Αν ανατρέξει κανείς στην ιστορία της Ferrari θα δει μία σειρά εμβληματικών grand tourers που αυτή την περίοδο φαίνεται πως προσελκύουν το μεγαλύτερο ενδιαφέρον όταν βγαίνουν στο σφυρί. Τα grand tourers βλέπεις, μπορεί να μην είναι καθαρόαιμα sports cars αλλά συνδυάζουν τα καλύτερα από τους δύο κόσμους: προσφέρουν την πρακτικότητα και άνεση ενός (σχεδόν) οικογενειακού αυτοκινήτου με τις επιδόσεις και πιθανότατα τον V12 βενζινοκινητήρα ενός supercar. Αυτό το κοινό θέλει να εκμεταλλευτεί και τώρα η Ferrari.
Ο John Elkann, πρόεδρος της ιταλικής εταιρίας, βρέθηκε (φυσικά) στο Pebble Beach και δήλωσε ότι η Ferrari θέλει το 40% επί των συνολικών πωλήσεων της να προέρχεται από GT μοντέλα μέχρι το 2022. Τώρα, είναι στο 32%. Θέλει επίσης να αυξήσει τον τζίρο της στα 5 δισεκατομμύρια ευρώ από τα 3,4 δις του 2017. Ωστόσο, δεν θέλει να πετύχει αυτόν τον στόχο μέσω της αύξησης της παραγωγής στα επίπεδα της Porsche. Η γερμανική φίρμα πουλά περισσότερα από 250.000 αυτοκίνητα ετησίως αλλά ο Elkann δεν θέλει να ρισκάρει το “exclusivity” που αναμφίβολα προσφέρει η Ferrari. Η Purosangue ήδη αποτελεί πηγή εγκεφαλικών για τους σκληροπυρηνικούς και η εκθετική αύξηση της παραγωγής σίγουρα θα έστελνε κάποιους πέρα από τα όρια.
Εν τω μεταξύ, ο Elkann άφησε να εννοηθεί ότι τον ερχόμενο Νοέμβριο θα παρουσιαστεί ένα νέο GT από την Ferrari. Προερχόμενο από τον ίδιο, προφανώς και δεν αποκλείεται αλλά ούτως ή άλλως, περιμένουμε 3 νέα ή ανανεωμένα μοντέλα από την μάρκα μέχρι το τέλος του 2019 και ήδη πλησιάζουμε στον Σεπτέμβριο. Δεν απομένει πολύς χρόνος αλλά αυτό σημαίνει ότι θα έχουμε να δούμε πολλά μέσα στους επόμενους μήνες…