CARSNEWS
AUTONEWS

Η Porsche δεν είναι ευχαριστημένη ακόμα με την υβριδική 911.

Είναι δύσκολο να προχωρήσεις στην στρατηγική εξηλεκτρισμού της γκάμας σου όταν φτάνεις σε ένα εμβληματικό μοντέλο όπως η 911. Οι προσδοκίες του κόσμου είναι πάρα πολύ υψηλές και κάθε τι που μπορεί να “χαλάσει” την συνταγή που έχει αποδείξει την επιτυχία της εδώ και αρκετά χρόνια, θα βρει απέναντι του μία αρμάδα οργισμένων, ένθερμων οπαδών. Η Porsche το γνωρίζει πάρα πολύ καλά αυτό και τοποθετεί τα standards για την αναπόφευκτη, υβριδική έκδοση της 911 ακόμα ψηλότερα από τους fans της.

Ο εξηλεκτρισμός της 911 δεν είναι καθόλου εύκολη υπόθεση. Αν αναλογιστείς το μέγεθος, την καμπίνα που μπορεί να φιλοξενήσει 2 2 άτομα, τον μεγάλο χώρο αποσκευών και τον κινητήρα στο πίσω μέρος, ο εξηλεκτρισμός είναι δύσκολος χωρίς να καταστρέψεις τον χαρακτήρα και το σχήμα μίας 911.

Δήλωσε ο επικεφαλής product line, Frank Walliser. Και συνέχισε:

Καμία από τις ιδέες μας δεν ήταν πολύ πειστική. Πριν 10 χρόνια παρουσιάσαμε την 918 Spyder – είναι ευκολότερο να κάνεις υβριδικό ένα ολοκαίνουριο μοντέλο απ’ ότι την 911. Δεν είμαστε έτοιμοι να προσθέσουμε 100 κιλά στο αυτοκίνητο.

Σύμφωνα με τον Walliser, η πλατφόρμα είναι έτοιμη να υποδεχθεί ένα υβριδικό κινητήριο σύνολο. Το πρόβλημα είναι ότι στο σημείο που βρίσκεται η τεχνολογία σήμερα, οι μπαταρίες αυξάνουν κατά πολύ το βάρος του οχήματος.  Γι’ αυτό η Porsche πρέπει να πάρει μία πολύ σοβαρή απόφαση και δεν είναι καθόλου έτοιμη για κάτι τέτοιο. Όταν κουβαλάς την φήμη μίας εταιρίας σαν την Porsche, δεν μπορείς να δώσεις προτεραιότητα είτε στην μεγάλη ηλεκτρική αυτονομία, είτε στις επιδόσεις. Ο κόσμος περιμένει και τα δύο και τα standards που έχεις θέσει για τον εαυτό σου, επιβάλλουν και τα δύο. Περιμένουμε να δούμε λοιπόν την λύση στην οποία θα καταλήξουν οι μηχανικοί της γερμανικής φίρμας.

Όσον για μία αμιγώς ηλεκτρική έκδοση της 911; Ο Walliser θεωρεί πως η 911 θα είναι ένα από τα τελευταία αυτοκίνητα στον κόσμο που θα λανσαριστεί ως αμιγώς ηλεκτρικό. Στην τελική, γιατί να κάνεις μία 911 ηλεκτρική ενώ μπορείς να λανσάρεις ένα εντελώς διαφορετικό μοντέλο; Η 911 οφείλει να πληροί κάποιες προϋποθέσεις βάσει ιστορίας και ένα βενζινοκίνητο sports car θα έχει πάντοτε θέση στην βιομηχανία του αυτοκινήτου. Οπότε ποιος ο λόγος;

Follow @CarsnewsGr

Related Articles

BMW M3: Παρουσίαση το 2020 με 470 ίππους

cars

Bugatti Chiron Profilée – Η Chiron που ποτέ δεν έγινε…

cars

Στ’αμπέλια της Ανατολικής Χαλκιδικής με Nissan Juke. Στα γούστα του Αριστοτέλη…

cars

Τι κάνει ένα βελτιωμένο VW Golf R δίπλα στο εργοστασιακό και ένα RS3;

cars

Η άχρηστη πληροφορία της ημέρας 7/4/2024

Bury

Volvo Cars. 50 χρόνια ζωής για την πιο σημαντική της ομάδα

cars

Bugatti Chiron Pur Sport. Ένα παιχνίδι €3,2 εκατομμυρίων!

cars

Μία 16-χρονη έσπασε το ρεκόρ στο σλάλομ!

cars

Basket League: Περίπατος για τον Ολυμπιακό κόντρα στον Απόλλωνα στην Πάτρα

cars