανάλωση 3,9-3,6 λίτρα/100 χλμ. και με το κιβώτιο S-Tronic, το οποίο διαθέτει τεχνολογία shift-by-wire για τις αλλαγές των σχέσεων. Το νέο Α3 Sedan θα ξεκινήσει τις πωλήσεις του εντός του καλοκαιριού, όπου αντίστοιχα θα υπάρξουν και οι πρώτες παραδόσεις. Η Audi έχει δώσει μία τιμή για τις ευρωπαϊκές αγορές, της τάξης των 29.800 ευρώ, για την έκδοση 35 TFSI. Εντός των ερχόμενων μηνών, ωστόσο, αναμένεται να κυκλοφορήσει και μία πιο μικρή έκδοση με κινητήρα βενζίνης, ρίχνοντας έτσι τη βασική τιμή στα 17.700 ευρώ.

Follow @CarsnewsGr

Related Articles

Η Toyota θα διαθέτει το Highlander και στην ευρωπαϊκή αγορά

cars

Καθυστερεί η παραγωγή του νέου Nissan Qashqai

cars

26 ξεχωριστά σπορ αυτοκίνητα σε στάβλο κλέφτη!

cars

Δείτε στο βίντεο πως ο ατμοσφαιρικός V12 της Aston Martin Valkyrie αποδίδει 1.000 PS

cars

Τρίχρονο προκαλεί ζημιές 38.000 δολαρίων σε έκθεση της Audi

cars

Ιεροσυλία ή εξέλιξη; Τι λέτε για μία ηλεκτρική κλασική Alfa Romeo Giulia;

cars

Video: Τα μπλόκα της Τροχαίας στις “κόντρες” σε Συγγρού, Βουλιαγμένης και Αθηνών – Σουνίου

cars

Πώς δουλεύει ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο;

cars

Συνεργασία Honda – GM για ηλεκτρικά οχήματα

cars